Nee hoor, maar het sagrijnige en oud-Hollandsche zuurspugen is zo dermate sneu. Het hypocriete is dat een ander geen mening mag hebben, maar alles van de blonde Dolly voor zoete koek wordt geslikt.quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Ben je ooit anaal vernederd door Wilders?

Nee, helemaal niet. De documentairemaker zegt de echte Wilders beter te willen kennen. Maar voordat hij de echte Wilders heeft leren kennen komt uit zijn voice over-tekst naar voren dat hij al bepaalde aannames over Wilders heeft. Daar heb ik wel iets op tegen, het is nl. niet objectief.quote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is het verboden om kritisch te zijn op bepaalde handelingen van een politicus? Zal een mooie boel worden...

juist de PVV wil veel meer aandacht voor de zorgquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Arme man, die had wat betreft zijn zorg standpunt beter SP kunnen stemmen.

Het zou voor mij geen keuze zijn: twee maal per dag draaien of één pilletjequote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef Louis22 het volgende:
Verplichte euthanasie, zonder dralen.

Ze doen juist hun best zich in te leven in de PVV-stemmer, en dat, empathie, is wat links A moreel superieur en B machteloos maakt.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een laffe poging van de VPRO om voor de zoveelste keer de duivel in Wilders te jagen, ze worden steeds gefrustreerder die linkse rakkers...

Mag ik vragen wat jij hier jammer aan vind ?quote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef Opa2012 het volgende:
Jammer van de vpro, in mijn jeugd was het een mooie vooruitstrevende omroep.

Ja, en ze willen de AOW leeftijd behouden.quote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
juist de PVV wil veel meer aandacht voor de zorg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |