quote:
quote:
Je hebt het al gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Karzai het volgende:
Geniaal en briljant kan niet anders zeggen
Dat moeten we nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef Karzai het volgende:
Dat niet, maar het kan toch niet anders?
Ja ja, de zielige Wilders/Calimero-adepts die hun grote leider al bij voorbaat weer gedemoniseerd en belachelijk gemaakt zien wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
Die reacties op http://weblogs.vpro.nl/ni(...)c-wilders-the-movie/ trouwens
Paar weken terug op het NOS journaal een item over een Wilders bijeenkomst of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
Die reacties op http://weblogs.vpro.nl/ni(...)c-wilders-the-movie/ trouwens
10.000 wat p/m? knikkers?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef Karzai het volgende:
Beetjje kansloos, links begrijpt nog steeds niet hoe Geert te bestrijden. Ze kunnen me inhuren voor 10.000 p/m dan zal ik het ze leren.
Niet echt een vernieuwende film dus als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef karton het volgende:
Een 'recensie' op GS:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rs_the_mov.html#more
Natuurlijk is het niet objectief. Maar niet minder interessant.quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Boekenwurm het volgende:
VPRO over Wilders, ik ben sceptisch wat betreft de objectiviteit, maar goed.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Boekenwurm het volgende:
VPRO over Wilders, ik ben sceptisch wat betreft de objectiviteit, maar goed.
Met een uitgesproken linkse en progressieve signatuur...quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Lul niet man. De VPRO is juist één van de meest objectieve omroepen die Nederland nog rijk is.
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weerquote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Met een uitgesproken linkse en progressieve signatuur...
Schat, ik stem D66. Kennelijk kun je niet helemaal rationeel zijn als het Wilders betreft, zit je al te schuimbekken?quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weer
( En als het een rechtse docu was had je zeker met je doos tissues op de bank gezeten)
Nope. Ik ben geen wildersfan. Maar dit is stemmingmakerij.quote:Op zondag 12 september 2010 20:32 schreef YazooW het volgende:
Wat een klotedocu. Over moslims praten en dan beelden laten zien van rellen in Den Bosch na aanleiding van de dood van een FC Den Bosch supporter in 2000...
En ook nog eens dat stukje met Chucky net, gaat helemaal nergens over dit.
Waarom zou dit objectief moeten zijn dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope. Ik ben geen wildersfan. Maar dit is stemmingmakerij.
Het is ieder geval niet objectief.
Wat ben je ineens stil?quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weer
( En als het een rechtse docu was had je zeker met je doos tissues op de bank gezeten)
Verrassendquote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja het heeft een nogal links moralistisch ondertoontje
Wat is er gebeurd dan? Is de Koran in zijn geheel herschreven in die 10 jaar?quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef PLAE@ het volgende:
hehe dat is wel een mooie uitspraak bij Barend & van Dorp. Er is wel wat gebeurd in de tussenliggende jaren natuurlijk maar toch.
Schuldig aan alles. Zelfs dat ik morgenochtend geen brood meer heb.quote:Op zondag 12 september 2010 20:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zijn de moslims nu óók al schuldig aan rommel in de parkjes?
Wederom slechte journalistiek van onze belastingcenten.quote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja het heeft een nogal links moralistisch ondertoontje
Steeds meer mensen menen extreme handelingen te kunnen verantwoorden aan de hand van dat boek.quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Is de Koran in zijn geheel herschreven in die 10 jaar?
Op PowNed zekerquote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, lekker wachten tot er een mooie rechtse docu uitkomt waar Wilders voor elke actie dikke kudo's krijgt dan maar
Ja ook, maar het ging over intimidatie door moslims en dat ze boven de wet staan (ie. als een niet-moslim rommel achterlaat krijg je een boete en moslims schijnbaar niet).quote:Op zondag 12 september 2010 20:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zijn de moslims nu óók al schuldig aan rommel in de parkjes?
" U bent voor de vrijheid van meningsuiting, maar waarom dan?"quote:
(Moslim)extremisme is iets van alle tijden. In feite is er gewoon niets veranderd. Wilders realiseerde zich ineens dat het wel heel makkelijk scoren was met dit onderwerp.quote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Steeds meer mensen menen extreme handelingen te kunnen verantwoorden aan de hand van dat boek.
Alhoewel steeds meer? Hij voelt zich iig bedreigd door enkele van die handelingen.
Het is me wat zeg. Dat zou Wilders of z'n aanhang nooit doen. Een schande. Mooie spiegel iig.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef waffles het volgende:
Je hoeft het niet eens met Wilders gedachtegoed te zijn om te zien dat deze documentaire bepaalde aannames verkondigt.
Je snapt niet dat dit programma van belastinggeld is gemaakt en dat journalistiek objectief moet zijn?quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is me wat zeg. Dat zou Wilders of z'n aanhang nooit doen. Een schande. Mooie spiegel iig.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef waffles het volgende:
Je hoeft het niet eens met Wilders gedachtegoed te zijn om te zien dat deze documentaire bepaalde aannames verkondigt.
nah ik zou 11 september, Fortuyn en van Gogh toch wel veranderingen willen noemen in zijn directe omgeving. Dat is heel wat anders dan een kunstwerk kapot knallen in Afghanistan door de Taliban of die aanslagen in Afrika op de VS.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
(Moslim)extremisme is iets van alle tijden. In feite is er gewoon niets veranderd. Wilders realiseerde zich ineens dat het wel heel makkelijk scoren was met dit onderwerp.
Ja joh, staat dat in het PVV program ?quote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef waffles het volgende:
[..]
Je snapt niet dat dit programma van belastinggeld is gemaakt en dat journalistiek objectief moet zijn?
Dat komt omdat het dichterbij is gekomen. Deze feiten veranderen echter niets aan de aard van de Islam.quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nah ik zou 11 september, Fortuyn en van Gogh toch wel veranderingen willen noemen in zijn directe omgeving. Dat is heel wat anders dan een kunstwerk kapot knallen in Afghanistan door de Taliban of die aanslagen in Afrika op de VS.
Oké, nu weet ik genoeg over jouw begripsvermogen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja joh, staat dat in het PVV program ?
Pleur lekker op, zure Hollanderquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef waffles het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik genoeg over jouw begripsvermogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Is het verboden om kritisch te zijn op bepaalde handelingen van een politicus? Zal een mooie boel worden...quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef waffles het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik genoeg over jouw begripsvermogen.
Voor PVV-stemmers is maar één man met één mening voldoende!quote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is het verboden om kritisch te zijn op bepaalde handelingen van een politicus? Zal een mooie boel worden...
Voor CDA'ers gaat het niet eens om een mening, daar is een gedateerd boek al voldoende voorquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Voor PVV-stemmers is maar één man met één mening voldoende!
OORLOG TUSSEN MOSLIMS EN ONS! WE GAAN ER AAN! SNEL NAAR MIJN PANIC ROOM!quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die man kan beter naar Texas verhuizen
Het zit je wel hoog he? Ben je ooit anaal vernederd door Wilders?quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Voor PVV-stemmers is maar één man met één mening voldoende!
Het belangrijkste lijkt mij toch de interpretatie moslims van hun eigen godsdienst.quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat komt omdat het dichterbij is gekomen. Deze feiten veranderen echter niets aan de aard van de Islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |