Maar bestaande kits kunnen dus niet veranderd worden. Toch?quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed, vooral met 't toevoegen van clublied/goaltune en spreekkoren. Verheug me nu al op een welgemeend "en steek die fluit maar in je reet".
Nee, vrees dat dat bij Fifa ook nog wel eventjes een paar jaartjes gaat duren.. Aangezien iedereen daar best al jaartjes over schreeuwt is het misschien handig dat men er eens over na gaan denkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar bestaande kits kunnen dus niet veranderd worden. Toch?
voor virtual pro kan het zijn dat je ook nog andere poorten open moet knallen he.. moet je even googlenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef brainbird het volgende:
Bij online team play met je Virtuele Pro, kan ik soms niet eens online spelen.. kan geen teams kiezen en de timer staat op 2 minuten en na 1.30 vliegt hij eruit...
Ik Rage echt te vaak door dat![]()
![]()
![]()
![]()
En als ik wel kan spelen, zijn er van die sukkels die niet passen of met de keeper rond lopen... heb ik zoon hekel aan..
Vorig jaar was t volgens mij pas ergens in de middag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef noobr het volgende:
Dus morgen komt de demo? Cool! Zal dat meteen vandaag om 0:00 uur zijn?
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Charie het volgende:
[..]
Vorig jaar was t volgens mij pas ergens in de middag.
auto download? possible?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef noobr het volgende:
[..]
Nee
Edit: 14 uur zou wel goed zijn, dan ben ik geloof ik bijna thuis.![]()
Ik toen op die dinsdagquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef Charie het volgende:
Ga denk ik zo rond 27 september op jacht naar de game, vorig jaar kon ik hem ook 3 dagen eerder dan de officiele release krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |