SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een klein stukje uit het begin maar de donkere kerkers en het riool gaat je echt de stuipen op het lijf jagen en ik vraag me af of ik het lef heb dit spel wel uit te spelen, maar al met al ben ik blij om te zeggen dat kindertjes dit spel serieus NIET moeten spelen aangezien ze er trauma's aan over houden
Veel meer ga ik niet verklappeen maar kan alleen zeggen:
Hou je van horror op zijn Best en wil je echt voelen hoe je moet overleven zonder wapens in een kasteel met een op hol geslagen geest terwijl je jezelf probeerd te kalmeren met het geringe licht dat je ter beschikking hebt dan is dit spel een MUST have!
Resident Evil, Dead Space, Doom3, Silent Hill EAT YOUR HEARTH OUT AND LEARN from the Pro's of horror!
Voor de mensen die het spel niet kennen hier de link na de officiele site met trailer en screenshots:
http://www.amnesiagame.com/#main
[ Bericht 4% gewijzigd door SmokeSum op 11-09-2010 02:02:34 ([/spoiler]) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet dat. Omdat ik geen baat heb om dingen te lezen die jij al mee hebt gemaakt terwijl ik hem nog moet spelen snap je?
Het gaat niet om het SPOILEN zelf, maar het verhaal van je topic in SPOILERS zetten. Dat is wat ik bedoel. Zodat mensen alsnog meet een gerust hart je topic kunnen aanklikken zonder dat er dingen verklapt zijn. Snappie?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zonder LAG? Heb je em ook online gespeeld dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef SmokeSum het volgende:
Trouwens deze game draaid op mijn GeForce 7600GT 512MB zonder lag! damn en daarbij ziet et er nog goed uit ook
Speel met alles op high met koptelefoon als het donker is, de enige juiste manier. Ik moet nu met die lift naar beneden maar wacht uiteraard tot het donker is voor ik verder speel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef SmokeSum het volgende:
Mensen die hem gespeeld hebben graag reactie hierop, ben benieuwd hoeveel mensen het lef hebben dit spel verder te spelen....en niet spelen op Low shadows en geluid uit terwijl de zon door je kamer schijnt
Een echte die-hard speelt dit spel int donker met minstens Shadow graphics op medium en koptelefoon of als je goed geluidsset hebt die op hard zetten
Probeer dit spel dan maar eens in 1 stuk te spelen zonder pauze
Ik zit dus zonder olie nu, echt fucking balen. Overal heb ik genoeg olie en in de prison zit ik zonder.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef SmokeSum het volgende:
Ahhh dan ben je in een heel leuk stukje beland...zeg verder niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het helemaal donker griezelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, je moet zoeken naar tinderboxes en oliepotjes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
Als je olie opraakt moet je dan echt helemaal opnieuw?
Ja, dat snap ik, maar ik vroeg me af, als je helemaal vast zit, wat je dan moet doen als je olie op is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, je moet zoeken naar tinderboxes en oliepotjes.
Ja maar die dude is ook een chickenquote:Op zondag 19 december 2010 00:03 schreef Niara het volgende:
Hmz ik durf het zelf niet te spelen..
Maar wel een filmpje gevonden.
De angstreactie van die jongen is best wel.. extreem.
Er zitten minieme spoilers in, qua omgeving volgens mij.
Ik kan mij dat stuk nog herinnerenquote:Op zondag 19 december 2010 00:03 schreef Niara het volgende:
Hmz ik durf het zelf niet te spelen..
Maar wel een filmpje gevonden.
De angstreactie van die jongen is best wel.. extreem.
Er zitten minieme spoilers in, qua omgeving volgens mij.
Dat dacht ik al, heeft er ontzettend veel van weg. Penumbra was inderdaad ook veeeeet spannend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef SmokeSum het volgende:
Het zijn trouwens de makers van Penumbra series die ook al bekend stond om zijn horror
MET koptelefoon op?? wow...wat een dapper ventje ben jij.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef NutKees het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld, 's avonds en s 'nachts, met koptelefoon op, maar dit is nog niet half zo eng als iedereen beweert. Redelijk spelletje met goede sfeer maar wordt na een tijdje gewoon eentonig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Penumbra trouwens aan te raden?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dit hahahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef cryotek het volgende:
Ben nog geen 10 minuten bezig en ik schrik nu al als ik voetstappen of gekraak hoor, dat gaat nog wat worden...
In het donker met een koptelefoon op zodat je de kat niet hoort mauwen en je dan kapot schrikken als dat beest opeens op je schoot springtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dit hahahaha
wel thuis alleen in het donker spelen he
leuk als er dan een kat ineens binnen komt mauwen haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |