Van een ervaringsdeskundige neem ik dat graag aan. Thanksquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef AirwiN het volgende:
Neuken en typen tegelijk is best lastig. Rukken en typen ook trouwens!
Always look on the bright side of your neckquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef nectarientje het volgende:
Nek zit er nog aan! Fysio vanmiddag was minder.. Het goede nieuws is dat mijn basisconditie best redelijk goed is (hoera voor het hardlopen) waardoor ik behoorlijk belastbaar ben, slechte nieuws is dat mijn nek en schouders dat duidelijk niet zijn.
Ik vrees van niet...dit vlees is al een poosje over de datum. Wil jullie geen rare ziektes bezorgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Flap, dat pindavlees he... Ga jij morgen OP de BBQ?
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Flappekz het volgende:
Ik vrees van niet...dit vlees is al een poosje over de datum. Wil jullie geen rare ziektes bezorgen
Dan word ik zo'n keiharde pindaspeklapquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.
Behalve BSE. We willen natuurlijk geen gekkeflappekzziekte oplopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed doorbakken doodt alle bacteriën.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan word ik zo'n keiharde pindaspeklap
Hoe kom je bij 'potentieel'?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh! Een vrouw die mij potentieel lekker vindt!
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:38 schreef Flappekz het volgende:
Oeh! Een vrouw die mij potentieel lekker vindt!
Hebben jullie elkaar gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.
Die smilies zie ik alleen nadat ik heb verteld hoe ik ben als ik goed doorbakken ben....en aangezien ik dat nu nog niet benquote:
Laat me nou ff in de waanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat als compliment moet beschouwen nu je mij hebt gezien.
Kom maar op. Ik lust je rauwquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die smilies zie ik alleen nadat ik heb verteld hoe ik ben als ik goed doorbakken ben....en aangezien ik dat nu nog niet ben
Hij heeft mij gestalked op Lowlands.quote:
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft mij gestalked op Lowlands.
Dus voortaan vraag je altijd eerst aan mensen of ze een autoongeluk hebben gehad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehad
Volgens mij is de uitdrukking andersquote:
Dat had je ook telefonisch kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
Ik zal nooit meer vragen hoe het met iemand is nadat diegene een auto-ongeluk heeft gehad
Dat ga ik voortaan wel doen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus voortaan vraag je altijd eerst aan mensen of ze een autoongeluk hebben gehad?
[..]
Volgens mij is de uitdrukking anders
Al die moderne techniekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had je ook telefonisch kunnen doen.Of via PM, rooksignalen en anderszins.
Geil!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik voortaan wel doen ja.
Nadat we het tentje hadden opgezet, hebben we m kei-hard weer afgebroken
Ouwe doos!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk oude nummers horen die je echt al jaren niet meer geluisterd had en eigenlijk lichtelijk was vergeten
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk oude nummers horen die je echt al jaren niet meer geluisterd had en eigenlijk lichtelijk was vergeten
Vertelllllquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Wacht maar tot je een paar jaar getrouwd bent...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Dit blijft ook een heerlijk nummer, 15 jaar geleden:
Vrijwel directquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vertelllll![]()
Na hoeveel jaar huwelijk wordt de sex zo dat je naar het internet vlucht?
Iets ervoor zelfs als ik het mij goed herinner.quote:
Details...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets ervoor zelfs als ik het mij goed herinner.
Jij hebt een slecht huwelijk dan zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef Lovechild het volgende:
Gut, ik blijk helemaal niet getrouwd te zijn
Als je niet getrouwd bent kun je toch geen huwelijk hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt een slecht huwelijk dan zeg
En al helemaal geen slechtequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
Als je niet getrouwd bent kun je toch geen huwelijk hebben
Waar komt de term 'schijnhuwelijk' dan vandaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
Sorry, die ene amaretto is echt teveelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh misschien is dat dan als je getrouwd bent en toch ook goede sex hebtquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar komt de term 'schijnhuwelijk' dan vandaan?
Laat Rouvoet het maar niet horen!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh misschien is dat dan als je getrouwd bent en toch ook goede sex hebt
Ik was niet van plan met hem te converserenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat Rouvoet het maar niet horen!!!
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Lovechild het volgende:
Ik was niet van plan met hem te converseren
Misschien verklapt iemand hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik was niet van plan met hem te converseren
Kwestie van tijd dat uitkomt dat hij of buiten de deur neukt of iets met jongetjes doet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)
Ze wonen helemaal niet op een hoekquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man juist trots gaat zijn! 4 Kinderen, nog steeds getrouwd, keurig voorbeeld van het gezin als hoeksteen van de samenleving. (of wat was het ook alweer?)
Wie? Rouvoet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat uitkomt dat hij of buiten de deur neukt of iets met jongetjes doet.
ik wel!quote:
quote:
Ja. Komt dat ff rou op je dak vallenquote:
Misschien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Flappekz het volgende:
Ja. Komt dat ff rou op je dak vallen![]()
![]()
misschien moet ik maar gewoon naar bed
Oeehh ik ook ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik wel!Dus ondanks dat ik alleenstaand ben enzo, is die man trots op me
Snel ff doorposten dan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Flappekz het volgende:
Overigens heeft dit topic hetzelfde nummer als het vorige. Zo komen we nooit aan de 200
Ik wilde weer gaan aftellen vanaf dezequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Flappekz het volgende:
Overigens heeft dit topic hetzelfde nummer als het vorige. Zo komen we nooit aan de 200
Ik ga met je meequote:
Ahja. Dan komen we idd nooit aan de 200quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde weer gaan aftellen vanaf deze
Anders ik wel. Als de koe van huis is...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef Flappekz het volgende:
Neh, ik ga maar naar bed ofzo... Morgen een spannende dag!
.... zijn de uiers dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als de koe van huis is...
Check!quote:
Gaat lukken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef nectarientje het volgende:
Als jullie nou iets opschuiven, kan ik er ook nog wel bij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef Atreidez het volgende:
Zo dan, hier alweer! Wat een baggermuziek allemaal trouwens
Als je dan toch bezig bent:quote:
quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben gisteren mijn OV in de RR4 verloren/hij is gerolt
En ik weet pas maandag middag of ze hem hebben gevonden, grrr!!!!!!!!!!
Ja nu moet ik daar weer half wonen!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik.Ik kan het niet uitstaan dat jij iedere keer naar Rotterdam gaat.
Ow kut. Ik had juist gehoopt dat je nu vast zat in Den Haag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja nu moet ik daar weer half wonen!!!
Helaas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow kut. Ik had juist gehoopt dat je nu vast zat in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |