Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, echt een geweldige ontwikkeling: extreem-rechts krijgt voet aan de grond. We zijn gelukkig geen vreemde eend in de bijt, want heel Europa is aan het radicaliseren.
De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
Dat zegt niets.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Holograph het volgende:
[..]
Terwijl Synovate het grootste fout-percentage had.
We hebben nooit hoog gezongen, dus in dat opzicht verandert er weinig.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.
Nieuwe tijden, nieuwe geluiden .....
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv jodenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
Oh, gij rechtse naieveling.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
Dit is dus complete nonsens. Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Lekker inhoudelijk weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, gij rechtse naieveling.
Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weerquote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden
Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).quote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Misschien moet je een bril kopen, schele aap. Hierboven heb ik al aangegeven waarom ik MrSlechterik een naiveling vind. Overigens verwijt de pot nogal de ketel.quote:
Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).
Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weer
Ja, maar toch heeft Wilders niets tegen moslims. Althans, als zij hun koran door de pot spoelen en niet langer de moskee bezoeken, dan wil Wilders best samen met hun in dit mooie land leven. Een redelijk voorstel, vindt Wilders. Niet gek dat hij dat vindt, aangezien het dan geen moslims meer zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.
Ik ben ook geen Wilders fan, anders had ik wel op hem gestemd, maar hem extreem-rechts noemen gaat mij wel wat te ver (het labeltje rechts aan Wilders plakken gaat me zelfs te verquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.
En ja, ik heb liever een extreme Wilders aangezien het rechtse sprookje dan snel eindigt.
Als je in drogredeneringen gelooftquote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is iig een signaal dat de VVD op de goede weg zit
De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je in drogredeneringen gelooft
Das niet misselijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Zullen we kabinetten gewoon afrekenen na de regeerperiode bij verkiezingen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden
Helaas niet, ik heb dit vod gelezen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Holograph het volgende:
[..]Houd je jezelf voor de gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |