abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86524554
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Harlon het volgende:

[..]

phoenixen slopen banshees, ravens, mutas, broodlords. Alle andere air units worden ze door gesloopt. Vikings moet je counteren met stalkers of gechargede voids, anders negeren.
Beetje valsspelen hoor, zeggen dat ze brood lords slopen. Ze doen namelijk vrij weinig damage tegen brood lords, alleen kunnen brood lords niet terugschieten. Verder hangen er hoogstwaarschijnlijk een berg corruptors rond, die echt phoenixes in de pan hakken. Tegen brood lords phoenixes gebruiken is dus niet echt aan te raden. Blink stalkers werken wel erg goed tegen brood lords. Ook void rays (void rays doen wel bonus damage tegen corruptors, maar corruptors niet tegen void rays... handige tip).

Phoenixes werken wel goed tegen banshees en zijn daarnaast goedkoper, maar protoss moet het wat mij betreft vooral van blink stalkers hebben tegen air units (behalve mutas... dat doen stalkers niet zo heel goed). Blink is trouwens echt een verplichting als je stalkers als AA gaat gebruiken.
pi_86526536
muta's ownen stalkers, zeker met de snelheid van muta's die kunnen op meeste mappen met veel richels lekker harrassen...
http://www.fdnl.nl gaming since 1999!
pi_86529996
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef PasMaNNi het volgende:
muta's ownen stalkers, zeker met de snelheid van muta's die kunnen op meeste mappen met veel richels lekker harrassen...
Stalkers met blink zijn een aardige optie, maar 't best tegen mutas zijn toch wel phoenixes. Maar je moet er wel genoeg hebben :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:34:50 #154
131603 Afwazig
Serious business
pi_86530276
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef tedkees2 het volgende:

[..]

Stalkers met blink zijn een aardige optie, maar 't best tegen mutas zijn toch wel phoenixes. Maar je moet er wel genoeg hebben :)
Dat geldt voor alles toch? Als je er evenveel hebt, zijn ze dan nog goed?
pi_86530895
Phoenix 180 hp 18,02 dps (vs. light)
Mutalisk 120 hp 8,53 dps (met bounce)

Een Phoenix kost 50 minerals meer, maar ik denk toch dat het alsnog een eitje is voor de phoenix :P
Facts don't care about your feelings
pi_86531363
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat geldt voor alles toch? Als je er evenveel hebt, zijn ze dan nog goed?
Muta's kunnen vanuit 1 hoopje aanvallen aan de rand van een richel... Stalkers staan dan met z'n 50-en in grote groep langs er kaar te kloten. In dat geval zijn muta's sterkers. Zeker omdat als je blinked je de muta's weg kunt laten vliegen om de achterkant weer aan te vallen (of in juist de gebouwen)
pi_86533018
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Phoenix 180 hp 18,02 dps (vs. light)
Mutalisk 120 hp 8,53 dps (met bounce)

Een Phoenix kost 50 minerals meer, maar ik denk toch dat het alsnog een eitje is voor de phoenix :P
Phoenix heeft ook nog meer range en speed dan een mutalisk, en kan ook nog schieten terwijl ´ie beweegt. Je kunt de muta´s dus gewoon kiten :s)
pi_86538516
Ja right, ga jij maar ff mass muta's kiten met je mass phoenix :') skilled als je dat lukt.

Anyway ik ben woest dus ga ik hier ff janken. Speel net potje tegen terran met m'n zerg, hij kwam met cloacked banshees en vikings, maar wist alles goed te verdedigen met m'n hydra's. Toen met siege en marines en werd een slachtveld. Ik zag dat hij (scrap station) nog steeds geen expansion had dus het was alles of niets. Mijn expansion werd steeds verwoest, met m'n laatst geld kocht ik een paar muta's. Sloopte zijn SCV die net expansion wilde bouwen. Hij ondertussen in mijn kamp met alleen nog wat marines en 2 banshees. Ik kon het halen met m'n muta's ik weet het zeker dus ik klik dat ze erheen moeten gaan, minimzed starcraft ineens door dat FUCKING WINDOWS UPDATE SHIT. :( :( :(

Toen ik weer terug in het spel zat waren me muta's weg. GRA AJDIE(JU(@#*U$*#@%Y*$@#^Y^&#TG&@$%$
Wilde het mooi timen met wat zerglings die uit eitjes kwamen zodat ze precies tegelijk kwamen en dan had ik ZEKER gewonnen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :( :( :( :( :( :(
pi_86538844
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja right, ga jij maar ff mass muta's kiten met je mass phoenix :') skilled als je dat lukt.

Anyway ik ben woest dus ga ik hier ff janken. Speel net potje tegen terran met m'n zerg, hij kwam met cloacked banshees en vikings, maar wist alles goed te verdedigen met m'n hydra's. Toen met siege en marines en werd een slachtveld. Ik zag dat hij (scrap station) nog steeds geen expansion had dus het was alles of niets. Mijn expansion werd steeds verwoest, met m'n laatst geld kocht ik een paar muta's. Sloopte zijn SCV die net expansion wilde bouwen. Hij ondertussen in mijn kamp met alleen nog wat marines en 2 banshees. Ik kon het halen met m'n muta's ik weet het zeker dus ik klik dat ze erheen moeten gaan, minimzed starcraft ineens door dat FUCKING WINDOWS UPDATE SHIT. :( :( :(

Toen ik weer terug in het spel zat waren me muta's weg. GRA AJDIE(JU(@#*U$*#@%Y*$@#^Y^&#TG&@$%$
Wilde het mooi timen met wat zerglings die uit eitjes kwamen zodat ze precies tegelijk kwamen en dan had ik ZEKER gewonnen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :( :( :( :( :( :(
:')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:41:47 #160
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86539684
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef YoshiBignose het volgende:
WINDOWS
:Y
pi_86542248
Ken ik, heb al eens meegemaakt dat de windows update venstertje opkwam, en na 10 minuten restart die automatisch als je niks hebt gekozen (o.a. nu herstarten, binnen 1 uur verwittigen, etc...).
Weet niet waarom, maar mijn SC2 werd niet geminimaliseerd.

Ook een keer vergeten de schakelaar aan te zetten voor mijn laptop adapter, valt het plots uit tijdens een potje.
pi_86544325
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
Ken ik, heb al eens meegemaakt dat de windows update venstertje opkwam, en na 10 minuten restart die automatisch als je niks hebt gekozen (o.a. nu herstarten, binnen 1 uur verwittigen, etc...).

Ook een keer vergeten de schakelaar aan te zetten voor mijn laptop adapter, valt het plots uit tijdens een potje.
Heb ik met Avira virusscanner die 1x per avond reclame popup doet.... héél irritant.
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:48 #163
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86544746
quote:

Zo aids dat je daar geen optie hebt 'niet meer herinneren' :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86562825
AVG ftw! Gratis en geen gezeik (en ja, ik heb Avira geprobeerd)!
  zaterdag 18 september 2010 @ 05:40:09 #165
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_86562967
quote:
rd.

Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_86565130
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef PasMaNNi het volgende:

[..]

Heb ik met Avira virusscanner die 1x per avond reclame popup doet.... héél irritant.
Ik NOD32 die doet kleine popup maar daardoor minimaliseert het niet, tenzij je dus net rechtsonder ergens klikt dan wel. Echt woest word ik ervan ;(
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:17:55 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_86566802
Irritant ja dat SC2 minimaliseert door zulke shit. Ook soms door MSN. Andere Blizzard games hadden daar geen last van.
pi_86567674
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Echt woest word ik ervan ;(
Je klinkt een beetje als dat Duitse jongetje dat Unreal Tournament speelt en heel zn computer vernielt uit frustratie!
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:40:01 #169
202546 Baszh
The Dude abides
pi_86575014
I'm back *O*

Met een nieuwe videokaart. :*
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_86576115
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef zforces het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje als dat Duitse jongetje dat Unreal Tournament speelt en heel zn computer vernielt uit frustratie!
Misschien klink ik zo, maar volgens mij zie jij er hetzelfde uit als hij.
pi_86579971
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

haha :P. ~O>
pi_86582234
@Pop-ups etc.

Als je windowed mode speelt kan je veel sneller terug gaan naar het spel.
pi_86603796
Weet het niet helemaal zeker, maar voorzover ik weet als je SC2 instelt om alt-tab uit te schakelen minimalizeert hij ook niet meer bij popups (uiteraard als winblows update de computer wil herstarten ben je alsnog de sjaak, maar de virus scanner zou het iig niet moeten doen.
pi_86606777
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik NOD32 die doet kleine popup maar daardoor minimaliseert het niet, tenzij je dus net rechtsonder ergens klikt dan wel. Echt woest word ik ervan ;(
kun je uitzetten..
Dit keer zonder signature
pi_86606856
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

_O-

Ben benieuwd hoe het spelen is na patch 1.1...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')