Van een ervaringsdeskundige neem ik dat graag aan. Thanksquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef AirwiN het volgende:
Neuken en typen tegelijk is best lastig. Rukken en typen ook trouwens!
Always look on the bright side of your neckquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef nectarientje het volgende:
Nek zit er nog aan! Fysio vanmiddag was minder.. Het goede nieuws is dat mijn basisconditie best redelijk goed is (hoera voor het hardlopen) waardoor ik behoorlijk belastbaar ben, slechte nieuws is dat mijn nek en schouders dat duidelijk niet zijn.
Ik vrees van niet...dit vlees is al een poosje over de datum. Wil jullie geen rare ziektes bezorgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Flap, dat pindavlees he... Ga jij morgen OP de BBQ?
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Flappekz het volgende:
Ik vrees van niet...dit vlees is al een poosje over de datum. Wil jullie geen rare ziektes bezorgen
Dan word ik zo'n keiharde pindaspeklapquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.
Behalve BSE. We willen natuurlijk geen gekkeflappekzziekte oplopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan word ik zo'n keiharde pindaspeklap
Hoe kom je bij 'potentieel'?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh! Een vrouw die mij potentieel lekker vindt!
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:38 schreef Flappekz het volgende:
Oeh! Een vrouw die mij potentieel lekker vindt!
Hebben jullie elkaar gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.
Die smilies zie ik alleen nadat ik heb verteld hoe ik ben als ik goed doorbakken ben....en aangezien ik dat nu nog niet benquote:
Laat me nou ff in de waanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.
Kom maar op. Ik lust je rauwquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die smilies zie ik alleen nadat ik heb verteld hoe ik ben als ik goed doorbakken ben....en aangezien ik dat nu nog niet ben
Hij heeft mij gestalked op Lowlands.quote:
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft mij gestalked op Lowlands.
Dus voortaan vraag je altijd eerst aan mensen of ze een autoongeluk hebben gehad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehad
Volgens mij is de uitdrukking andersquote:
Dat had je ook telefonisch kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehad
Dat ga ik voortaan wel doen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus voortaan vraag je altijd eerst aan mensen of ze een autoongeluk hebben gehad?
[..]
Volgens mij is de uitdrukking anders
Al die moderne techniekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had je ook telefonisch kunnen doen.Of via PM, rooksignalen en anderszins.
Geil!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik voortaan wel doen ja.
Nadat we het tentje hadden opgezet, hebben we m kei-hard weer afgebroken
Ouwe doos!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk oude nummers horen die je echt al jaren niet meer geluisterd had en eigenlijk lichtelijk was vergeten
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk oude nummers horen die je echt al jaren niet meer geluisterd had en eigenlijk lichtelijk was vergeten
Vertelllllquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Wacht maar tot je een paar jaar getrouwd bent...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Dit blijft ook een heerlijk nummer, 15 jaar geleden:
Vrijwel directquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vertelllll![]()
Na hoeveel jaar huwelijk wordt de sex zo dat je naar het internet vlucht?
Iets ervoor zelfs als ik het mij goed herinner.quote:
Details...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets ervoor zelfs als ik het mij goed herinner.
Jij hebt een slecht huwelijk dan zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef Lovechild het volgende:
Gut, ik blijk helemaal niet getrouwd te zijn
Als je niet getrouwd bent kun je toch geen huwelijk hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt een slecht huwelijk dan zeg
En al helemaal geen slechtequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
Als je niet getrouwd bent kun je toch geen huwelijk hebben
Waar komt de term 'schijnhuwelijk' dan vandaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
Sorry, die ene amaretto is echt teveelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh misschien is dat dan als je getrouwd bent en toch ook goede sex hebtquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar komt de term 'schijnhuwelijk' dan vandaan?
Laat Rouvoet het maar niet horen!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh misschien is dat dan als je getrouwd bent en toch ook goede sex hebt
Ik was niet van plan met hem te converserenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat Rouvoet het maar niet horen!!!
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Lovechild het volgende:
Ik was niet van plan met hem te converseren
Misschien verklapt iemand hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik was niet van plan met hem te converseren
Kwestie van tijd dat uitkomt dat hij of buiten de deur neukt of iets met jongetjes doet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)
Ze wonen helemaal niet op een hoekquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)
Wie? Rouvoet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat uitkomt dat hij of buiten de deur neukt of iets met jongetjes doet.
ik wel!quote:
quote:
Ja. Komt dat ff rou op je dak vallenquote:
Misschien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Flappekz het volgende:
Ja. Komt dat ff rou op je dak vallen![]()
![]()
misschien moet ik maar gewoon naar bed
Oeehh ik ook ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik wel!Dus ondanks dat ik alleenstaand ben enzo, is die man trots op me
Snel ff doorposten dan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Flappekz het volgende:
Overigens heeft dit topic hetzelfde nummer als het vorige. Zo komen we nooit aan de 200
Ik wilde weer gaan aftellen vanaf dezequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Flappekz het volgende:
Overigens heeft dit topic hetzelfde nummer als het vorige. Zo komen we nooit aan de 200
Ik ga met je meequote:
Ahja. Dan komen we idd nooit aan de 200quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde weer gaan aftellen vanaf deze
Anders ik wel. Als de koe van huis is...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef Flappekz het volgende:
Neh, ik ga maar naar bed ofzo... Morgen een spannende dag!
.... zijn de uiers dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als de koe van huis is...
Check!quote:
Gaat lukken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef nectarientje het volgende:
Als jullie nou iets opschuiven, kan ik er ook nog wel bij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef Atreidez het volgende:
Zo dan, hier alweer! Wat een baggermuziek allemaal trouwens
Als je dan toch bezig bent:quote:
quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben gisteren mijn OV in de RR4 verloren/hij is gerolt
En ik weet pas maandag middag of ze hem hebben gevonden, grrr!!!!!!!!!!
Ja nu moet ik daar weer half wonen!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik.Ik kan het niet uitstaan dat jij iedere keer naar Rotterdam gaat.
Ow kut. Ik had juist gehoopt dat je nu vast zat in Den Haag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja nu moet ik daar weer half wonen!!!
Helaas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow kut. Ik had juist gehoopt dat je nu vast zat in Den Haag.
In dat geval kun je je OV hier komen ophalen.quote:
Ik! Dan lopen ze tenminste eens een keer niet langs mijn huis!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:02 schreef Flappekz het volgende:
Welke idioot stuurt hier nou smorgens een fanfareband voorbij?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik! Dan lopen ze tenminste eens een keer niet langs mijn huis!
Oh, dan de volgende keer maar weer hier langs, ik was toch wel wakker geweestquote:
Vooruit dan maar. Nu twijfel ik tussen weer gaan liggen of een uitsmijter maken of een tosti makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, dan de volgende keer maar weer hier langs, ik was toch wel wakker geweestInschattingsfoutje van mijn kant! Scuza
Tsja Rotterdam he.....stelletje criminelen daaroquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben gisteren mijn OV in de RR4 verloren/hij is gerolt
En ik weet pas maandag middag of ze hem hebben gevonden, grrr!!!!!!!!!!
Ik heb net even de inhoud van de koelkast bekeken en ik kan je aanraden om vandaag helemaal niet te eten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Nu twijfel ik tussen weer gaan liggen of een uitsmijter maken of een tosti maken
Dan red ik t niet tot 6 uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb net even de inhoud van de koelkast bekeken en ik kan je aanraden om vandaag helemaal niet te eten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb net even de inhoud van de koelkast bekeken en ik kan je aanraden om vandaag helemaal niet te eten.
Wees blij...hier kwam de Ooijevaarsrun voorbij speciaal om mij wakker te maken......quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:02 schreef Flappekz het volgende:
Welke idioot stuurt hier nou smorgens een fanfareband voorbij?
Dan heeft nectarientje die vast langsgestuurd bij je...quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wees blij...hier kwam de Ooijevaarsrun voorbij speciaal om mij wakker te maken......
Goed om te weten. Dan kan ik gewoon aanschuiven als ik op het laatste moment geen zin heb om te koken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
Alsof je pas op het laatste moment merkt dat je geen zin hebtquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan kan ik gewoon aanschuiven als ik op het laatste moment geen zin heb om te koken.
Wat dat betreft ben ik net een vrouw. De zin kan ieder moment, en geheel onverwacht, omslaan naar geen zin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:45 schreef Flappekz het volgende:
Alsof je pas op het laatste moment merkt dat je geen zin hebt
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een vrouw. De zin kan ieder moment, en geheel onverwacht, omslaan naar geen zin.
Herkenbaar begrijp ik?quote:
Natuurlijk!quote:
Ja kanquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan kan ik gewoon aanschuiven als ik op het laatste moment geen zin heb om te koken.
Necta niet meer doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heeft nectarientje die vast langsgestuurd bij je...
Wat heb je verteld dat hij zo benieuwd is?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
Ja kan![]()
De barbecue-meester hier vond het wel jammer dat jij niet komt. Hij is wel benieuwd.
Dat hoorde ik eerder vandaag ook hier al, half uurtje geleden ongeveer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
What the fuck is er aan de hand in Scheveningen... Lijkt wel of ik duizenden auto's hier hoor toeteren, en t gaa nu al een kwartier lang door
Daar zat ik ook al aan te denken. Het klonk mij alleen in de oren als personenauto's, niet als vrachtauto's.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Zeker zo'n truckersoptocht waar er dan zieke kindertjes mee mogen rijden ofzoDan vind ik t weer een stuk minder erg..
Ja man, vandaag is de Ooijervaarsrun en Necta heeft ze ook vanmorgen al langs mijn huis gestuurd (bron Flap) en nu dus langs jullie...quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Zeker zo'n truckersoptocht waar er dan zieke kindertjes mee mogen rijden ofzoDan vind ik t weer een stuk minder erg..
Niksquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je verteld dat hij zo benieuwd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Lovechild het volgende:
Niks
Niet de adonis die je erbij zou verwachten. Maar gelukkig valt ze op karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zulke verwachtingen kan het in de praktijk alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ik was zelf ook benieuwd naar zowel MIssMSX en Airwin destijds. Altijd van die foute opmerkingen en toch nog nooit over de grens gaan. Dat is nou ware kunst, en dan raak je benieuwd wie de kunstenaar is achter de toetsenbord.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Daarom ben ik altijd zo uberbescheiden, dan valt het alleen maar meequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de adonis die je erbij zou verwachten. Maar gelukkig valt ze op karakter.![]()
[..]
Met zulke verwachtingen kan het in de praktijk alleen maar tegenvallen.
Geloof niet dat mijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de adonis die je erbij zou verwachten. Maar gelukkig valt ze op karakter.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:20 schreef Lovechild het volgende:
Geloof niet dat mijnooit een adonis verwacht.
Nou ja, 1 uit 2 is niet slecht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:21 schreef Flappekz het volgende:
Ik dacht dat op fok alleen maar dubbelmodaalverdienende adonissen zaten?
Dat dat niet zo is, had ik 1 mei al gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:21 schreef Flappekz het volgende:
Ik dacht dat op fok alleen maar dubbelmodaalverdienende adonissen zaten?
sowieso, een vlotte babbel doet meer dan een vlot lichaamquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Nouja, dan voel ik me ook ineens thuis
Hoezo, regel jij de Ooijevaarsrun niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef nectarientje het volgende:
jullie geven me nu echt teveel eer hoor
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoezo, regel jij de Ooijevaarsrun niet?
Marvelous heeft dat natuurlijk allemaal afgekeken van zn grote broerquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:54 schreef tuintegel het volgende:
Ach tot nu toe vind ik de meeste die ik heb gezien van Fok er gewoon superleuk uitzien! Overigens vind ik Marvelous toch wel een adonis en A_A ook. Van de vrouwen vind ik Melanie the Miss een erg aantrekkelijk persoon (niet dat ik op vrouwen val maar als ik ze moet benoemen ) en GotC vind ik een mooi gezicht hebben op de foto. maar volgens mij is iemand een adonis een kwestie van smaak.
Ik vind gewoon iedereen leuk, iedereen heeft zijn eigen schoonheid.
Maar jouw heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Marvelous heeft dat natuurlijk allemaal afgekeken van zn grote broer
Doe daar dan wat aan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar jouw heb ik nooit gezien.
Ik ga vanavond laat wel in de bosjes liggen en glurenquote:
Ok. Ik ben van plan om morgen een meet te organiseren. Interesse?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat wel in de bosjes liggen en gluren. Ik beloof er de volgende meet bij te zijn
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:34 schreef Flappekz het volgende:
Ok. Ik ben van plan om morgen een meet te organiseren. Interesse?
Ik denk dat jij de hersens hebt gekregen en hij de looks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
Marvelous heeft dat natuurlijk allemaal afgekeken van zn grote broer
Ik moet nog ff bedenken hoe ik me na deze opmerking voelquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de hersens hebt gekregen en hij de looks.
Goeie vraag, fietste door de Badhuisstraat en het was idd een pleurisherrie!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
What the fuck is er aan de hand in Scheveningen... Lijkt wel of ik duizenden auto's hier hoor toeteren, en t gaat nu al een kwartier lang door
Dan gaat dat van die hersens blijkbaar ook niet op. Arme jij!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet nog ff bedenken hoe ik me na deze opmerking voel
Ik word niet gehinderd door enige vorm van ietsquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat dat van die hersens blijkbaar ook niet op. Arme jij!
We zijn er uit alquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeie vraag, fietste door de Badhuisstraat en het was idd een pleurisherrie!
Aha!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
We zijn er uit al
http://www.ooievaarsrun.nl/index.htm
Erg he, ze blijft maar doorgaan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie geloven mij vast nooit maar de tram is nu in delft en we staan stil omdat fanfare langsloopt. Necta, kap daar eens mee!
Vervolgens doorgaan tot het weer licht isquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh dan durf ik wel , het is daar donker toch
Die tijden heb ik wel meegemaakt jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vervolgens doorgaan tot het weer licht is
Daartoe was ik meestal niet meer in staatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die tijden heb ik wel meegemaakt ja
Toen Ruud Lubbers nog premier was?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef tuintegel het volgende:
Die tijden heb ik wel meegemaakt ja
* denkt terug aan mooie tijden op 'de boot 'Barocca in Rotterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vervolgens doorgaan tot het weer licht is
Kwam jij daar ook weleensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* denkt terug aan mooie tijden op 'de boot 'Barocca in Rotterdam
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niks
Ja, wie zou er nou met mij opgescheept willen zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Kwam die vraag vorig jaar ook al niet voorbij? Je zou denken dat je na een aantal jaar wel weetquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
We zijn er uit al
http://www.ooievaarsrun.nl/index.htm
Ware kunst? Denk je dat we daar subsidie voor kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ik was zelf ook benieuwd naar zowel MIssMSX en Airwin destijds. Altijd van die foute opmerkingen en toch nog nooit over de grens gaan. Dat is nou ware kunst, en dan raak je benieuwd wie de kunstenaar is achter de toetsenbord.
Daarom twijfel ik ook zo over vanavond. Lekker vlees eten of lekker een paar uur zonder jou opgescheept zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Ja, wie zou er nou met mij opgescheept willen zitten?
Damn, weer vergeten me in te schrijven voor die bunkerrondleidingquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam die vraag vorig jaar ook al niet voorbij? Je zou denken dat je na een aantal jaar wel weet
En als jullie je afvragen waarom er bij sommige gebouwen vlaggen hangen en er mensen met boekjes rondlopen...het is open monumentendag.
Misschien nog een leuke aanrader voor mensen bij t strand, bunker bij het Surfdorp is ook open en ze hebben een paar figuren in uniform rondlopen.
Wie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen Ruud Lubbers nog premier was?
Oh man ik heb daar zulke leuke dingen meegemaakt. Hetgeen me het meest bijstaat is de blonde doorbitch die naar huis ging op het moment dat wij ook weggingen. Stond er een gast, totaal van de wereld in het water te zeiken. Zonder enige twijfel loopt mevrouw er naartoe, zegt; dus jij houdt van water' en hop, trapt hem zo de plomp inquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook weleensDie lichtmastboot... Je kon aan t peil aan de buitenkant altijd zien hoe druk het was
Wij hebben vorig jaar zo'n bunker bezocht en werden rondgeleid door een heuse Deutsche helga mit geile laarzenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kwam die vraag vorig jaar ook al niet voorbij? Je zou denken dat je na een aantal jaar wel weet
En als jullie je afvragen waarom er bij sommige gebouwen vlaggen hangen en er mensen met boekjes rondlopen...het is open monumentendag.
Misschien nog een leuke aanrader voor mensen bij t strand, bunker bij het Surfdorp is ook open en ze hebben een paar figuren in uniform rondlopen.
Wij kwamen er echt heel vaak. Op een gegeven moment moest hij dicht en toen gingen ze door op een andere boot, die geheel het niveau van de eerste niet haalde. Wat een saai kale, koude (letterlijk, het was steen en steenkoud) bedoeling was dat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef Atreidez het volgende:
Wij gingen er heen toen Parkzicht eenmaal gesloten was en we wat nieuws zochten, maar heb er idd ook rare dingen meegemaakt.. Gelukkig nooit versierd door een ladyboy
Alhoewel ze er op haar Facebookfoto uitziet als Anita uit de Schilderswijk...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Over nostalgie gesproken zeg... Sporty...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Over nostalgie gesproken zeg... Sporty...
* MissMSX mompelt iets over een waardeloze draad zonder foto's...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel ze er op haar Facebookfoto uitziet als Anita uit de Schilderswijk...
Nee geen zondagen , dat waren meestal de fastfood en voor dood liggen dagenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef Atreidez het volgende:
Zeg nooit nooit.. Ik ging met 23 ook nog weleens naar het Teejater![]()
Maar Zillion ben ik nooit geweest geloof ik, jij ging zeker altijd op zondagen?In Belgie ken ik alleen Club X, Cherry Moon en Kozmoz.
Ik moest ook 3 keer kijken jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Alhoewel ze er op haar Facebookfoto uitziet als Anita uit de Schilderswijk...
Vroeger was alles beter.quote:
Als je even doorloopt met je emmertje....de mijne staat in de Wantstraatquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Nu ga ik me auto even proper maken..
Ik las Wasstraatquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als je even doorloopt met je emmertje....de mijne staat in de Wantstraat
HUH ?? Mag dat niet meer? Hier wast iedereen (behalve ik zei het luie varken) zijn auto op straatquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja mag je auto exterieur toch niet meer wassen op straatStraks woont er hier zo'n snitch in de straat die meld misdaad anoniem gaat bellen..
Ben iig alleen met de binnenkant bezig
Verboden? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja mag je auto exterieur toch niet meer wassen op straatStraks woont er hier zo'n snitch in de straat die meld misdaad anoniem gaat bellen..
Ben iig alleen met de binnenkant bezig
Bosjes??? Bij mij?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat wel in de bosjes liggen en gluren. Ik beloof er de volgende meet bij te zijn
Neej, dat is met de motor een file inhalenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb ook weleens gehoord dat het eigenlijk niet mag, maar wel wordt gedoogd
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
Nou dan doe ik t gewoon ook.. Jammer dat er geen plekje vrij is Jill, je had m er best naast mogen zetten
We zagen je nog lopen donderdag, met een gitaar op je schouderquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben zo blij met mijn nieuwe mobieltje
hahaha niet fietsen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zagen je nog lopen donderdag, met een gitaar op je schouder
Nu heb je i.i.g. een excuus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, ze mogen wel een beetje doorfietsen, anders kom ik nog te laat
Ziet er lelijk uit he? Ben wel benieuwd wie die gast van Caisse was, zeiden ze op de belg nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:10 schreef Atreidez het volgende:
Omg zelfs de leider tegen de vlakte, nu wordt het nog spannend ook
Je liep tegenover de Musicon met een gozer naast jequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hahaha niet fietsen?
Kan wel kloppen ja
Of er moet nog een roodharige rondlopen met een gitaar op de schouder donderdag....
74 Martinez -> Ziekenhuis.. Stond op de tracker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ziet er lelijk uit he? Ben wel benieuwd wie die gast van Caisse was, zeiden ze op de belg niet
Dat was mijn vriend denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je liep tegenover de Musicon met een gozer naast je
Tja...quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te koken.... grrrrrrrrr
Het zal wel goedkomen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:59 schreef Lovechild het volgende:
'K wor er zowaar zenuwachtig van...
Nopes, vuurwerk is definitief afgelast. Stom eigenlijk want dat had vandaag best wel wat publiek getrokken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:57 schreef tuintegel het volgende:
misschien dat ik vanavond even naar het vuurwerk ga kijken in Scheveningen . Dat is toch vanavond?
Wat een rotzakken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nopes, vuurwerk is definitief afgelast. Stom eigenlijk want dat had vandaag best wel wat publiek getrokken.
Zijn jullie nog aan het BBqen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, laten we dan maar allemaal samen bbqen :p
Nee Solidas en ik zijn net thuis van middag naar Ikea. Solidas heeft tegoed pasje gekregen omdat hij PAX kast heeft gekocht. We hebben spullen uitgezocht zoals lampen... Komen we bij de kassa aan en ze zeggen dat die tegoed pasje as maandag ingaat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zijn jullie nog aan het BBqen?Dan zie je toch niets?
Oef ik zou dan echt gigantisch rood worden aan de kassaquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nee Solidas en ik zijn net thuis van middag naar Ikea. Solidas heeft tegoed pasje gekregen omdat hij PAX kast heeft gekocht. We hebben spullen uitgezocht zoals lampen... Komen we bij de kassa aan en ze zeggen dat die tegoed pasje as maandag ingaat.Dus we zijn met lege handen thuis gekomen.
Nou wij meer boos eigenlijk... Is zonde van onze tijd en bovendien 2 uur in OV!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oef ik zou dan echt gigantisch rood worden aan de kassa
Nou ik vond het onzin dat er een begindatum op zat. Ik heb wel vaker een tegoedpasje gehad van IKEA maar nog nooit zat er een begindatum op. Hoe dan ook, klantenservice erbij gehaald en die matste ons, als wij de spullen kochten zouden we het tegoed op de pasje gestort krijgen op mijn rekening zodra ie vrijkwam as maandag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oef ik zou dan echt gigantisch rood worden aan de kassa
Idd, we zochten nog naar de nieuwe kleinere broertje makros. Die hadden zij in Delft nog niet, en in amsterdam wel wist een medewerker me te vertellen. Sum wilt heel graag de makros voor de slaapkamer maar die is echt gigantisch en voor haar wil ik de kleinere variant wel kopen. Misschien is ie er de volgende keer dat we komen er wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Das kut...vooral op n zaterdag bij de Ikea. Gisteren ff het nieuwe boekje bekeken (minus de eerste 3 bladzijdes...de hond was iets eerder bij de brievenbus dan ik), ze hebben weer leuke frutsels.
Heeft het niet op het kaartje gestaan ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nou wij meer boos eigenlijk... Is zonde van onze tijd en bovendien 2 uur in OV!
Ja het stond erop in kleine letters op de achterkant van het pasje, waar ik dus niet naar gekeken hebt. En Summer klaagde al halverwege dat ze het een beetje zat was. Ik ben doorgegaan en vervolgens teruggerend om iets te halen. Uiteindelijk hadden we allebei geen zin meer...quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef tuintegel het volgende:
oh ja er stond dus een begindatum op , tja ... ach dat van het storten op je rekening leek mij wel een erg vriendelijke oplossing trouwens! Daar had ik zelf dan wel voor gekozen en opnieuw de spullen bij elkaar geraapt. maar goed , gedane zaken nemen geen keer, volgende keer beter!
Daar ging nog wel meer slap voetbal van zijn medespelers aan vooraf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:58 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je Suarez nog uitgescholden voor die valse handbal zodat zijn land niet werd uitgeschakeld tijdens WK?
FF SERIEUS@! Niet schelden tegen mijn heldquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:58 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je Suarez nog uitgescholden voor die valse handbal zodat zijn land niet werd uitgeschakeld tijdens WK?
We kregen bobo uitnodigingen van KPN via het werk. Toevallig was ik afgelopen week tijdens mijn vakantie heel even op het werk zodat ik dat nog even meekreegquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom was je eigenlijk met bobo's op stap?
Als ik dat doe word ik aangeklaagd voor seksuele intimidatie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Daarom gebruik maken van de leuke dingen op je werk
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Fijn....dank je.....ik nam net een slok water.
*gaat doekje halen*
Cool!!!quote:Op zondag 12 september 2010 00:56 schreef chepter1976 het volgende:
was heel gezellig die BBQ, en barretje heeft het inderdaad overleeft![]()
ow en moest van barretje eigenlijk alleen maar "FiPo" neer zetten.
Valt niet mee he, die verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 12 september 2010 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Ben ook veilig thuis en ga me nu ff fijn bezatten
Gisteren toen ik dit las dacht ik nog van huhhhhh wie is chepter? Vandaag ben ik iets meer wakkerder en nu weet ik het...quote:Op zondag 12 september 2010 00:56 schreef chepter1976 het volgende:
was heel gezellig die BBQ, en barretje heeft het inderdaad overleeft![]()
ow en moest van barretje eigenlijk alleen maar "FiPo" neer zetten.
Hier wel gebrom van een kutkat, veroorzaakt door het geëtter een andere kutkat.quote:Op zondag 12 september 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk hou t wel bij koffie.. Ik ben veels te vroeg wakker ook, en er was niet eens getoeter
Vertel? En sla de sappige details niet over aub.quote:Op zondag 12 september 2010 10:41 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier eigenlijk ook te vroeg wakker maar ik mocht nog even blijven liggen van m'n![]()
Ik heb heul veel over de meet gedroomd, best gek. Volgens mij wel een keer of 3
Wees blij dat het niet andersom was.quote:Op zondag 12 september 2010 10:42 schreef nectarientje het volgende:
Wat is het triest weer buiten zeg.. Gisteren was het zo lekker!
Truequote:Op zondag 12 september 2010 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
Wees blij dat het niet andersom was.
Ja, helaas wel.quote:
Helaas bestaan mijn dromen meestal uit beelden die ik niet in woorden kan vangen. Dus ook al zou ik een sappig detail op mijn netvlies hebben, dan nog kan ik het niet vertellen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vertel? En sla de sappige details niet over aub.
Oh, nou ja, ik ben ook erg snel wakker. Maar dus niet van zulke zachte geluiden dat ik alleen met gehoorapparaat zou kunnen horen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:53 schreef MissMSX het volgende:
Het is eerder gegrom dan gebrom. Maar irritant is het zeker
Voor mij wordt het iig gewoon een pyama zondag.. Maar het is wel een beetje hondeweerquote:Op zondag 12 september 2010 10:58 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen ! Areidez , ik ben al sinds half negen wakker , hoe bedoel je weinig slaap! Naar dat gebied met de hond wat je aanraadde wordt het vandaag ook niet denk ik. Of het moet nog een bbeetje redelijk weer worden .
Ik heb een verjaardag , dus helemaal pyama word het niet vandaagquote:Op zondag 12 september 2010 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor mij wordt het iig gewoon een pyama zondag.. Maar het is wel een beetje hondeweer
Ik was ook van plan om er een pyjama-dag van te maken. Tot een van de kids uitgenodigd werd om te komen spelen en opgehaald werd. Toen moest ik aangekleed socializen aan de deurquote:Op zondag 12 september 2010 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor mij wordt het iig gewoon een pyama zondag.. Maar het is wel een beetje hondeweer
Jij nogmaals thanks voor het complimentquote:Op zondag 12 september 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen allen!
Was idd gezellig, weer veel gelachen
En LC, thanks voor de gastvrijheidJullie heb een topplekje daar boven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |