Dat zijn altijd nare verhalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is trouwens vlak bij een kennis van mij een huis afgebrand, Een man plus 2 honden zijn omgekomen![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is trouwens vlak bij een kennis van mij een huis afgebrand, Een man plus 2 honden zijn omgekomen![]()
Ik kan er bijna niet op staan, gaat erg moeilijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je er niet op staan?
En ja, hij had zijn tuin al helemaal gesloopt en toen was hij twee dagen geleden bezig zijn tuinhuisje te slopen, heeft hij even met de buren staan praten en daarna een zelfmoordbriefje door de bus geduwd. Politie erbij enzo, maar sinds die tijd is ie dus weg.
En hij heeft geen auto of fiets, dus is gaan lopen. (Naar eigen zeggen heeft ie niemand meer en die redenatie volgend, kan hij dus ook niet bij iemand zijn, dat zal vast, maar geen idee wie dan)
Oh, die buurmanquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, hij had zijn tuin al helemaal gesloopt en toen was hij twee dagen geleden bezig zijn tuinhuisje te slopen, heeft hij even met de buren staan praten en daarna een zelfmoordbriefje door de bus geduwd. Politie erbij enzo, maar sinds die tijd is ie dus weg.
En hij heeft geen auto of fiets, dus is gaan lopen. (Naar eigen zeggen heeft ie niemand meer en die redenatie volgend, kan hij dus ook niet bij iemand zijn, dat zal vast, maar geen idee wie dan)
* LovelyLady to the rescue with a cappuccinoquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog niet genoeg koffie gehad voor dit soort verhalen
Heb jij redt-Nienke-met-cappuccino-radartjes ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady to the rescue with a cappuccino
Dat soort dingen voel ik feilloos aan jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Heb jij redt-Nienke-met-cappuccino-radartjes ofzo?
quote:
Jep, bleek ook dat de man niet zo goed op been was, misschien kon hij niet op tijd wegkomen , Met die honden idem dito.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn altijd nare verhalen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat soort dingen voel ik feilloos aan ja
Ik weet ook niet of ie wel echt dood wil hoor, hij heeft t een paar keer geprobeerd ws en het is niet gelukt, het is ook gewoon een schreeuw om aandacht...quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik kan er bijna niet op staan, gaat erg moeilijk.
Maar als hij niet meer wordt gevonden of gezien kan het zijn dat ie met een steen in het meer is gesprongen, Als hij zichzelf heeft opgehangen of voor de trein is gesprongen merkt iemand dat wel.
hihiquote:
marcquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
jij bent lief
![]()
Thijs vanochtend: papa?
Papa: jaaaa?
Thijs: papa cappuccino mama maken!
Papa: ehm.
Thijs: JA! CAPPUCCINO MAKEN!
Ik: Hihihihihi.
Klopt, als je het om aandacht doet, neem je bijvoorbeeld net te weinig medicijnen in om te overlijden. Of je doet het als je weet dat er mensen zijn of komen. Mijn buurvrouw heeft het ook wel eens gedaan om aandacht, maar van te voren begon ze eerst te schreeuwen zodat ze wist dat er iemand zo komen, Alleen het sneue was dat haar zoontje kwam, en die vond haar met een doek of zoiets om haar nek, erg sneu voor dat jochie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ie wel echt dood wil hoor, hij heeft t een paar keer geprobeerd ws en het is niet gelukt, het is ook gewoon een schreeuw om aandacht...
Alleen wil ie dus geen hulp. Elke keer is het hetzelfde en hij doet er niets aan.
En nee, niemand weet verder iets, maar goed, de buren zijn natuurlijk ook niet de eersten die ze informeren.
Moet dit op de vroege ochtend ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt, als je het om aandacht doet, neem je bijvoorbeeld net te weinig medicijnen in om te overlijden. Of je doet het als je weet dat er mensen zijn of komen. Mijn buurvrouw heeft het ook wel eens gedaan om aandacht, maar van te voren begon ze eerst te schreeuwen zodat ze wist dat er iemand zo komen, Alleen het sneue was dat haar zoontje kwam, en die vond haar met een doek of zoiets om haar nek, erg sneu voor dat jochie.
JIJ LIEF JA!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik lief ?
![]()
Thijs is lief! Kan hij cappuccino zeggen
Koen heeft ook weer een paar woordjes erbijhet gaat zomaar in eens heel hard
Sorry, ik was erg vroeg wakker dus ik merk dat niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet dit op de vroege ochtend ?
tsjappoetsjienooquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JIJ LIEF JA!
En het klinkt meer als tsjappoetsjienoo hoor![]()
Jeuj! Koen
Biertje erbij?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Even ontbijten met die halve pizza die nog over is vangisteren
quote:
Dat is wel erg ja, daar hoef je bij hem niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt, als je het om aandacht doet, neem je bijvoorbeeld net te weinig medicijnen in om te overlijden. Of je doet het als je weet dat er mensen zijn of komen. Mijn buurvrouw heeft het ook wel eens gedaan om aandacht, maar van te voren begon ze eerst te schreeuwen zodat ze wist dat er iemand zo komen, Alleen het sneue was dat haar zoontje kwam, en die vond haar met een doek of zoiets om haar nek, erg sneu voor dat jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |