Kost je wel extra.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn DTH meet van jullie!
Nee! Maar een vriendin van me welquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Q, die ondertitel van je, heb je het nou al geleerd?
Wanneer is tha Big Day? Heb ik gemist volgens mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor le Mariage
Foto! Kan me geen voorstelling maken van hetgeen je bedoelt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb liever ergens anders een toefje slagroom op.
Nope, ik weet het nog niet, maar ik weet wel in welke orde van grote ik moet denken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
@ JJH
Oeh, dat soort instanties is vaak wel wat strenger mbt bekeuringen (en terecht).
Gaat een leuke worden zeker?
Gewoon met een volle blaas toestaan, leert ie het vanzelf afquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Maar een vriendin van me welEn toen ging MM het in z'n hoofd halen om ook te proberen. Niet dus
oprotten.
Er staat nog geen DTH meet gepland nee.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foto! Kan me geen voorstelling maken van hetgeen je bedoelt!
Kun je alvast geld opzij zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik weet het nog niet, maar ik weet wel in welke orde van grote ik moet denken.
In jouw smartje? Dat moet ik meemaken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat nog geen DTH meet gepland nee.
Misschien moeten we heel ff afwachten wanneer ze naar Almere verhuizen, kunnen we ze helpen!
Allemaal twintig honden en dertien katten in de auto en gáán!
Ik dacht dat jij het juist wilde lerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Maar een vriendin van me welEn toen ging MM het in z'n hoofd halen om ook te proberen. Niet dus
oprotten.
Smart mee, kevert mee. Flink proppen en stapelen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
In jouw smartje? Dat moet ik meemaken!
Dat gaat nog wel een jaartje of anderhalf duren gok ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we heel ff afwachten wanneer ze naar Almere verhuizen, kunnen we ze helpen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon met een volle blaas toestaan, leert ie het vanzelf af
Zo lang ja? Mogen ze zo lang blijven nog waar ze nu zitten dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een jaartje of anderhalf duren gok ik.
Ik ga zelf nog wel een keertje richting Aarle Rixtel en dan komt Cat ook en dan mag ik haar poesjes aaien
Zie adoptietopicquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo lang ja? Mogen ze zo lang blijven nog waar ze nu zitten dan?
Dan ga ik voor die tijd ook nog wel een keertje ja.
En dan uiteraard tegelijk met jullie
Ik zie het nu. Had het al gelezen, maar die laatste paar posts over die 'drie weken' nog nietquote:
Volgens mij gaat dat nog wel ff durenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Same!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo lang ja? Mogen ze zo lang blijven nog waar ze nu zitten dan?
Dan ga ik voor die tijd ook nog wel een keertje ja.
En dan uiteraard tegelijk met jullie
Jaaaa!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een jaartje of anderhalf duren gok ik.
Ik ga zelf nog wel een keertje richting Aarle Rixtel en dan komt Cat ook en dan mag ik haar poesjes aaien
Zaterdag 20 of zondag 21 november?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same!
Dus, we moeten een meet plannen!
Ik stem voor een zaterdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaterdag 20 of zondag 21 november?
Zondag kan toch niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaterdag 20 of zondag 21 november?
De bloemkool smaakt weer heerlijk vandaag. Hooguit een beetje te vochtigquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan zo vol in z'n bek
" HAHAHAHAHAHA JE WILDE TOCH VOCHT? HIER HEB JE VOCHT"
Ik geloof dat ik dan acuut doodga van het lachen
Hoogstwaarschijnlijk kan ik dan niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kan ik dan niet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan het ook een zaterdag later? De 27e?
Zou mij beter uitkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan het ook een zaterdag later? De 27e?
quote:
quote:
Is je toetsenbord kapot?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou mij beter uitkomen.![]()
Alleen kan ik niet mee eten achteraf want ik ga die avond naar Jan Smit.
Met weeralarmen enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Enne... we gaan NIET in hartje winter! Zul je zien dat het dan noodweer is.
Zou kunnen, moet ik wel iets met werk regelen. Of meteen daarna doorsjezen.quote:
Of we gaan als het geen weeralarm is en ik evengoed in een sneeuwstorm terecht komquote:
Blijf je bij mij loosjeeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of we gaan als het geen weeralarm is en ik evengoed in een sneeuwstorm terecht kom
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of we gaan als het geen weeralarm is en ik evengoed in een sneeuwstorm terecht kom
Q is ineens pleite....en zij begon er overquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen is zijn agenda aan het checken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik spring even onder een hete douche![]()
Tot later
Zaterdagen zijn voor mij sowieso lastig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen is zijn agenda aan het checken?
27 mei 2011quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wanneer is tha Big Day? Heb ik gemist volgens mij
Ja nee sorry.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q is ineens pleite....en zij begon er over
Op de 3e verjaardag van m'n nichtjequote:
Het begon klein maar wordt steeds groterquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de 3e verjaardag van m'n nichtje![]()
Leuk! Houden jullie het klein of een compleet spektakel met alles erop en deraan?
Brokjes? Kut baasjequote:
Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Het begon klein maar wordt steeds groter
Ehm, heb je dan je achterbank plat? In de aygo kunnen niet eens 8 krattenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Er kunnen 8 kratten bier in de achterbak van de Smartie, dus een paar hondjes en katten moet ook wel lukken.
Ik heb geen achterbank in de Smart?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, heb je dan je achterbank plat? In de aygo kunnen niet eens 8 kratten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen achterbank in de Smart?
Het is twee stoelen met een achterbakje, that's it.
En er kunnen er drie in de lengte naast elkaar.
Daar nog drie bovenop. Daar nog twee bovenop.
Fotoverslag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Er kunnen 8 kratten bier in de achterbak van de Smartie, dus een paar hondjes en katten moet ook wel lukken.
Ik heb nooit acht kratten bier in huisquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Fotoverslag?![]()
Van die kratten bier dan hè.
Ik moet nog even aan de mental picture van Greys in een Smart wennen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb nooit acht kratten bier in huis![]()
Maar het kan echt.
Het staat goed hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet nog even aan de mental picture van Greys in een Smart wennen.
Die ken ik nog jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, dit was met het ophalen van spullen voor de allereerste asielactie
Toen vroegen ze ook van die kinderbadjes voor de honden in de zomer.
[ afbeelding ]
Oeh, geen idee, moet ik eens zoeken. Toen was het echt een rijdende plantenbak jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Maes het volgende:
Heb je die foto niet meer van toen we plantjes hebben gehaald?
slechte timing, maar bij acht kratten bier moest ik hier aan denken, kleine tienerzwabber met onverzorgd haar en een prachtige zomer met weinig slaap en zulksquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nooit acht kratten bier in huis![]()
Maar het kan echt.
Oh, dat was nog voor de kokos-haarconditioner zo te zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slechte timing, maar bij acht kratten bier moest ik hier aan denken, kleine tienerzwabber met onverzorgd haar en een prachtige zomer met weinig slaap en zulks
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slechte timing, maar bij acht kratten bier moest ik hier aan denken, kleine tienerzwabber met onverzorgd haar en een prachtige zomer met weinig slaap en zulks
[ afbeelding ]
Klein?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, Chocotoff White is TE lekker
Is er niet, ging wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klein?
Hallo, ik zoek Cat! Caaaaaaatatata
Nieuw en tijdelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond
Ja, ik maar bellen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hello hello baby you called I can’t hear a thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |