Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Even ontbijten met die halve pizza die nog over is vangisteren
Koffie en pizza klopt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee man wat denk je wel
![]()
Ik ga zo koffie zetten
En wat zijn zijn nieuwe woordjes dan?quote:
Koekjes?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Ik eet sowieso veel gezonder dan ooit (Zegt zij terwijl ze net een koekje achter de kiezen heeft)
Ga patat eten man, betweterquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Koffie en pizza klopt niet![]()
Nee, dankjequote:
Om kwart over elf al?quote:
Wij eten ook elke dag wel verse groente, maar ik snoep ook veel minder enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koekjes?![]()
Ik eet ook veel gezonder de laatste tijd![]()
We krijgen (kopen) elke week een groentetas vol biologische groente en tsja, die moeten op
Sis = Visquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
En wat zijn zijn nieuwe woordjes dan?
t zoontje van een vriendin van me zegt alleen maar diequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
kouwe pizza
[..]
Sis = Vis
Sees = WC
Bouw = Blauw (en hij weet ook echt wat blauw is
Auto, al heeft dat eergister gezegd en daarna niet meer
Ik heb me ook een tijd lang zorgen gemaakt, zeker omdat ik teveel ging vergelijken met mijn oudste zoon die de oren van me kop af lulde toen hij 2 was (en nu nog steedsquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
t zoontje van een vriendin van me zegt alleen maar die
Maar dan ook echt alleen maar, verder zegt ie geen woord. En dat is dus al maaaanden zo, das wel raar (Hij is net twee trouwens)
Zoontje van onze oude buren praatte niet, toen ie een jaar of drie was, had ie nog nooit een woord gezegd. Dus die ouders maakten zich best wel zorgen en waren al bezig met een traject om te kijken wat er mis met hem was.
Op een dag waren ze aan het stoeien en toen zei hij ineens tegen zijn vader: Zal ik de hamer eens even gaan halen!
Dus die twee helemaal verbaasd, komt hij terug met de hamer, slaat ie zn vader op zn knie![]()
![]()
(Hij wilde zn moeder beschermen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch lijkt me dat ook niet helemaal in orde danquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoontje van onze oude buren praatte niet, toen ie een jaar of drie was, had ie nog nooit een woord gezegd. Dus die ouders maakten zich best wel zorgen en waren al bezig met een traject om te kijken wat er mis met hem was.
Op een dag waren ze aan het stoeien en toen zei hij ineens tegen zijn vader: Zal ik de hamer eens even gaan halen!
Dus die twee helemaal verbaasd, komt hij terug met de hamer, slaat ie zn vader op zn knie![]()
![]()
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dom zijn mag ookquote:
Woei, die Koenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Sis = Vis
Sees = WC
Bouw = Blauw (en hij weet ook echt wat blauw is
Auto, al heeft dat eergister gezegd en daarna niet meer
Dus bij 'eerste woordjes' staat: Zal ik de hamer eens even gaan halen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
t zoontje van een vriendin van me zegt alleen maar die
Maar dan ook echt alleen maar, verder zegt ie geen woord. En dat is dus al maaaanden zo, das wel raar (Hij is net twee trouwens)
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb me ook een tijd lang zorgen gemaakt, zeker omdat ik teveel ging vergelijken met mijn oudste zoon die de oren van me kop af lulde toen hij 2 was (en nu nog steeds)
Koen is nu 2 jaar en 2 maanden en het begint nu eindelijk een beetje te komen. Maar hij is niet voor niets 2 en er zit een behoorlijke kop op, dus stronteigenwijsIk verdenk dat zoontje van die vriendin van me er gewoon van dat ie eerst zeker wil weten dat ie het goed zegt voor hij eraan begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A en K waren allebei heel snel, met alles. A was een maand of 11 toen ze mama zei en K 9 mndDie zei al 'zinnetjes' toen ze net een jaar was. Lopen waren ze allebei 10 mnd oid..
Allebei ook niet meer 'smiddags willen slapen vanaf dat ze anderhalf warenJippie
Bijdehandte tantes.
compact en kleverig.
Ja maar dametjes zijn sowieso sneller dan jongensquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verdenk dat zoontje van die vriendin van me er gewoon van dat ie eerst zeker wil weten dat ie het goed zegt voor hij eraan begint
A en K waren allebei heel snel, met alles. A was een maand of 11 toen ze mama zei en K 9 mndDie zei al 'zinnetjes' toen ze net een jaar was. Lopen waren ze allebei 10 mnd oid..
Allebei ook niet meer 'smiddags willen slapen vanaf dat ze anderhalf warenJippie
Bijdehandte tantes.
Het was in elk geval niet kwaad bedoeld van hemquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook niet helemaal in orde dan
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus bij 'eerste woordjes' staat: Zal ik de hamer eens even gaan halen?
Jouw dochters heten Ard en Keessie? Ik zou maar schaatsen kopen voor als ze 3 zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bijdehandte tantes.
Ik was niet aan het pochen ofzo hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dametjes zijn sowieso sneller dan jongens
Nee maar goed, hoe komt het dat zo'n kind drie jaar lang geen woord zegt? En dan zonder te oefenen ineens weet hoe alle klanken moeten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was in elk geval niet kwaad bedoeld van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |