Het verstandigst is om iets in de automotive branche te zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal hebben ze wel mensen nodig, je kan voor de tussentijd afwasser worden oid.
Daarom zei ik ook tussentijd. Ik denk niet dat ze je nu al willen hebben namelijk. Tenzij je na je baantje er een bijbaantje aan kan overhoudenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het verstandigst is om iets in de automotive branche te zoeken denk ik.
Fuck de crisis! ik voel er niets vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
CRISIS JONGENS, DENK AAN DE CRISIS
En het 9/11 complot dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
CRISIS JONGENS, DENK AAN DE CRISIS
Kan misschien mijn zaterdagen campen in de Brezan of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tussentijd. Ik denk niet dat ze je nu al willen hebben namelijk. Tenzij je na je baantje er een bijbaantje aan kan overhouden
Oh. dat kan je proberen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan misschien mijn zaterdagen campen in de Brezan of iets dergelijks?..
Alhoewel ik de Brezan in Ermelo een beetje matig vind.. Niet veel verscheidenheid aan assortiment. Ofzoquote:
Ja care, als er maar geld in het laatje komt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alhoewel ik de Brezan in Ermelo een beetje matig vind.. Niet veel verscheidenheid aan assortiment. Ofzo
True, true.. Beetje automaterialenzaken in de buurt bekeken op internet.. Nergens vacatures ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja care, als er maar geld in het laatje komt.
Ballonnnen zijn mooi jwz.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is met deze, wat is met die ballonnen, al die balonnen
Grapjen toch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij groeit ook van mij vandaan met je zeroku PI en je hallon ballon
RB? RoBlo? Mwah.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb ik al vaker uitgelegd: Ik heb een hekel aan dat programma, maar de UI is geniaalDoordat ik al een draaiende persoon heb
RB was een van de mensen die het zei, en RB is
zoals je weet.
Het programma is ook fucking grappig. En je UI is fucking briljant.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb ik al vaker uitgelegd: Ik heb een hekel aan dat programma, maar de UI is geniaalDoordat ik al een draaiende persoon heb
RB was een van de mensen die het zei, en RB is
zoals je weet.
Mijn leven is backwarts compatible nuquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joh, weet ik veel. Ik heb een leven gekregen jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |