abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86309769
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef Ericjuh het volgende:
Nadat ik alle online games verloren heb toch maar even proberen de challenges te doen.. Kom nog niet door de eerste basic challenge heen :')

Wat faal ik toch in deze game.
Bekijk de replay's om te zien wat je fout doet en wat je tegenstander allemaal doet.
pi_86309960
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Bekijk de replay's om te zien wat je fout doet en wat je tegenstander allemaal doet.
Doe ik en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar ik naar moet kijken. Het gaat in principe wel gelijk op, maar ik weet absoluut niet hoe ik een aanval moet winnen/verdedigen. Op de één of andere manier heeft hij altijd een unit waar ik gewoon het tegen afleg.

[edit]

en ik sta altijd 10 min. in de que voordat ik een match vind :(
Dit keer zonder signature
pi_86310731
Ja er zijn weinig mensen te vinden die zo slecht spelen als jij.
Facts don't care about your feelings
pi_86311139
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Je geloofd het niet, maar keb zojuist mijn eerste match gewonnen :')
Dit keer zonder signature
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:05:14 #30
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_86312404
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
:')
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_86313035
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Feest! Je zou mijn match history moeten zien, als dat in de Beta zat ;-) In het begin ook echt constant lose, omdat je gewoon de snelheid en automatismen niet hebt. Ik heb op dit moment m'n standaard build (3 warpgates, 1 robotics facility) vrij goed onder de knie en kan dit ook wel zonder te kijken uitvoeren. Mag ook wel, na zo'n 150 matches.
pi_86317275
Kan je mij er ook even tussengooien?
StampVoet - 716
pi_86318283
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Gooi anders eens een replay van deze gewonnen game en een verloren game online. Dan kunnen we kijken of wij misschien wat tips hebben?
pi_86318795
:'( Al 3 weken niet meer gespeeld, wordt weer eens tijd.
moet waarschijnlijk mijn skills weer helemaal overnieuw opbouwen.
pi_86319323
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef Ericjuh het volgende:
Nadat ik alle online games verloren heb toch maar even proberen de challenges te doen.. Kom nog niet door de eerste basic challenge heen :')

Wat faal ik toch in deze game.
Die challenges faalde ik ook in het begin. :s)
pi_86319405
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:33 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Die challenges faalde ik ook in het begin. :s)
Ik ook. Zo ook met campaign missies op hard. In het begin lijkt 't echt onhaalbaar, maar na een tijdje spelen (lees: ervaring) lijkt 't opeens zo makkelijk te gaan! Net als dat ik in de beta begonnen ben in brons, bij de reset van beta in gold werd geplaatst (wat gelukkig gewonnen tijdens placement) en nu begonnen ben in silver en inmiddels 'regelmatig' van platinum spelers win. Echt een kwestie van oefenen en studeren. Vooral day[9] heb ik veel aan, en via teamliquid.net streams van hoge Protoss spelers (bijv BigT, hoewel die ook behoorlijk stomme dingen doet :P)
pi_86321950
Jezus ik speel nu 1v1 in platinum league maar daar zitten ook nog dikke noobs. Een terran die z'n base niet uit komt dus expand mooi en gaat ie eindelijk aanvallen (uiteraard MMM, met wat siege tanks) dus banelinks erop af en wat hydra's. Ondertussen paar muta's z'n base in waar niks meer staat...

Daarna ff een 6pool op een protoss die nog niet eens een zealot had en ook niet heeft gescout. Het is nog makkelijker dan gold heb ik het gevoel. Sta nu dan ook rank 1, dus zal binnenkort wel naar diamond gaan :D
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:54:33 #38
157428 GoodGawd
pi_86325644
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Jezus ik speel nu 1v1 in platinum league maar daar zitten ook nog dikke noobs. Een terran die z'n base niet uit komt dus expand mooi en gaat ie eindelijk aanvallen (uiteraard MMM, met wat siege tanks) dus banelinks erop af en wat hydra's. Ondertussen paar muta's z'n base in waar niks meer staat...

Daarna ff een 6pool op een protoss die nog niet eens een zealot had en ook niet heeft gescout. Het is nog makkelijker dan gold heb ik het gevoel. Sta nu dan ook rank 1, dus zal binnenkort wel naar diamond gaan :D
Jij en diamond :')________!
pi_86328011
Ja klopt niks van ik hoor in bronze maar waarom win ik alles constant... nu net tegen terran hij ging turtlen want ik had gescout en kwamen al heel snel siege. Ik dus drones pompen en FE. Wel wat banelings als defense voor zekerheid.

Na 3 exp. kwam die toch maar aanvallen. Ik had net op tijd brood lords en verder wat bane/zerg en hydra op ramp en mass muta waarme ik probeerde te harrassen maar hij had OVERAL missile turret. Hij kwam met siege / thor / MMM. Hij was slim genoeg om te scannen zodat ik m'n banes moest verplaatsen maar die waren snel genoeg (en hij dom genoeg om tanks net ff niet in siege te zetten) zodat ik wat marines en marauders wist te slachten. Toen zerglings en hydra's ondertussen knallen, brood lords de overgebleven marines slachten, muta's op de thors (magic box) en alles was weg.

Bij army value stonden we gelijk dus toch mooi gedaan van mezelf :P maar hij moest wel komen want hij had maar 2 exp. en die raakte op maar door mijn muta's kon hij niet goed uitbreiden. Bovendien als hij nog langer had gewacht had ik mass brood lords en hij had voor de rest geen AA behalve thors dus dan was het ook GG :)
pi_86328692
Waar is iedereen? Op zaterdagavond ga je toch starcraften of heb ik het mis?
pi_86328729
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:54 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Jij en diamond :')________!
de grootste noobs komen nog wel in diamond.

levend bewijs. c'est moi
pi_86329053
Hoe kan dat :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:51:57 #43
157428 GoodGawd
pi_86329388
Ik ga nu eens spelen. Na dag van werken en moe zijn.
  zondag 12 september 2010 @ 00:49:44 #44
157428 GoodGawd
pi_86331270
  zondag 12 september 2010 @ 01:24:47 #45
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86332164
Even random whine tussendoor: Charged Void Rays :')!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86332714
Yep, zijn best krachtig ;(

Against non-armored targets
Normal: 5 damage every 0.6 sec = 8.33 dps
Charged: 10 damage every 0.6 sec = 16.67 dps

Against armored targets
Normal: 5 damage every 0.6 sec = 8.33 dps
Charged: 25 damage every 0.6 sec = 41.67 dps

http://www.broodlings.com/void-ray.php
  zondag 12 september 2010 @ 02:12:17 #47
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86333113
Haha weer een heerlijke emo-rager net!

pi_86334438
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Haha weer een heerlijke emo-rager net!

[ afbeelding ]
Haha, ik denk dat ik eens een weekje op cheeses ga oefenen. Kan altijd handig zijn :Y)
pi_86336033
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef YoshiBignose het volgende:

Bij een normale BO (9 pylon/12gateway) heb je doorgaans geen zealot tegen een 6 pool rush. Je scout normaal na de 9e probe (of na de gateway) en dan is het gewoon te laat. Na de patch gaat het voor Protoss allemaal nog erger worden als de Zealot buildtime +5 seconden er bij krijgt. Dan kun je met een 8 pool rush + alle drones elke protoss 100% ownen als je het goed doet.

Kijk anders eens wat replays van goede spelers (www.sc2rep.net of www.gosugamers.net) hoe zij bouwen tegen zerg (9 pylon / 12 gateway) en vraag jezelf dan af of het nou niet gewoon aan zerg ligt of aan de speler. Het is niet onmogelijk om 6 pool rush af te slaan hoor maar het is wel vrijwel onmogelijk (als je niet proxied maar dan ben je sowieso de sjaak) om een 6 pool eventjes op tijd te scouten :)
pi_86336051
quote:
Op zondag 12 september 2010 01:24 schreef Salamando het volgende:
Even random whine tussendoor: Charged Void Rays :')!
Er is niks mis met Void Rays, je moet alleen weten hoe je ze moet tegenhouden. Ook daarvoor verwijs ik je naar www.sc2rep.net :) Het is meestal in de bronze league (en silver) waar mensen complainen over Void Rays maar je ziet ze veel minder in de hogere leagues waar niet iedereen meteen voor Void Rays gaat zonder een leger te bouwen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')