Ja, in je spelershubquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel wedstrijden je online ranked hebt gewonnen?
PS3?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef M_RDAM het volgende:
Wie wilt vandaag een paar potjes spelen?
Wat mij eigenlijk een beter idee lijkt, maar wellicht wat moeilijk realiseerbaar. Stel nu dat elk shirt gewoon uit lagen bestaat. Dus je hebt een laag met de sponsornaam, clublogo en adidas/nike/puma logo. De laag daaronder bestaat alleen uit de opmaak van het shirt zelf. Je kunt dan elk jaar een paar details veranderen of 'm gewoon helemaal omzetten. Zo kun je dus een klein streepje toevoegen of verwijderen elk jaar bij het thuisshirt, net als in 't echt. Bij het uit-shirt kun je je helemaal uitleven.quote:Op maandag 13 september 2010 14:28 schreef Lyzio het volgende:
En toch blijf ik erbij dat er een vorm van kit-editting in FIFA11 hoort te zitten. Mensen die het spel offline spelen voor de Manger Mode (of, in FIFA11 de 'Carreer Mode') gaan zich de tering ergeren aan steeds dezelfde shirts. Seizoen in, seizoen uit. En kom me niet aan met licentie-perikelen, want dat is onzin. Je kunt gewoon templates maken van shirts, broeken en sokken. Hoeft niets van een officiële sponsor op, behalve misschien de sponsor die je in de Manager Mode zelf kiest (Vito's Garage en dergelijke).
Ik heb wel gelezen dat er ooit nog een Stadium Editor in FIFA komt. Yay! Waarom niet beide? Een kit-editor én een stadium-editor? Wat dat betreft had PES het goed gezien, met die kleine functies die het spelplezier aanzienlijk ten goede kwamen.
Op de Wikipedia-pagina van FIFA 11 staat dat je dit jaar shirtjes kunt maken/editten, maar er staat geen bron bij, dus ik weet niet of het wel te vertrouwen is.quote:Op maandag 13 september 2010 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk een beter idee lijkt, maar wellicht wat moeilijk realiseerbaar. Stel nu dat elk shirt gewoon uit lagen bestaat. Dus je hebt een laag met de sponsornaam, clublogo en adidas/nike/puma logo. De laag daaronder bestaat alleen uit de opmaak van het shirt zelf. Je kunt dan elk jaar een paar details veranderen of 'm gewoon helemaal omzetten. Zo kun je dus een klein streepje toevoegen of verwijderen elk jaar bij het thuisshirt, net als in 't echt. Bij het uit-shirt kun je je helemaal uitleven.
Dat lijkt me gewoon geniaal maar dan moet het spel dus die lagen weer samenvoegen. Op zich niet onmogelijk, denk ik, maar zou wel een enorm vette feature zijn die FIFA nog weer een stapje verder zou helpen. EA sports mag me bellen voor meer goede ideeën.
Dat klinkt best goed, vooral met 't toevoegen van clublied/goaltune en spreekkoren. Verheug me nu al op een welgemeend "en steek die fluit maar in je reet".quote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op de Wikipedia-pagina van FIFA 11 staat dat je dit jaar shirtjes kunt maken/editten, maar er staat geen bron bij, dus ik weet niet of het wel te vertrouwen is.
Edit: Dit dus... Creation Centre...
http://www.ea.com/nl/nieu(...)-centre-voor-fifa-11
Maar bestaande kits kunnen dus niet veranderd worden. Toch?quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed, vooral met 't toevoegen van clublied/goaltune en spreekkoren. Verheug me nu al op een welgemeend "en steek die fluit maar in je reet".
Nee, vrees dat dat bij Fifa ook nog wel eventjes een paar jaartjes gaat duren.. Aangezien iedereen daar best al jaartjes over schreeuwt is het misschien handig dat men er eens over na gaan denkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar bestaande kits kunnen dus niet veranderd worden. Toch?
voor virtual pro kan het zijn dat je ook nog andere poorten open moet knallen he.. moet je even googlenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef brainbird het volgende:
Bij online team play met je Virtuele Pro, kan ik soms niet eens online spelen.. kan geen teams kiezen en de timer staat op 2 minuten en na 1.30 vliegt hij eruit...
Ik Rage echt te vaak door dat![]()
![]()
![]()
![]()
En als ik wel kan spelen, zijn er van die sukkels die niet passen of met de keeper rond lopen... heb ik zoon hekel aan..
Vorig jaar was t volgens mij pas ergens in de middag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef noobr het volgende:
Dus morgen komt de demo? Cool! Zal dat meteen vandaag om 0:00 uur zijn?
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Charie het volgende:
[..]
Vorig jaar was t volgens mij pas ergens in de middag.
auto download? possible?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef noobr het volgende:
[..]
