Als het weer je voeding is, zou ik toch eens kijken naar hoe hij staat/of je stopcontacten wel geaard zijn enzo. Lijkt me toch dat zo'n ding niet iedere keer door mag brandenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Vraag maar aan IB!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Schoolquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, want ik moet naar school, maar nu kan ik hem na school wel kijken
Ik heb straks ook school!quote:
quote:06:58:10 14-09-10 Melding : LMAZ Q23A RIPS BURG.VAN DE WILDENBERGLAAN ABZ-HELI-22
Regio : [LL3] Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Gelderland Zuid)
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [0923993] Traumaheli Lifeliner 3 Nijmegen
en je post nu dus met ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Nee! Mijn computer doet het weer niet. Precies hetzelfde als de vorige keer..
Toch maar een laptop kopen? Hoe kan dit nou?! Hij deed het zo goed..
Volgens mij wel, we hebben al heen en weder gesmstquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben benieuwd of IB nog aan Sander zijn Ipad gedacht heeft
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch overquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.
Had je de batterij leeggesleurd met Angry Birds, ik had het je niet verweten
Het IS dan ook extreem leuk. (kansloos eigenlijk, maargoed)quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |