Beetje valsspelen hoor, zeggen dat ze brood lords slopen. Ze doen namelijk vrij weinig damage tegen brood lords, alleen kunnen brood lords niet terugschieten. Verder hangen er hoogstwaarschijnlijk een berg corruptors rond, die echt phoenixes in de pan hakken. Tegen brood lords phoenixes gebruiken is dus niet echt aan te raden. Blink stalkers werken wel erg goed tegen brood lords. Ook void rays (void rays doen wel bonus damage tegen corruptors, maar corruptors niet tegen void rays... handige tip).quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Harlon het volgende:
[..]
phoenixen slopen banshees, ravens, mutas, broodlords. Alle andere air units worden ze door gesloopt. Vikings moet je counteren met stalkers of gechargede voids, anders negeren.
Stalkers met blink zijn een aardige optie, maar 't best tegen mutas zijn toch wel phoenixes. Maar je moet er wel genoeg hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef PasMaNNi het volgende:
muta's ownen stalkers, zeker met de snelheid van muta's die kunnen op meeste mappen met veel richels lekker harrassen...
Dat geldt voor alles toch? Als je er evenveel hebt, zijn ze dan nog goed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Stalkers met blink zijn een aardige optie, maar 't best tegen mutas zijn toch wel phoenixes. Maar je moet er wel genoeg hebben
Muta's kunnen vanuit 1 hoopje aanvallen aan de rand van een richel... Stalkers staan dan met z'n 50-en in grote groep langs er kaar te kloten. In dat geval zijn muta's sterkers. Zeker omdat als je blinked je de muta's weg kunt laten vliegen om de achterkant weer aan te vallen (of in juist de gebouwen)quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles toch? Als je er evenveel hebt, zijn ze dan nog goed?
Phoenix heeft ook nog meer range en speed dan een mutalisk, en kan ook nog schieten terwijl ´ie beweegt. Je kunt de muta´s dus gewoon kitenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Phoenix 180 hp 18,02 dps (vs. light)
Mutalisk 120 hp 8,53 dps (met bounce)
Een Phoenix kost 50 minerals meer, maar ik denk toch dat het alsnog een eitje is voor de phoenix
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja right, ga jij maar ff mass muta's kiten met je mass phoenixskilled als je dat lukt.
Anyway ik ben woest dus ga ik hier ff janken. Speel net potje tegen terran met m'n zerg, hij kwam met cloacked banshees en vikings, maar wist alles goed te verdedigen met m'n hydra's. Toen met siege en marines en werd een slachtveld. Ik zag dat hij (scrap station) nog steeds geen expansion had dus het was alles of niets. Mijn expansion werd steeds verwoest, met m'n laatst geld kocht ik een paar muta's. Sloopte zijn SCV die net expansion wilde bouwen. Hij ondertussen in mijn kamp met alleen nog wat marines en 2 banshees. Ik kon het halen met m'n muta's ik weet het zeker dus ik klik dat ze erheen moeten gaan, minimzed starcraft ineens door dat FUCKING WINDOWS UPDATE SHIT.![]()
![]()
![]()
Toen ik weer terug in het spel zat waren me muta's weg. GRA AJDIE(JU(@#*U$*#@%Y*$@#^Y^TG&@$%$
Wilde het mooi timen met wat zerglings die uit eitjes kwamen zodat ze precies tegelijk kwamen en dan had ik ZEKER gewonnen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik met Avira virusscanner die 1x per avond reclame popup doet.... héél irritant.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
Ken ik, heb al eens meegemaakt dat de windows update venstertje opkwam, en na 10 minuten restart die automatisch als je niks hebt gekozen (o.a. nu herstarten, binnen 1 uur verwittigen, etc...).
Weet niet waarom, maar mijn SC2 werd niet geminimaliseerd.
Ook een keer vergeten de schakelaar aan te zetten voor mijn laptop adapter, valt het plots uit tijdens een potje.
Zo aids dat je daar geen optie hebt 'niet meer herinneren'quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
Ken ik, heb al eens meegemaakt dat de windows update venstertje opkwam, en na 10 minuten restart die automatisch als je niks hebt gekozen (o.a. nu herstarten, binnen 1 uur verwittigen, etc...).
Weet niet waarom, maar mijn SC2 werd niet geminimaliseerd.
Ook een keer vergeten de schakelaar aan te zetten voor mijn laptop adapter, valt het plots uit tijdens een potje.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
rd.
Ik NOD32 die doet kleine popup maar daardoor minimaliseert het niet, tenzij je dus net rechtsonder ergens klikt dan wel. Echt woest word ik ervanquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef PasMaNNi het volgende:
[..]
Heb ik met Avira virusscanner die 1x per avond reclame popup doet.... héél irritant.
Je klinkt een beetje als dat Duitse jongetje dat Unreal Tournament speelt en heel zn computer vernielt uit frustratie!quote:
Misschien klink ik zo, maar volgens mij zie jij er hetzelfde uit als hij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef zforces het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als dat Duitse jongetje dat Unreal Tournament speelt en heel zn computer vernielt uit frustratie!
hahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Misschien klink ik zo, maar volgens mij zie jij er hetzelfde uit als hij.
kun je uitzetten..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik NOD32 die doet kleine popup maar daardoor minimaliseert het niet, tenzij je dus net rechtsonder ergens klikt dan wel. Echt woest word ik ervan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Misschien klink ik zo, maar volgens mij zie jij er hetzelfde uit als hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |