quote:Heb je SlimStuderen? Ik vind het ook maar wazig hoor, weet echt niet wat ik er nou van moet leren. Zeker zo met Internationale Economie erbij is het aardig veel.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Conversatie het volgende:
Wat is dat Fiscaal een ramp zeg, ze hadden wel mogen vermelden welke paragrafen er niet geleerd hoeven te worden. Boek staat wat mij betreft nauwelijks in verhouding met andere 4 ECTS vakken.
quote:En Industrial Organisation. En seminar.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog mensen die komend blok Game Theory and Its Applications gaan doen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
En Industrial Organisation. En seminar.Ik wil surseance van studie aanvragen.
quote:Nee, kwam er zojuist achter dat dat wel handig was geweest. Helaas, te laat.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je SlimStuderen? Ik vind het ook maar wazig hoor, weet echt niet wat ik er nou van moet leren. Zeker zo met Internationale Economie erbij is het aardig veel.
quote:Ik durf nog niet te kijken. Moet ook nog een opdracht maken die na de tentamens ingeleverd moet worden en het angstzweet breekt me nu al uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tjop tjop, aan luie studenten hebben we ook niks. Ik heb het als keuzevak gekozen, zag ik net in het rooster dat het gewoon 3 lessen per week zijn.
quote:Ja hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest lachen, verder alles goed wik?
quote:Tss, samenvattingen kopenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je SlimStuderen? Ik vind het ook maar wazig hoor, weet echt niet wat ik er nou van moet leren. Zeker zo met Internationale Economie erbij is het aardig veel.
quote:Inderdaad, dat had ik misschien beter iets verder uit kunnen werken. Maar goed, dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Ingevuld! Wist alleen niet zo goed wat in te vullen bij de betrouwbaarheid van nieuwsbronnen aangezien er nogal wat variatie is (NRC->Telegraaf).
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb vandaag slechtste tentamen uit m'n carrière gemaakt. Nota bene van het vak waarvoor ik juist meer geleerd had. Als ik 't vak van morgen niet haal, ga ik serieus nadenken hoe het verder moet.
quote:Hmmm, matig voor je.Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb vandaag slechtste tentamen uit m'n carrière gemaakt. Nota bene van het vak waarvoor ik juist meer geleerd had.
quote:Ja ik zat dus bij Advanced Modern Macroeconomics en volgens mij zat bijna iedereen daar tot 21:30 terwijl bijna alle andere blokken al leeg waren. Vriend van me ging net iets eerder weg en die stuurde ik na afloop een sms-je hoe 't was gegaan en heb nog geen antwoord terug, dus dan weet je wel hoe laat het is. Maar goed, vond 't echt schokkend hoe slecht ik uit die opgaves kwam. En vooral omdat als ik er objectief naar kijk het eigenlijk wel te doen zou moeten zijn maar mijn algebra is gewoon volledig weggezakt. Dat vind ik overigens ook wel vrij jammer, dat het vak bijna volledig bestaat uit algebra, zit verder niks anders bij. Ik had online bij oefententamens van andere universiteiten gekeken en die hadden ook nog 1/3 van het tentamen ingevuld met theorie en discussies van papers. Dat hebben wij dus niet gedaan en per saldo heb je dus eigenlijk niet echt wat geleerd, behalve rommelen met termen (algebra).Op vrijdag 29 oktober 2010 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Advanced Modern Macroeconomics was heel moeilijk naar ik begreep. Zelf had ik gelukkig een ander tentamen, Transport Economics and Policy, en dat ging gelukkig heel erg goed.
[..]
Hmmm, matig voor je.Vond iedereen het moeilijk?
quote:Ja, precies. Was afgelopen jaar ook een jaar ertussenuit, dus dat is helemaal een probleem om er weer in te komen. Maar goed, het hele wiskunde/algebra-gedoe leidt enorm af van de inhoud van 't vak zelf. Volgend blok heb ik hetzelfde probleem waarschijnlijk met Game Theory en Industrial Organisation. En dan moet ik ook nog tijd maken voor m'n seminar en student association. Gaat lekker.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het probleem is ook een beetje dat de andere vakken nou niet echt wiskundig zijn. Wiskunde is toch vooral oefenen en routine, als er dan ineens een heel wiskundig vak tussendoor komt levert dat wel problemen op.
quote:Tja, en toch denk ik dat het wel te doen was geweest als m'n wiskunde niet zo kut was. Ik zag die vragen en kon wel gelijk zien wat het idee erachter was, maar de wiskundige uitwerking...nee. Toen heb ik sommige vragen maar gewoon zo opgelost, haha, echt wat een kneuzenkermis, die man zal ook wel denken.Hoorde in de metro ook mensen er over klagen. Voor eentje was het nog het laatste vak dat hij moest halen, hij had dus heel goed geleerd maar zakte ook kansloos door het ijs, dus ik denk dat het tentamen te moeilijk was.
quote:Als je een beetje overweg kan met grafieken en afgeleiden niet. Zelf vond ik Boekhouden het moeilijkst.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:14 schreef Mandal het volgende:
Ik hoor dat micro-economie het moeilijkste vak is van B1 bedrijfseconomie. Kan dit kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |