Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef san39 het volgende:
eh deze newbe wil even vragen who the hell is gert?????????
OP = openingspostquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nook wat is dan weer OP??
tjee jullie lijken wel een andere taal te spreken lol
Fixed that for youquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Linkje voor san: http://forum.fok.nl/user/logout
Je bent blont hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef san39 het volgende:
[..]
nouw nu is het echt duidelijker hoor![]()
nouw hoorrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.quote:
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey remlof hoe gaat ie, nog ziekjes of???/
quote:
Je hebt het zwaar he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.
Je mag best geen zin hebben in dat gedoe maar ga er dan niet om vragen, dat is rete-irritant en ik ben al emotioneel nu Gert er niet is. Trut!
Zo.
*kras
oke gelukkig, maar als het van het weekend weer 22 gr. wordt gewoon trui aan hoor want dat is het verradelijker aan dat weer, zon en dan weer koud en regen dan heb je het zo weer te pakken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*
( denk ik dan he)
Noekkkkkkkkkk hoe heet dat engelse woord ook weer, weer zwakzinnig enzo hahahahquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Is er een zwakzinnigheidsepidemie ofzo? Plaats hier meer reacties dan dat er viewers zijn.
Retard.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noekkkkkkkkkk hoe heet dat engelse woord ook weer, weer zwakzinnig enzo hahahah
ECHTN IET GErTHOUDT VAN MIJ EN HIJ VINDT ME LIEF EN NIETS WAT JIJ ZEGT GAAT DAT VERANDEREN HOOR!1!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*
( denk ik dan he)
Zit je nou haksie uit te schelden?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou haksie uit te schelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |