what about it? je ziet 1001 topics over NERF VOIDRAY of NERF __________ en dan check je profile en zie je ineens dat ze maar wat aankloten @ bronzeleague. Nou... dan weet je inderdaad wat het spel nodig heeft. Het is altijd makkelijk; het spel moet zich maar aanpassen naar iemands gebrek aan skills omdat ze zelf te lui zijn om te oefenen of om oplossingen te bedenken. Toen ik niet verder kwam @ supermariobros moest ik ook oefenen om dat ene level te halen en ging ik ook niet smeken @ nintendo om de levels aan te passen.
Ik neem aan dat veel lui op die forums WoW gespeeld hebben waar het ook gewoonte was om op OP abilities te klagen. Een mage verliest van een warrior 1v1 maar een mage heeft FN en Blink en dan KUN je bijna niet meer verliezen als je die abilities gebruikt. Nu zijn er ook slechte spelers die de abilities niet gebruiken en verliezen en daar over gaan klagen. Moet Blizzard dan maar het spel aanpassen voor mensen die niet weten hoe ze abilities moeten gebruiken? Nee dat is bullshit.
Voidrays zijn fucking makkelijk om te counteren en @ platinum/Diamond of pro games zie je NIEMAND ff mass void rays gaan. DIt omdat het gewoon debiel is en te makkelijk is om tegen te gaan.. tenzij je een noob bent en er altijd van zal verliezen (en dan maakt het niet eens uit of het mass vr is of mass marine of mass wat dan ook, je verliest omdat je noob bent enniet omdat de unit zogenaamd te OP is)
Het is allemaal zo eenvoudig