Nee
Edit: 14 uur zou wel goed zijn, dan ben ik geloof ik bijna thuis.![]()
Ik toen op die dinsdagquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef Charie het volgende:
Ga denk ik zo rond 27 september op jacht naar de game, vorig jaar kon ik hem ook 3 dagen eerder dan de officiele release krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:FIFA 11 demo tijden bekend 14-09-2010
Wanneer komt de FIFA 11 demo? Dit is momenteel de meest gestelde vraag. EA heeft nu duidelijkheid omtrendt dit onderwerp gegeven. De Xbox 360 demo komt tussen 9 en 13 uur, de Playstation 3 demo tussen 18 en 21 uur en de PC-demo komt als laatste, namelijk om 22 uur. Morgen wordt een FIFA-dag!
dit lijkt me een typisch gevalletje beide demo's spelenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
En gaan jullie allemaal standaard de nieuwe fifa kopen? Ik moet zeggen, heb de afgelopen jaren alleen altijd maar pes gespeeld en pas sinds een paar maanden speel ik nu fifa. Ik heb zowel worldcup als fifa 10 en vind ze een stuk beter dan pes 10..... en 9...... en 8........en 7.![]()
Maar blijkbaar moet pes 11 weer heel goed zijn, dus weet ik nog niet of ik ook fifa 11 erbij ga halen. Hoe zit dat bij jullie, of is pes hier sowieso een no-go....... of haal je ze gewoon allebei??
ps: als iemand een keer een potje wil doen, (fifa 10 of wc, vind 10 toch beter op een of andere manier..)
mn xbox360 tag: stefanusnl
Terwijl ik dat al lang gedaan heb, volgens mij..quote:Je kunt deze content niet aanschaffen via Xbox LIVE Web Marketplace omdat je console niet beschikt over de nieuwste Xbox LIVE-update. Meld je met je console aan bij Xbox LIVE voordat je content aanschaft op Web Marketplace
Of USA.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef mash_ het volgende:
Voor ps3 mensen. maar een taiwan account aan. dan kan je hem al downloaden
Mja, heb nu beide demo's gespeeld en het wordt dus toch Fifa 11. Pes 11 is ten opzichte van 10 wel verbeterd, maar kan nog meer dan genoeg storende dingen ontdekken in de gameplay. Fifa speelt weer lekker, jammer dat je maar 3 minuten kunt spelen....quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
En gaan jullie allemaal standaard de nieuwe fifa kopen? Ik moet zeggen, heb de afgelopen jaren alleen altijd maar pes gespeeld en pas sinds een paar maanden speel ik nu fifa. Ik heb zowel worldcup als fifa 10 en vind ze een stuk beter dan pes 10..... en 9...... en 8........en 7.![]()
Maar blijkbaar moet pes 11 weer heel goed zijn, dus weet ik nog niet of ik ook fifa 11 erbij ga halen. Hoe zit dat bij jullie, of is pes hier sowieso een no-go....... of haal je ze gewoon allebei??
ps: als iemand een keer een potje wil doen, (fifa 10 of wc, vind 10 toch beter op een of andere manier..)
mn xbox360 tag: stefanusnl
Dat penaltysysteem zat al lang in de versie van fifa world cup 2010, dus niks nieuws.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Keeper en be a pro niet beschikbaar in de demo. Je kunt alleen exhibition doen. Speelt weer een stukje fijner dan Fifa 10. Je ziet dat ze gewoon de goede elementen houden en het verder geperfectioneerd hebben. Schieten is een stuk interessanter, passen is nog wel wat aan de snelle kant. Je zult dus wel wat ping-pongen houden. Is wel iets generfed maar nog steeds wel te doen. Tegenstanders doen nu ook aan trucjes. Heb er niet veel gezien maar de trucjes die ze deden waren ook goed afgestemd op de situatie. De bal voelt weer een stukje losser aan, zeker bij de keepers die niet zonder meer elke bal die bij hen in de buurt komt klemvast hebben.
Alleen het penalty-systeem kan me niet echt bekoren. Je zit veel te veel op al die metertjes te letten nu. Zelfs de AI kan er geen zak van. Net in een penalty-reeks had ik er 2 raak van de 5 en de AI 1 van de 5.
Heb die niet gekocht. Ben Bill Gates niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:39 schreef Friesz het volgende:
[..]
Dat penaltysysteem zat al lang in de versie van fifa world cup 2010, dus niks nieuws.
maar het blijft inderdaad zooo leuk om de fifa spellen te verzamelen =Dquote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Niet echt veel nieuws i.v.m. FIFA 10 naar mijn mening maar zal 11 toch maar is pre-orderen
Vanaf woensdag heb je kansquote:
Duits en hongaarsquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:36 schreef Tim86 het volgende:
De eerste versie is gelekt FiFA 11 PAL MULTi3 XBOX360-DNL
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef JortK het volgende:
Godverdomme ik kan niet meer online spelen met een vriend op FIFA10. Na die update van vorige week.
Krijg je niet 'de sessie is niet meer beschikbaar' of zo iets. Dat heb ik ook regelmatig, maar als ik dan random andere mensen zoek lukt het wel. Maar misschien omdat jij het steeds bij die ene vriend probeert. Probeer inplaatsvan 1 vs 1 een teamplay 11vs11 game uit te nodigen bij hem, en dan gewoon 1 speler selecteren zodat t alsnog 1 vs 1 is alleen via teamplay. Dat werkt bij mij altijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef JortK het volgende:
Sessie verbroken.
En als ik wordt uitgenodigd kan ik geen team selecteren (ik krijg wel het overzicht met de teams te zien) en ook nog op x drukken.
Verander de speler in de arena eensquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef JortK het volgende:
Sessie verbroken.
En als ik wordt uitgenodigd kan ik geen team selecteren (ik krijg wel het overzicht met de teams te zien) en ook nog op x drukken.
Check het fifa 11 topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |