Ja, en dat delegeerde hij aan DM. En die maakte het.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
Dat het met de TT en de op niet meteen goed ging
Ah en echte mannen houden het wel meer dan een paar keer volquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat wel maar pas na een paar keer
Ja maar die doen het ook de eerste keer meteen goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah en echte mannen houden het wel meer dan een paar keer vol![]()
Damn.. punt voor jouquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar die doen het ook de eerste keer meteen goed
De eerste keer meteen goed? Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
Ja maar die doen het ook de eerste keer meteen goed
En dan te bedenken dat ik eigenlijk van het betere sloopwerk benquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat delegeerde hij aan DM. En die maakte het.
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De eerste keer meteen goed? Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt
Dan ben je dus nog geen echte man tegen gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De eerste keer meteen goed? Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt
Truste lieffiequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik eigenlijk van het betere sloopwerk ben.
O ja, slapen.
Slaap zequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, slapen.
qft!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog geen echte man tegen gekomen
Jawel, die hadden de eerste keer al ergens anders gedaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
Dan ben je dus nog geen echte man tegen gekomen
Slaapze.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, slapen.
Ahh DIE eerste keer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, die hadden de eerste keer al ergens anders gedaan
Maar nu is de vraag over welke eerste keer hebben we hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, die hadden de eerste keer al ergens anders gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |