Stort in dan, zal je goed doen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik sta al drie dagen op instorten en mijn moeder loopt constant te zeggen dat ik er zo moe uitzie en dat ik er uitzie alsof ik elk moment in huilen uit kan barsten. Ja johhh moet je vooral steeds zeggen.
Heb ik geen tijd voor vandaag. Moet deel van project afhebben anders ga ik nu al achterlopen en bij mechanica loop ik ook al achter.quote:
Doe je goed.quote:Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor vandaag. Moet deel van project afhebben anders ga ik nu al achterlopen en bij mechanica loop ik ook al achter.
Je gaat instorten zo.quote:Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor vandaag. Moet deel van project afhebben anders ga ik nu al achterlopen en bij mechanica loop ik ook al achter.
Kan prima als die aan kabels hangen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart, hoe kan een hoofddraagconstructie instorten zonder dat de vloer en de gevel instorten?
Nouuuuu ik vind het maar raar.quote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan prima als die aan kabels hangen.
Leg eens uit dan?quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuuu ik vind het maar raar.
Ja ik weet het niet.quote:
Daar staat toch niet dat je gevel en vloer niet instorten als je hoofddraagconstructie instort?quote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.Ik kwam dat tegen op een site toen ik dingen over brandveiligheid aan het opzoeken was.
Hier: http://www.brandveiligmet(...)heidseis_in_min.html
Da's toch raarrrr
Er staat dat de hoofddraagconstructie het 0 minuten moet houden als er brand is, terwijl de vloer en de gevel pas na 30 minuten in mogen storten. Of ik lees verkeerd, dat kan ook. Maar ik vond het wel bijzonder.quote:Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar staat toch niet dat je gevel en vloer niet instorten als je hoofddraagconstructie instort?
Bij 1 of 2 lagen heb je geen hoofddraagconstructie lieverd, vandaar de 0quote:Op zondag 12 september 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staat dat de hoofddraagconstructie het 0 minuten moet houden als er brand is, terwijl de vloer en de gevel pas na 30 minuten in mogen storten. Of ik lees verkeerd, dat kan ook. Maar ik vond het wel bijzonder.![]()
quote:Kantoren tot en met 3 bouwlagen die uit één brandcompartiment bestaan hebben geen hoofddraagconstructie (bij brand).
Oh.quote:Op zondag 12 september 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij 1 of 2 lagen heb je geen hoofddraagconstructie lieverd, vandaar de 0
[..]
Inderdaad, vet saaiquote:Op zondag 12 september 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh.Ik snapte het al niet. Wat saai.
Doe dat ff via msn of sms ofzo!quote:
Hij is niet online mang!quote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat ff via msn of sms ofzo!
nee hier ook niet :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |