abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86292310
Het verwonderd mij dat veel mensen dit spel niet eens kennen, het spel is sinds 8 september uitgebracht en word nu al beschreven als het griezeligste spel ooit gemaakt.

Hier even korte uitleg over het spel (zover ik het kort kan houden) :

Het spel begin je als Daniel die wakker word in een verstrooide bui midden in een enorm griezelig kasteel waar je al kippenvel krijgt als je er doorheen loopt, al gauw kom je er achter dat het spel de horror sfeer heel goed neer zet want het spel doet iets met geluidseffecten dat ik nog nooit heb meegemaakt.
Je krijgt echt het gevoel helemaal alleen in een nachtmerrie te zijn beland, hels geschreeuw van mensen die gemarteld worden, een meid die loopt te huilen op een hele creepy manier, hout dat kraakt aan alle kanten, wind die je gewoon kippenvel doet geven en ga zo door.. dit spel is een meesterwerk alleen al in het maken van een perfecte horror sfeer.

Als je het spel vorderd kom je beetje bij beetje te weten wat er allemaal afspeeld in het kasteel en al gauw wil je zo snel mogelijk eruit en dit meen ik echt letterlijk want na uurtje spelen had ik ff pauze nodig om mijn zenuwen weer ff omlaag te halen, Oh My God! dit spel is zo griezelig is gewoon niet normaal meer geen enkele game kan tippen aan dit horror nivo!
Het perfecte wat ze hebben gedaan is het weglaten van Guns want geef toe...iedere horror game met een gun haalt al gelijk een helehoop van de sfeer weg en dit spel bewijst dat zelfs zonder wapens een spel kei goed kan zijn.

In plaats van erop los knallen moet je gebruik maken van je omgeving ook dit is heel goed gedaan zo moet je vaker de wet van Psychics verbreken en zelf beetje inspireren op je eigen manier dit geeft een hele nieuwe wending aan gamen, je kan werkelijk alles oppakken van stoelen tot kleine mini kiezelsteentjes hier een voorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een klein stukje uit het begin maar de donkere kerkers en het riool gaat je echt de stuipen op het lijf jagen en ik vraag me af of ik het lef heb dit spel wel uit te spelen, maar al met al ben ik blij om te zeggen dat kindertjes dit spel serieus NIET moeten spelen aangezien ze er trauma's aan over houden ;)
Veel meer ga ik niet verklappeen maar kan alleen zeggen:
Hou je van horror op zijn Best en wil je echt voelen hoe je moet overleven zonder wapens in een kasteel met een op hol geslagen geest terwijl je jezelf probeerd te kalmeren met het geringe licht dat je ter beschikking hebt dan is dit spel een MUST have!
Resident Evil, Dead Space, Doom3, Silent Hill EAT YOUR HEARTH OUT AND LEARN from the Pro's of horror!

Voor de mensen die het spel niet kennen hier de link na de officiele site met trailer en screenshots:
http://www.amnesiagame.com/#main

[ Bericht 4% gewijzigd door SmokeSum op 11-09-2010 02:02:34 ([/spoiler]) ]
pi_86292496
Heb hem al. Wacht alleen op mijn videokaart :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86292522
Maar gast doe even spoilers :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86292891
wat wil je weten? want ik spoil niet teveel anders verneuk ik dalijk het verhaal nog ;)
Ben nu zelf in de kerkers en ik moest na half uur al ff op adem komen, want zelfs Daniel begint door te draaien xD
pi_86293138
Trouwens deze game draaid op mijn GeForce 7600GT 512MB zonder lag! damn en daarbij ziet et er nog goed uit ook :)
pi_86293193
Nee ik bedoel delen van topic in spoilers, verhaal bijvoorbeeld :)

ik moet hem nog spelen namelijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86293504
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86293655
De filmpjes op de site zijn zeer indrukwekkend. Misschien toch maar eens proberen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86293726
Nvrmnd -_-

De makers van dit spel hebben echt een meesterwerk in Horror neergezet en dan te bedenken dat dit spel door 5 man is gemaakt!

Het zijn trouwens de makers van Penumbra series die ook al bekend stond om zijn horror maar deze game overtreft alles wat met horror te maken heeft, geen griezel film meer nodig om jezelf bang te maken ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door SmokeSum op 11-09-2010 02:07:23 ]
pi_86295240
Beste jongeman :P.

Ik bedoel zet het verhaal in SPOILERS zoals hieronder, ik doe wel een voorbeeld:

SPOILER
Zo moet dat. Omdat ik geen baat heb om dingen te lezen die jij al mee hebt gemaakt terwijl ik hem nog moet spelen snap je?

Het gaat niet om het SPOILEN zelf, maar het verhaal van je topic in SPOILERS zetten. Dat is wat ik bedoel. Zodat mensen alsnog meet een gerust hart je topic kunnen aanklikken zonder dat er dingen verklapt zijn. Snappie? :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:58:11 #11
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86295445
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef SmokeSum het volgende:
Trouwens deze game draaid op mijn GeForce 7600GT 512MB zonder lag! damn en daarbij ziet et er nog goed uit ook :)
Zonder LAG? Heb je em ook online gespeeld dan?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:01:52 #12
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_86298233
Nou ik heb ff 10 minuten gespeeld en het is geen grafisch hoogstandje, maar volgens mij kan het best wel een spannend spel worden.. Ik weet niet of het een "undying" is oid maar voor een donkere winter nacht met koptelefoon op heeft t misschien wel potentie :)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:08:22 #13
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_86298525
Werd tijd dat er een topic kwam voor dit pareltje, ik ben in de storage room. Shit is fucked up daar.
pi_86304296
ik heb et ff gewijzigd allemaal excuse me |:(
pi_86309209
Top! :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86318675
Mensen die hem gespeeld hebben graag reactie hierop, ben benieuwd hoeveel mensen het lef hebben dit spel verder te spelen....en niet spelen op Low shadows en geluid uit terwijl de zon door je kamer schijnt ;)

Een echte die-hard speelt dit spel int donker met minstens Shadow graphics op medium en koptelefoon of als je goed geluidsset hebt die op hard zetten :)
Probeer dit spel dan maar eens in 1 stuk te spelen zonder pauze ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:31:59 #17
308876 Relko
pi_86320709
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef SmokeSum het volgende:
Mensen die hem gespeeld hebben graag reactie hierop, ben benieuwd hoeveel mensen het lef hebben dit spel verder te spelen....en niet spelen op Low shadows en geluid uit terwijl de zon door je kamer schijnt ;)

Een echte die-hard speelt dit spel int donker met minstens Shadow graphics op medium en koptelefoon of als je goed geluidsset hebt die op hard zetten :)
Probeer dit spel dan maar eens in 1 stuk te spelen zonder pauze ;)
Speel met alles op high met koptelefoon als het donker is, de enige juiste manier. Ik moet nu met die lift naar beneden maar wacht uiteraard tot het donker is voor ik verder speel. :9
pi_86322994
Ahhh dan ben je in een heel leuk stukje beland...zeg verder niks meer :D
  zondag 12 september 2010 @ 23:45:20 #19
308876 Relko
pi_86367175
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef SmokeSum het volgende:
Ahhh dan ben je in een heel leuk stukje beland...zeg verder niks meer :D
Ik zit dus zonder olie nu, echt fucking balen. Overal heb ik genoeg olie en in de prison zit ik zonder.
pi_89949943
Beste spel,.. EVER.
pi_89950637
Heb hem even een avondje mee naar bed genomen, geheel in het donker op m'n laptopje gespeeld. Vond het zelf erg goed gemaakt. Alhoewel je langzamerhand er wel achter komt hoe ze jou in de broek willen laten schijten, heb je het vaak toch nog niet door omdat je naar olie, of een ander object zoekt omdat je bang bent zonder licht te komen. Heel goed gedaan, en nog een koopje ook!
pi_89951383
Ik zat vast in de

SPOILER
En nu is het helemaal donker griezelen!

SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89951455
Toch maar eens spelen dan.
pi_89951744
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Toch maar eens spelen dan.
Goed plan.
pi_89985971
ik durf niet. ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"