quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Sok. het volgende:
Want paarden kan je zindelijk maken, die kan je even tegen een boom aan laten plassen
Het staat inderdaad niet netjes, maar het is nou eenmaal niet anders.
Dit is gewoon zeiken om het zeiken.
je kan ook dus niet te paard gaan om boetes voir wildplassers te geven om dit te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Sok. het volgende:
Want paarden kan je zindelijk maken, die kan je even tegen een boom aan laten plassen
Het staat inderdaad niet netjes, maar het is nou eenmaal niet anders.
Dit is gewoon zeiken om het zeiken.
Oke, wat wil jij dan? Dat er de hele dag met elk paard een pis/poepvanger meeloopt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
Ja moraalridders. lul dit maar eens recht ja_!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook dus niet te paard gaan om boetes voir wildplassers te geven om dit te voorkomen.
Paardenluiersquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke, wat wil jij dan? Dat er de hele dag met elk paard een pis/poepvanger meeloopt.
Veel plezier met betalen.
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wie zegt trouwens dat die paarden niet ook gewoon een boete gehad hebben?
Tja, waarom die niet gebruikt worden weet ik ook niet. Zou inderdaad wel wat ergenis verminderen.quote:
omdat het toch niet rijmt een boete uitschrijven terwijl je verboersmiddel de halve straat bevuildquote:
Inderdaad, zelfs mijn katten zijn zindelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Genius-F het volgende:
Paarden.
Zogenaamd edele dieren maar niet zindelijk te krijgen, pauperbeesten.
Maar hullie doen het ook!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het toch niet rijmt een boete uitschrijven terwijl je verboersmiddel de halve straat bevuild
Pitjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |