Maar het was ook niet je beste ooit. Wedden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ook die was ik niet ontevreden over eigenlijk
doe je het dit keer gewoon zelf?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik sluit mijn laptop ook maar af, kga straks maar weer eens slapen.
uhu uhuquote:
whehehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe je het dit keer gewoon zelf?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe je het dit keer gewoon zelf?
suiker!, hoe is het meid? long time no see.quote:
Veel suc6 met je poging en slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik sluit mijn laptop ook maar af, kga straks maar weer eens slapen.
ja joh!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
suiker!, hoe is het meid? long time no see.
quote:
Goed om te horen!, ja met mij ook goed, vrij druk, maar dat is te overzien. Nog steeds kort haar ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja joh!
goed wel![]()
en met jou, nog steeds kort haar?
Ah, goed zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goed om te horen!, ja met mij ook goed, vrij druk, maar dat is te overzien. Nog steeds kort haar ja.
Ja goed, koud biertje, muziekje erbij.quote:
Kijk dat is het levenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed, koud biertje, muziekje erbij.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het was ook niet je beste ooit. Wedden?
Dus blijven oefenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat is wel waar, oefening baart kunst.
De lessen beginnen in oktoberquote:
Oh mooi, waar kan ik me inschrijven?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De lessen beginnen in oktober
Gedaan bij deze. Inschrijving gesloten!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh mooi, waar kan ik me inschrijven?
Mooi, zeg maar waar en wanneer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gedaan bij deze. Inschrijving gesloten!![]()
uitnodiging volgtquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, zeg maar waar en wanneer.
Valt me mee dat je niet meerdere dames laat inschrijvenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gedaan bij deze. Inschrijving gesloten!![]()
Nooit meer vrouwen van dezelfde plek nemen, altijd gezeik achterafquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet meerdere dames laat inschrijven
Je hebt dus al ervaring? kan het ook niet in het verschiet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit meer vrouwen van dezelfde plek nemen, altijd gezeik achteraf
Als je geduld hebt om ze na elkaar te laten komen in plaats van alles tegelijk dan zal het vast wel kunnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt dus al ervaring? kan het ook niet in het verschiet?
Give it a tryquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je geduld hebt om ze na elkaar te laten komen in plaats van alles tegelijk dan zal het vast wel kunnen
Ah daar ben je weer!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Geduld past niet bij mij, alles nu! Snel hoeft niet, maar wel nu
Jammer voor je dat je niet alles kan hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Geduld past niet bij mij, alles nu! Snel hoeft niet, maar wel nu
Wat is er?quote:
Echt waar? Ik was al bang dat je gestopt was na 1 file transferquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je niet alles kan hebben
[..]
Ik heb geen ideequote:
Ik weet toch zeker dat je lekker niet alles kan hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Heus wel
Daar ben ik arrogant genoeg voor
Naa naa na naa naaaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
[..]
Ik weet toch zeker dat je lekker niet alles kan hebben
Kom eerst maar eens bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt waar? Ik was al bang dat je gestopt was na 1 file transfer
Fixed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |