Aardig beziggeweest gisterenquote:
ST houdt van delegerenquote:Op zaterdag 11 september 2010 03:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom heeft trouwens kapitein dit topic geopend ?
en sorry voor me vraag ik heb vandaag GEEN fijne werkdag gehad![]()
dat ben ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe dag nieuwe kansenpositief blijven
die kleuren komen van de kneuzing maar idd je kunt beter even de dokter erna laten kijken kan zijn dat je iets hebt gebroken in je voet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga denk ik ik maar naar de dokter met mijn voet, er komen nu allemaal gekke kleuren op en dat lijkt me niet erg gezond.
DMquote:
later trevquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF![]()
Bleg moet nu hier een aantal dingen doe waar ik geen zin in hebdus tot straks een keer maar weer
Altijd handig om zeker te weten dat je iets wel hebt of niet hebt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik ook
vanavond is Ladylike er jammer genoeg niet![]()
[..]
die kleuren komen van de kneuzing maar idd je kunt beter even de dokter erna laten kijken kan zijn dat je iets hebt gebroken in je voet.
Begroet ik je netquote:
flesquote:
douche zequote:
Spoorloos?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Wat heb je gedaan Henk?
En had ik al gezegd dat onze buurman spoorloos is?
Heh jammer, ik heb er vandaag juist wel zin in om weer eens een fatsoenlijke score neer te gaan zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spoorloos?![]()
Goedemorgen![]()
ik ben er maar even hoor, want ik moet mijn gemiddelde even iets omlaag brengen
Voet gestoten en verdraaid,quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Wat heb je gedaan Henk?
En had ik al gezegd dat onze buurman spoorloos is?
Ben net een half uurtje gelee pas begonnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
Je gaat anders al lekker zo, fles
Nou nou, 207. Poehquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zeg: probeer mijn score van gister maar te verbeteren vandaag.
Waarvan 199 in de KSC, die score bedoelde ik meerquote:
Kun je er niet op staan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Voet gestoten en verdraaid,
maar spoorloos?
Oh. Ik was na 00:00 nog bezig, dus dat telt natuurlijk ook al voor vandaagquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben net een half uurtje gelee pas begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |