Dus toen heb je dr ff je leuter laten masseren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben die Bibi trouwens ooit een keer tegengekomen met uitgaan, toen had ze geen vriendje
en toen was ze 12 zeker en 130 cm langquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben die Bibi trouwens ooit een keer tegengekomen met uitgaan, toen had ze geen vriendje
Hoe oud is ze nu? 19?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
en toen was ze 12 zeker en 130 cm lang
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus toen heb je dr ff je leuter laten masseren?
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Die met de poolballen si echt heel goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Graag gedaan man.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef robr0 het volgende:
je hebt iig veel toegevoegd mijn dank ervoor
ze zien niet zoveel zorgzame types als jij dat verrast zequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Schieganger het volgende:
Meisjes vinden het vreemd dat ik morning after pillen (oftewel: ontbijt in bed) in de medicijnkast heb staan.
Ik ben te goed voor die sletjes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
ze zien niet zoveel zorgzame types als jij dat verrast ze
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef robr0 het volgende:
[..]
tantoe spang koppeltje alleen roos hijgt alsof ze zware sjek rookt
preciessssssss je zou ze eigenlijk gewoon in hun maag moeten trappen gewoon 30x achter elkaar deng dengquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor die sletjes.
dat doe ik ook hoor, maar dat is gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef robr0 het volgende:
[..]
preciessssssss je zou ze eigenlijk gewoon in hun maag moeten trappen gewoon 30x achter elkaar deng deng
jajajajajajaj en toen was gelijk stil puur repekstquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
dat doe ik ook hoor, maar dat is gewoon voor de lol.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik drie jaar geleden ook al uit huis wilde. Heerlijk, zo'n weekend bij je ouders.
JWTquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAN WAYNE IS GONNA MOOOVE YAAAA tududututututututuududu
ik spuit je moeder in aarsie styloquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet de stijl van de bloody beetroots?
Electro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet de stijl van de bloody beetroots?
Bij LPG zeiken dat het te duur wordquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
woot, "nieuw"autotje vanmiddag opgehaald. radio is wel k.u.t. (want kan geen zender selecteren, alleen radiocontinu en 100% NL en gaat niet automatisch uit..) maar verder rijd hij super..
Wel even schrikken net bij het tankstation.. rijd op lpg, dacht dat er net zoals bij onze 206 een 40 liter gastank inzat, zit er een tank in van 62 liter...Ik had toen er al 50 liter inzat al zoiets van, stop nou.... word me veel te duur zo...
(is trouwens een 2003 Seat Ibiza)
Nouja, ik ben zo ook weer pleite, nachtje slapen in een hotel hier 20 minuten rijden vandaan)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij LPG zeiken dat het te duur word..
Oh en ik ben per 28 oktober werkloos
Techniek staat voor nietsquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wonderbaarlijk hoeveel sneller mijn laptop is in vergelijking met mijn PC.My gosh.
Wat denk je wat ik ga doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je ander werken zoekeuh
Je bent geen 50quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik ga doen.. Gaat niet makkelijk worden met mijn leeftijd
![]()
Voor de meeste bijbaantjes hebben ze het liefst 16-jarigen andersquote:
Overal hebben ze wel mensen nodigquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de meeste bijbaantjes hebben ze het liefst 16-jarigen anders.. Helft aan loonkosten
Het verstandigst is om iets in de automotive branche te zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal hebben ze wel mensen nodig, je kan voor de tussentijd afwasser worden oid.
Daarom zei ik ook tussentijd. Ik denk niet dat ze je nu al willen hebben namelijk. Tenzij je na je baantje er een bijbaantje aan kan overhoudenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het verstandigst is om iets in de automotive branche te zoeken denk ik.
Fuck de crisis! ik voel er niets vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
CRISIS JONGENS, DENK AAN DE CRISIS
En het 9/11 complot dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
CRISIS JONGENS, DENK AAN DE CRISIS
Kan misschien mijn zaterdagen campen in de Brezan of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tussentijd. Ik denk niet dat ze je nu al willen hebben namelijk. Tenzij je na je baantje er een bijbaantje aan kan overhouden
Oh. dat kan je proberen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan misschien mijn zaterdagen campen in de Brezan of iets dergelijks?..
Alhoewel ik de Brezan in Ermelo een beetje matig vind.. Niet veel verscheidenheid aan assortiment. Ofzoquote:
Ja care, als er maar geld in het laatje komt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alhoewel ik de Brezan in Ermelo een beetje matig vind.. Niet veel verscheidenheid aan assortiment. Ofzo
True, true.. Beetje automaterialenzaken in de buurt bekeken op internet.. Nergens vacatures ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja care, als er maar geld in het laatje komt.
Ballonnnen zijn mooi jwz.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is met deze, wat is met die ballonnen, al die balonnen
Grapjen toch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij groeit ook van mij vandaan met je zeroku PI en je hallon ballon
RB? RoBlo? Mwah.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb ik al vaker uitgelegd: Ik heb een hekel aan dat programma, maar de UI is geniaalDoordat ik al een draaiende persoon heb
RB was een van de mensen die het zei, en RB is
zoals je weet.
Het programma is ook fucking grappig. En je UI is fucking briljant.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb ik al vaker uitgelegd: Ik heb een hekel aan dat programma, maar de UI is geniaalDoordat ik al een draaiende persoon heb
RB was een van de mensen die het zei, en RB is
zoals je weet.
Mijn leven is backwarts compatible nuquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joh, weet ik veel. Ik heb een leven gekregen jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |