het is gewoon plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het programma is ook fucking grappig. En je UI is fucking briljant.
Dat bedoelde ze niet per se.quote:Op zondag 12 september 2010 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vooral heel leuk dat als ik daar op inga hij een ad hominemmetje doet, welke altijd een teken van zwakte is.
die post waar jij naar linkte, daar reageerde ik op, waarna hij reageerde met "ik vind jou irritant" ofwel op de man spelen, wat in een discussie altijd een teken van zwakte is.quote:
TBB, Switch (goed voorbeeld) en Sinden, al is Sinden tegenwoordig veel minder bezig met fidget geloof ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is gewoon harde electro wat mij betreft, alleen live niet. Wikipedia zegt ook 'fidget house' maar geen idee wat dat is en house is kut en TBB niet dusja.
MSTRKRFT doet geen banddingen toch? Alleen DJ sets zover ik weetquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
MSTRKRFT is trouwens, wat ik van ze ken, wel veel minder bambambam. Maar wel vet dus ga alsnog maar luisteren.
Amperquote:
Lees m'n post nou eens en haal de diepere betekenis eruitquote:Op zondag 12 september 2010 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die post waar jij naar linkte, daar reageerde ik op, waarna hij reageerde met "ik vind jou irritant" ofwel op de man spelen, wat in een discussie altijd een teken van zwakte is.
Maar, nvm
Dat snap ikquote:Op zondag 12 september 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze niet per se.
(h4h4h4, snap je hem!)
Niet lollig, maar zo bekrompen en totaal overtrokken rouwen is ook debiel.quote:Op zondag 12 september 2010 01:19 schreef TripleP het volgende:
Ik vind niet dat mensen zo lollig over 9/11 moeten doen.
Als je hem hebt heb je hem van mij, maar geen idee of ik hem gestuurd hebquote:Op zondag 12 september 2010 01:27 schreef TripleP het volgende:
Heb jij mij nou Gold Panda gestuurd burt?
Heb respect.quote:Op zondag 12 september 2010 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet lollig, maar zo bekrompen en totaal overtrokken rouwen is ook debiel.
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Het heeft niets met lollig over 9/11 te maken, of respectloosheid jegens slachtoffers. Dit is onze manier van rouwverwerking.
Je snapt de boodschap niet.quote:
Niet meer of minder dan voor elke andere dode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |