Kunnen jullie dan gewoon met elkaar... hoe heet dat bij de iPhone? pingen? en blijft dat qua kosten een beetje binnen de perken of is dat ook prijzig als het internationaal is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
En hij heeft Angry Birds helemaal uitgespeeld! Held!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
Hi Gert! Funny you have the same name as that blond guy!
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan gewoon met elkaar... hoe heet dat bij de iPhone? pingen? en blijft dat qua kosten een beetje binnen de perken of is dat ook prijzig als het internationaal is?
Hij wel waarschijnlijk met z'n .4. Ik niet, ik ben de loser met een 3.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je gewoon met El Gertoz videochatten!?
Beetje typisch dat hij naar Amerika gaat en dan een spelletje op zijn iPhone uit gaat zitten spelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.
Angry Birds speel je alleen, hij stuurde een pm dat hij het uitgespeeld heeft.
Wat ben ik dan met mijn géénquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij wel waarschijnlijk met z'n .4. Ik niet, ik ben de loser met een 3.
Ja en dat iet dan z'n rechterarm omhoog doet en met z'n hakken gaat klakken en dat daardoor dan hier de kabinetsformatie misluktquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijn als ze per ongeluk hém interviewen zoals ze dat deden met die apple expert
Ah, dan is het al dan niet kunnen pingen afhankelijk van de beschikbaarheid van wifi dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.
Angry Birds speel je alleen, hij stuurde een pm dat hij het uitgespeeld heeft.
Ik heb foto's die zijn gehele politieke carrière om zeep zouden helpenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dat iet dan z'n rechterarm omhoog doet en met z'n hakken gaat klakken en dat daardoor dan hier de kabinetsformatie mislukt
Ons Gertie heeft 2 dagen op transport gezeten. Op een gegeven moment is de terror toch op in een treinstel en zodra de banken zijn gesloopt, ga je gamen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Beetje typisch dat hij naar Amerika gaat en dan een spelletje op zijn iPhone uit gaat zitten spelen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons Gertie heeft 2 dagen op transport gezeten.
Ons geestelijk leider.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef san39 het volgende:
eh deze newbe wil even vragen who the hell is gert?????????
nook wat is dan weer OP??quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons geestelijk leider.
Heb je het filmpje in de OP gezien, San?
Die moet je zien, word je blij van.
*zucht...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nook wat is dan weer OP??
tjee jullie lijken wel een andere taal te spreken lol
Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef san39 het volgende:
eh deze newbe wil even vragen who the hell is gert?????????
OP = openingspostquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nook wat is dan weer OP??
tjee jullie lijken wel een andere taal te spreken lol
Fixed that for youquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Linkje voor san: http://forum.fok.nl/user/logout
Je bent blont hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef san39 het volgende:
[..]
nouw nu is het echt duidelijker hoor![]()
nouw hoorrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.quote:
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey remlof hoe gaat ie, nog ziekjes of???/
quote:
Je hebt het zwaar he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.
Je mag best geen zin hebben in dat gedoe maar ga er dan niet om vragen, dat is rete-irritant en ik ben al emotioneel nu Gert er niet is. Trut!
Zo.
*kras
oke gelukkig, maar als het van het weekend weer 22 gr. wordt gewoon trui aan hoor want dat is het verradelijker aan dat weer, zon en dan weer koud en regen dan heb je het zo weer te pakken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |