Natuurlijk is het niet objectief. Maar niet minder interessant.quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Boekenwurm het volgende:
VPRO over Wilders, ik ben sceptisch wat betreft de objectiviteit, maar goed.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Boekenwurm het volgende:
VPRO over Wilders, ik ben sceptisch wat betreft de objectiviteit, maar goed.
Met een uitgesproken linkse en progressieve signatuur...quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Lul niet man. De VPRO is juist één van de meest objectieve omroepen die Nederland nog rijk is.
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weerquote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Met een uitgesproken linkse en progressieve signatuur...
Schat, ik stem D66. Kennelijk kun je niet helemaal rationeel zijn als het Wilders betreft, zit je al te schuimbekken?quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weer
( En als het een rechtse docu was had je zeker met je doos tissues op de bank gezeten)
Nope. Ik ben geen wildersfan. Maar dit is stemmingmakerij.quote:Op zondag 12 september 2010 20:32 schreef YazooW het volgende:
Wat een klotedocu. Over moslims praten en dan beelden laten zien van rellen in Den Bosch na aanleiding van de dood van een FC Den Bosch supporter in 2000...
En ook nog eens dat stukje met Chucky net, gaat helemaal nergens over dit.
Waarom zou dit objectief moeten zijn dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope. Ik ben geen wildersfan. Maar dit is stemmingmakerij.
Het is ieder geval niet objectief.
Wat ben je ineens stil?quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Och goshie, krijgen we dat soort argumenten ook weer
( En als het een rechtse docu was had je zeker met je doos tissues op de bank gezeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |