SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!Confidence through competence
duurde ook al zo langquote:
Bunnaheffenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en hoe spreek je het dan uit
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:die van lielie is met korte mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!
![]()
Utrechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
Het is hier gezellig en sportief. En iedereen heeft steun aan de meelevende iederenen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
shit hee, iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTijd om te gaan maffen zo denk ik
Utereg is te bereizen. Ja, ik heb een kleine bbq.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |