Het is makkelijk scoren natuurlijk met een paar debielen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het was niet direct een persoonlijke aanval, maar ik snap je puntje wel dat het niet de beste manier van doen is voor een docu ja...
Misschien werden ze aangestoken door het simplistisch redeneren van de geinterviewde.
Tuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef horned_reaper het volgende:![]()
De documentaire begint voor mij nu toch wel een treurige wending te krijgen.
De geïnterviewde personen worden steeds treuriger.... erg jammer, er zijn ook genoeg hoog opgeleide PVVstemmers die een veel betere uiteenzetting zouden kunnen weerspiegelen voor hun keuze.
Dadelijk komt er een huilende bijstandsmoeder omdat Wilders haar uitkering wil korten.quote:
Nooit gezien in ieder geval..quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef horned_reaper het volgende:![]()
De geïnterviewde personen worden steeds treuriger.... erg jammer, er zijn ook genoeg hoog opgeleide PVVstemmers die een veel betere uiteenzetting zouden kunnen weerspiegelen voor hun keuze.
Vind ik wel een cruciaal punt wat je hier opmerkt ja, over de werkelijke gedachtegang van Wilders... Maar ik denk toch dat hij vooral zelf daar weinig openheid over geeft. Hij is wat dat betreft zo selectief met commentaar of diepgaande interviews... Misschien is de angst voor objectiviteit in zo'n interview wel terecht, maar ik vind een van de gekste dingen dat hij zo'n extreme lijn blijft houden in zijn uitlatingen in denkbeelden, zonder daar eigenlijk heel vaak diep op in te gaan. Juist met een gematigde en duidelijker uitgelegde gedachtegang zouden veel mensen zijn werkelijke beweegredenen begrijpen en misschien minder snel in de stress schieten bij de PVV... Alleen schiet dat nu gewoon telkens niet op, omdat van beide kanten alleen de extremen maar uitgelicht kunnen worden, beetje het 'you're with us, or against us' wat Wilders al heel snel heeft als er vragen over komen op dit gebied...quote:Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nu mag ook wel even gezegd worden dat de uitgekozen personen voor deze docu behoorlijk eenzijdig zijn.
Erg jammer![]()
Want achter de standpunten va Wilders zitten zoveel goede gedachtegangen.... echter begrijpen veel ongenuanceerde rechtse personen deze niet en krijg je personen als in de Docu.... maar ook veel Linkse personen begrijpen deze standpunten niet.... en dan gaan ze vanuit hun linkse standpunten zo hoog van de toren blazen.
Ik had gehoopt dat de docu wat meer duidelijkheid zou scheppen over de werkelijke gedachtegang van Wilders.... maar blijkbaar hebben de makers dat ook niet helemaal begrepen.
Dan mag je mij de uitslagen van de landsverkiezingen gaan uitleggen.....quote:
Ban.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef PLAE@ het volgende:
Kwint J A W F
De Bruynestraat 54
2597RH 's-Gravenhage
zullen nu wel lastiggevallen worden
Nou, daar ligt dan een schone taak, ik ben heel benieuwd. Volgens mij bestaan ze niet en bestaat NL gewoon voor 25% uit totale randdebielen en stemmen die voor de PVV.quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef horned_reaper het volgende:![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
Ja het is niet leuk allemaal, maar helaas voor 90% waar allemaal.
Dat is inderdaad het enge, dat het niet alleen tokkies zijn die op hem stemmen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef waffles het volgende:
Tegen het gegeneraliseer van Wilders zijn, maar zelf wél generaliseren als het om PVV-stemmers gaat.De wereld is niet zo zwart-wit. Ik ken een paar academici die er goed over nagedacht hebben waarom ze op PVV hebben gestemd. Het zijn niet allemaal laagopgeleide tokkies die hun frustratie ergens kwijt moeten. En voor de goede orde: ik ben geen PVV-stemmer.
Alsof het generaliseren z'n grootste zonde is. Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef waffles het volgende:
Tegen het gegeneraliseer van Wilders zijn, maar zelf wél generaliseren als het om PVV-stemmers gaat.De wereld is niet zo zwart-wit. Ik ken een paar academici die er goed over nagedacht hebben waarom ze op PVV hebben gestemd. Het zijn niet allemaal laagopgeleide tokkies die hun frustratie ergens kwijt moeten. En voor de goede orde: ik ben geen PVV-stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |