Phoenixes zijn leuk om mee te spelen, maar vergen best wel wat aandacht. Als ik phoenixes ga gebruiken schieten m'n resources echt als een malle omhoog!quote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kom ze nog zelden tegen. Nu zie ik vaker Phoenix en die zijn echt irritant voor m'n overlords en queen
Void Rays zijn oke hoor, maar als ze gewoon van achter in je base komen en charged alles in 3 seconden afknallen vind ik dat wat minderquote:Op zondag 12 september 2010 10:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er is niks mis met Void Rays, je moet alleen weten hoe je ze moet tegenhouden. Ook daarvoor verwijs ik je naar www.sc2rep.netHet is meestal in de bronze league (en silver) waar mensen complainen over Void Rays maar je ziet ze veel minder in de hogere leagues waar niet iedereen meteen voor Void Rays gaat zonder een leger te bouwen
Er zijn speciaal sites daarvoor, maar iets als megaupload of rapidshare werkt ook wel denk ik? Anders een kijken op sc2replayed.com ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 17:21 schreef Ericjuh het volgende:
Waar kan ik het beste de replay's uploaden? Want word er nu toch niet meer goed van..
15 losses/ 1 win
Ik raad jouw aan even alle afleveringen van i suck at starcraft 2 op youtube te kijken. Ik had ze al gezien voordat ik het spel had maar ze helpen echt een hoop en hij doet het nog leuk ook !!quote:Op zondag 12 september 2010 17:21 schreef Ericjuh het volgende:
Waar kan ik het beste de replay's uploaden? Want word er nu toch niet meer goed van..
15 losses/ 1 win
Keb alle 14 afleveringen gezien en snap ook eigenlijk wel wat er gebeurt. Probleem is alleen dat je dan beide kanten ziet, wat je natuurlijk normaal niet ziet.quote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik raad jouw aan even alle afleveringen van i suck at starcraft 2 op youtube te kijken.
die kerel is echt grappig, vooral in eerste afleveringenquote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik raad jouw aan even alle afleveringen van i suck at starcraft 2 op youtube te kijken. Ik had ze al gezien voordat ik het spel had maar ze helpen echt een hoop en hij doet het nog leuk ook !!
Je kan niet dieper zinkenquote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Keb alle 14 afleveringen gezien en snap ook eigenlijk wel wat er gebeurt. Probleem is alleen dat je dan beide kanten ziet, wat je natuurlijk normaal niet ziet.
anyway, hier een aantal replays:
http://www.hostfile.nl/fi(...)tarcraft_replays.zip
alle replays zijn van vandaag en verliezend. De enige die ik gewonnen heb is eigenlijk niet handig om mee te posten. Die was namelijk te simpel voor mij.
Wanneer zak je in league? Want Bronze is echt te moeilijk voor mij.
Moest stiekem lachenquote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Ericjuh het volgende:
Heb er twee gekeken, en dit mag sowieso beter:quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Keb alle 14 afleveringen gezien en snap ook eigenlijk wel wat er gebeurt. Probleem is alleen dat je dan beide kanten ziet, wat je natuurlijk normaal niet ziet.
alle replays zijn van vandaag en verliezend. De enige die ik gewonnen heb is eigenlijk niet handig om mee te posten. Die was namelijk te simpel voor mij.
tnx, ga het gelijk ff proberenquote:Op zondag 12 september 2010 19:39 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heb er twee gekeken, en dit mag sowieso beter:
* Juiste hoeveelheid workers. Richt op 22-26 per basis.
* Scouten! Als je weet wat hij doet kun je je strategie erop aanpassen. Er is echt geen excuus om niet de basis van je tegenstander gezien te hebben in een potje van 35 minuten.
* En daarmee komen we op het volgende punt: Mass missile turrets terwijl je helemaal niet weet of hij uberhaupt air gaat? Je kunt beter scouten(scan!) en als hij air gaat wat vikings maken.
* Minder passief spelen. Als je een half uur in je basis niks staat te doen dan kun je toch ook niet anders verwachten dan dat je het op termijn verliest? Dus of gaan expanden, of gaan aanvallen, etc.
* Resources spenden! Als je meer dan 1000 van een bepaalde resource hebt, queue dan wat units. Heb je dan nog over? Maak meer productiegebouwen!
* Hotkeys. Zet je units in een control group, en je productiegebouwen ook. Hetzelfde geldt voor het maken van nieuwe units. Moeite met de hotkeys leren? Probeer dan eens de grid layout.
Ik heb die laatste replays alleen bekeken op Xel Naga caverns tegen protoss. Maargoed het is inderdaad echt om te huilen. Kijk je eigen replay eens. Goed laten we beginnen met een beknopte lijst van kritiek en verbeterpunten.quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Komt omdat in diamond iedereen weet hoe je die dingen countered, voids zijn echt ALL IN, verneuk je het ben je serieus de sjaak. Niemand gaat dat risico nemenquote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zie dús echt bijna nooit void ray
Obious troll is obvious...quote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Na 20 minuten valt die kerel aan met zijn hele leger (9 zealots 10 stalkers 2 collosi), en jij roept omg how do you get such a big army.....
Welke cheese?quote:Op zondag 12 september 2010 02:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Haha weer een heerlijke emo-rager net!
[ afbeelding ]
2e hatch in je main maken voor meer larva tegen zo´n agrressieve opening. Die achterste spine crawler lekker weglatenquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef paintmeester het volgende:
kan iemand deze replay ff checken? ik werd keihard gehakt door een protoss, alle tips zijn welkom![]()
http://challonge.com/seri(...)itational4&width=400
-edit-
mijn laatste game uit een toernooi georganiseerd op http://starcraftarena.net/forum/index.php?topic=1114.0![]()
Sloeg de eerste Protoss push af, maar werd uiteindelijk eruit geproduceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |