Kost je wel extra.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn DTH meet van jullie!
Nee! Maar een vriendin van me welquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Q, die ondertitel van je, heb je het nou al geleerd?
Wanneer is tha Big Day? Heb ik gemist volgens mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor le Mariage
Foto! Kan me geen voorstelling maken van hetgeen je bedoelt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb liever ergens anders een toefje slagroom op.
Nope, ik weet het nog niet, maar ik weet wel in welke orde van grote ik moet denken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
@ JJH
Oeh, dat soort instanties is vaak wel wat strenger mbt bekeuringen (en terecht).
Gaat een leuke worden zeker?
Gewoon met een volle blaas toestaan, leert ie het vanzelf afquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Maar een vriendin van me welEn toen ging MM het in z'n hoofd halen om ook te proberen. Niet dus
oprotten.
Er staat nog geen DTH meet gepland nee.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foto! Kan me geen voorstelling maken van hetgeen je bedoelt!
Kun je alvast geld opzij zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik weet het nog niet, maar ik weet wel in welke orde van grote ik moet denken.
In jouw smartje? Dat moet ik meemaken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat nog geen DTH meet gepland nee.
Misschien moeten we heel ff afwachten wanneer ze naar Almere verhuizen, kunnen we ze helpen!
Allemaal twintig honden en dertien katten in de auto en gáán!
Ik dacht dat jij het juist wilde lerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Maar een vriendin van me welEn toen ging MM het in z'n hoofd halen om ook te proberen. Niet dus
oprotten.
Smart mee, kevert mee. Flink proppen en stapelen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
In jouw smartje? Dat moet ik meemaken!
Dat gaat nog wel een jaartje of anderhalf duren gok ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat nog geen DTH meet gepland nee.
Misschien moeten we heel ff afwachten wanneer ze naar Almere verhuizen, kunnen we ze helpen!
Allemaal twintig honden en dertien katten in de auto en gáán!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon met een volle blaas toestaan, leert ie het vanzelf af
Zo lang ja? Mogen ze zo lang blijven nog waar ze nu zitten dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een jaartje of anderhalf duren gok ik.
Ik ga zelf nog wel een keertje richting Aarle Rixtel en dan komt Cat ook en dan mag ik haar poesjes aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |