abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86755376
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, echt een geweldige ontwikkeling: extreem-rechts krijgt voet aan de grond. We zijn gelukkig geen vreemde eend in de bijt, want heel Europa is aan het radicaliseren.
Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
pi_86755437
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Extreem-rechts? Ik dacht juist dat de PVV nu zo gematigd was? Wat heb je nou liever, dat de PVV 'extreem' blijft of dat ze verder gaan met de huidige gematigde koers?
De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
pi_86755471
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 23 september 2010 @ 17:11:28 #54
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86755593
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben je nou echt zo naief? Een gematigde speech in New York en jij denkt dat Wilders het licht heeft gezien en zijn leven heeft omgedraaid. Ga daar maar niet van uit.
Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.

Nieuwe tijden, nieuwe geluiden .....
pi_86755640
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

De PVV is per definitie 'Extreem-Rechts' (Waarschijnlijk omdat het leuk klinkt), no matter what you might say.
Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
pi_86755677
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Holograph het volgende:

[..]

Terwijl Synovate het grootste fout-percentage had.
Dat zegt niets.

Immers, zoals ik al eerder zei, het maakt voor de respondenten nogal wat uit of er daadwerkelijk verkiezingen in aantocht zijn of niet. Dat maakt dat een groot verschil tussen de resultaten van peilingen uitgevoerd vlak voor en vlak na de verkiezingen in beginsel maar weinig betekenis heeft. En dat betekent dus ook dat de foutmarge van een peilingbureau bij het voorspellen van een concrete verkiezingsuitslag ook maar weinig zegt over de betrouwbaarheid van de peilingen van dat bureau als er geen verkiezingen in aantocht zijn.

En aangezien de vraag die peilers stellen en pogen te beantwoorden een volstrekt fictieve en hypothetische vraag is, als er geen verkiezingen in aantocht zijn, kunnen we ook onmogelijk empirisch controleren welk peilingbureau in die situatie de beste peiling maakt.

Kortom: de actuele peilingen kun je eigenlijk onmogelijk vergelijken met de verkiezingsuitslag of met peilingen vlak voor de verkiezingen.

Je kan wél de peiling van deze week vergelijken met een andere peiling waarbij geen verkiezingen in aantocht waren, dus bijvoorbeeld met die van vorige week, vorige maand, of twee jaar geleden, en proberen daaruit iets af te leiden.
pi_86755681
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Face it KoosV, jullie tijd is voorbij. Jullie gaan een toontje lager zingen de komende tijd.

Nieuwe tijden, nieuwe geluiden .....
We hebben nooit hoog gezongen, dus in dat opzicht verandert er weinig.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:13:38 #58
268409 voice-over
pi_86755689
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar de ene keer is het kiezersbedrog dat de PVV gematigd is en hun standpunten laat vallen en de andere keer is het toch weer een extreem-rechtse partij... Wat hebben de linkse mensen hier nou liever?
:') ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 17:13:39 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_86755690
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden :')
pi_86755693
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Oh, gij rechtse naieveling.
pi_86755706
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Dit is dus complete nonsens. Zie mijn vorige post.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:14:30 #62
268409 voice-over
pi_86755714
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, gij rechtse naieveling.
Lekker inhoudelijk weer.
pi_86755723
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, omdat ze aan bijna alle kenmerken van een exrtreemrechtse partij voldoet. Alleen haten ze moslims ipv joden :')
Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weer :')
pi_86755742
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).
pi_86755765
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef voice-over het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk weer.
Misschien moet je een bril kopen, schele aap. Hierboven heb ik al aangegeven waarom ik MrSlechterik een naiveling vind. Overigens verwijt de pot nogal de ketel.
pi_86755848
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Volgensmij heb je gewoon liever een extreme Wilders die hard schreeuwt en hoopte je stiekem op een keiharde speech waar moslims voor van alles en nog wat werden uitgemaakt, zodat de VVD of het CDA zich zouden bedenken. Een gematigde Wilders is meer een bedreiging voor de linkse partijen dan een extreme Wilders schijnbaar, dus hopen ze stiekem dat Wilders toch weer extreem gaat worden (maar dat mag je natuurlijk niet hard op zeggen).
Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.

En ja, ik heb liever een extreme Wilders aangezien het rechtse sprookje dan snel eindigt.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:19:34 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_86755913
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, want Wilders haat moslims niet. Wilders haat de islam. Krijgen we dat gelul weer :')
Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.
pi_86756015
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow ja, maar moslims willen ze wel rechten ontnemen en het liefst allemaal het land uitzetten, want ze zijn eng.
Ja, maar toch heeft Wilders niets tegen moslims. Althans, als zij hun koran door de pot spoelen en niet langer de moskee bezoeken, dan wil Wilders best samen met hun in dit mooie land leven. Een redelijk voorstel, vindt Wilders. Niet gek dat hij dat vindt, aangezien het dan geen moslims meer zijn.
pi_86756027
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer extreem gaat worden? Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Je doet alsof er van alles is veranderd sinds Wilders een keer een uitzondering heeft gemaakt en zich heeft ingehouden. De beste man verkondigt al jaren dat de islam fascistisch is en weet ik het allemaal. Denk je werkelijk dat hij van zn geloof is afgestapt? Niet voor niets heeft hij in het akkoord laten vastleggen dat hij vrij is om alles te zeggen.

En ja, ik heb liever een extreme Wilders aangezien het rechtse sprookje dan snel eindigt.
Ik ben ook geen Wilders fan, anders had ik wel op hem gestemd, maar hem extreem-rechts noemen gaat mij wel wat te ver (het labeltje rechts aan Wilders plakken gaat me zelfs te ver :D ). Hij zal vast nog steeds wel dezelfde opvattingen hebben als de afgelopen paar jaar, maar hij houdt zich nu iig wel in en zal ook vast geen extreme punten kunnen krijgen in het regeer- en gedoogakkoord, maar we zullen binnenkort wel zien wat de plannen zijn en of ik idd naïef ben geweest :s)
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 17:23:37 #70
230491 Zith
pls tip
pi_86756083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is iig een signaal dat de VVD op de goede weg zit :Y
Als je in drogredeneringen gelooft :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86756228
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je in drogredeneringen gelooft :Y
De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:46:20 #72
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86756869
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef voice-over het volgende:
De steun onder de Nederlandse bevolking voor de rechtse partijen in de Tweede Kamer neemt toe. Zouden er vandaag verkiezingen zijn gehouden, dan hadden VVD en PVV samen 63 zetels gehaald, terwijl deze partijen er samen nu 55 hebben.
Das niet misselijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:02:30 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_86757443
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De goede weg is idd subjectief, maar het is wel een indicatie dat de weg waarop de VVD nu zit niet afgestraft wordt. Het lijkt me dat als de VVD voor paars+ had gekozen de peilingen er heel anders uit zouden zien.
Zullen we kabinetten gewoon afrekenen na de regeerperiode bij verkiezingen?

M.a.w. peilingen zeggen niets :P
pi_86757455
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef remlof het volgende:

[..]

:') Houd je jezelf voor de gek?
  donderdag 23 september 2010 @ 18:03:41 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_86757491
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

:') Houd je jezelf voor de gek?
Helaas niet, ik heb dit vod gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties