Kunnen jullie dan gewoon met elkaar... hoe heet dat bij de iPhone? pingen? en blijft dat qua kosten een beetje binnen de perken of is dat ook prijzig als het internationaal is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
En hij heeft Angry Birds helemaal uitgespeeld! Held!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
Hi Gert! Funny you have the same name as that blond guy!
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan gewoon met elkaar... hoe heet dat bij de iPhone? pingen? en blijft dat qua kosten een beetje binnen de perken of is dat ook prijzig als het internationaal is?
Hij wel waarschijnlijk met z'n .4. Ik niet, ik ben de loser met een 3.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je gewoon met El Gertoz videochatten!?
Beetje typisch dat hij naar Amerika gaat en dan een spelletje op zijn iPhone uit gaat zitten spelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.
Angry Birds speel je alleen, hij stuurde een pm dat hij het uitgespeeld heeft.
Wat ben ik dan met mijn géénquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij wel waarschijnlijk met z'n .4. Ik niet, ik ben de loser met een 3.
Ja en dat iet dan z'n rechterarm omhoog doet en met z'n hakken gaat klakken en dat daardoor dan hier de kabinetsformatie misluktquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijn als ze per ongeluk hém interviewen zoals ze dat deden met die apple expert
Ah, dan is het al dan niet kunnen pingen afhankelijk van de beschikbaarheid van wifi dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Pingen werkt op wifi en dat is dan graties.
Angry Birds speel je alleen, hij stuurde een pm dat hij het uitgespeeld heeft.
Ik heb foto's die zijn gehele politieke carrière om zeep zouden helpenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dat iet dan z'n rechterarm omhoog doet en met z'n hakken gaat klakken en dat daardoor dan hier de kabinetsformatie mislukt
Ons Gertie heeft 2 dagen op transport gezeten. Op een gegeven moment is de terror toch op in een treinstel en zodra de banken zijn gesloopt, ga je gamen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Beetje typisch dat hij naar Amerika gaat en dan een spelletje op zijn iPhone uit gaat zitten spelen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons Gertie heeft 2 dagen op transport gezeten.
Ons geestelijk leider.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef san39 het volgende:
eh deze newbe wil even vragen who the hell is gert?????????
nook wat is dan weer OP??quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons geestelijk leider.
Heb je het filmpje in de OP gezien, San?
Die moet je zien, word je blij van.
*zucht...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nook wat is dan weer OP??
tjee jullie lijken wel een andere taal te spreken lol
Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef san39 het volgende:
eh deze newbe wil even vragen who the hell is gert?????????
OP = openingspostquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nook wat is dan weer OP??
tjee jullie lijken wel een andere taal te spreken lol
Fixed that for youquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Linkje voor san: http://forum.fok.nl/user/logout
Je bent blont hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef san39 het volgende:
[..]
nouw nu is het echt duidelijker hoor![]()
nouw hoorrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu haat ik je voor de rest van je leven! Gespuis!
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.quote:
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey remlof hoe gaat ie, nog ziekjes of???/
quote:
Je hebt het zwaar he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je doet niet eens een béétje je best, donder op.
Je mag best geen zin hebben in dat gedoe maar ga er dan niet om vragen, dat is rete-irritant en ik ben al emotioneel nu Gert er niet is. Trut!
Zo.
*kras
oke gelukkig, maar als het van het weekend weer 22 gr. wordt gewoon trui aan hoor want dat is het verradelijker aan dat weer, zon en dan weer koud en regen dan heb je het zo weer te pakken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat steeds iets beter, maar loop nog wel te snotteren.
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*
( denk ik dan he)
Noekkkkkkkkkk hoe heet dat engelse woord ook weer, weer zwakzinnig enzo hahahahquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Is er een zwakzinnigheidsepidemie ofzo? Plaats hier meer reacties dan dat er viewers zijn.
Retard.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noekkkkkkkkkk hoe heet dat engelse woord ook weer, weer zwakzinnig enzo hahahah
ECHTN IET GErTHOUDT VAN MIJ EN HIJ VINDT ME LIEF EN NIETS WAT JIJ ZEGT GAAT DAT VERANDEREN HOOR!1!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Gert ons niet mist, die heeft het heerlijk naar zijn zin en denkt ff niet aan FOK en zijn *bewoners*
( denk ik dan he)
Zit je nou haksie uit te schelden?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou haksie uit te schelden?
doe maar een mooie maken, dan zoek ik er een leuk muziekje bij uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een gedicht voor hem schrijven?
huh wat een rare zinquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar een mooie maken, dan zoek ik er een leuk muziekje bij uit
+1 note.quote:
Ik mag hopen dat hij ons idd niet mist.... zou dat ff zonde van zo'n leuke vakantie zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
( denk ik dan he)
heb je Liesje een note gegeven omdat ze me uitscholdquote:
nog zo'n haterquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij ons idd niet mist.... zou dat ff zonde van zo'n leuke vakantie zijn.
Retard/retarded.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noekkkkkkkkkk hoe heet dat engelse woord ook weer, weer zwakzinnig enzo hahahah
Is een grapje joh, ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je Liesje een note gegeven omdat ze me uitscholdzo bedoelde ze het niet hoor Pietje, draai dat terug
Tsssss echt, het zou toch ook zonde zijn als je aan de andere kant van de wereld FOK! een beetje gaat zitten missen?? Dat zou bijna op een verslaving duiden.quote:
Wie is nick? En blijf met je tengels van mijn gedicht!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef san39 het volgende:
nick zal ik overnieuw beginnen met hier reageren ,
weet ik veel dat je gert zow mist,
als ik kan helpen met een gedicht![]()
Zullen we écht een gedicht maken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
Muziekje?
Er moet gewoon een candlelightdeuntje bij, dat lijkt mij duidelijk.
Pfffffrrrrt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij ons idd niet mist.... zou dat ff zonde van zo'n leuke vakantie zijn.
Joah!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we écht een gedicht maken?Dan spreek ik 'm in over zo'n candle light deuntje met een romantisch filmpje erbij
Als thuiskomst cadeautje
quote:
ey, meer haters kan ik niet handlen jaquote:
hey joh het is weekend he rustig maarquote:
Ik moet je hulp niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef san39 het volgende:
[..]
hey joh het is weekend he rustig maarik wilde alleen maar lief zijn en kijken of ik je kan helpen jaaaaaa
![]()
Meer?? Er zijn heul geen haters hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey, meer haters kan ik niet handlen ja
Hij zal toch niet meelezen hier?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wel achterlangs hè, hij kan zo meelezen hier
Have funquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, wij zijn pleitos, adios mijn lieve SCertjes en piepschuimflumpjes op al je kleding voor san39
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat Cc straks op Bali ook betere dingen te doen heeft dan ons missen.
quote:
Ja, en terecht.quote:
Logisch, maar dat komt nog niet in de buurt bij ons missen terwijl je daar in zo'n hemels hotel zit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Maar uiteraard gaat iPadje wel mee! Al is het alleen maar voor Angry Birds HD.
OMG en Pietje doet het nog ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te vertellen wat je eet and she's gone.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar m'n macaroni is wel lekker.
Opgeruimd staat netjes.quote:
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kruimeltje. De echo wasquote:
Lees er maar gewoon overheen Piet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een ninjaedit van BQ, ik had die zin niet eens gezien.
Ja, die was zo leuk, het duurde alleen even voordat we de beelden op een PC gezet haddenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kruimeltje. De echo was
Cheers.quote:
Maakt toch niks uit, was echt cute om te zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, die was zo leuk, het duurde alleen even voordat we de beelden op een PC gezet hadden![]()
Balen dat het nog steeds zo blegh gaat
Als je zin hebt om binnenkort een keer bij Ikeate drinken dan heb ik vast wel een excuus om daar naartoe te moeten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Leandra het volgende:
Hi Laysa.... wat eten jullie vandaag?![]()
Damn dat heb ik al lang niet opquote:
Is goed, ik bel binnenkort wel even....quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, was echt cute om te zien.![]()
Bel maar.
Dat kan af en toe zo yummie zijn.quote:
Er zitten er twee in Gouda, één in t centrum en één vlak bij je huisquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn dat heb ik al lang niet op. Zit er uberhaupt wel een in Gouda centrum?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn dat heb ik al lang niet op. Zit er uberhaupt wel een in Gouda centrum?
Uiteraard ben ik voor de klassieker gegaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan af en toe zo yummie zijn.
quote:
Ik heb een lekker vervangend hart gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel link.... qua gezondheid enzo.
En nu?? Heeft reanimatie nog zin?
Oh, dan klopt het allemaal weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een lekker vervangend hart gevonden
Oeh, toevalquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vorig weekend mijn zus, die een boek kwam lenen, gecharterd om me door de MacDrive te loodsen met de auto.
Had er opeens zo'n zin in. En zoals altijd, ging het me bij de laatste twee happen enorm tegenstaan. Maar af en toe is die MacMood onweerstaanbaar.
Vanavond eet ik raar. Net een soepje en als ik straks weer trek krijg, maiskolven met boter.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ik voel me nog steeds zo kut maar het is zo moeilijk om er hier over te praten.![]()
lekker een big macquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde eigenlijk zelf hamburgers bakken, maar we moesten langs DK zn kamer en das ook praktisch langs de Mc
Ja, dan moet je wel, toch?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde eigenlijk zelf hamburgers bakken, maar we moesten langs DK zn kamer en das ook praktisch langs de Mc
quote:
Eet smakelijk voor strakkiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, toch?!
Ik ga eens even afsluiten, N. is inmiddels thuis, en het is niet echt gezellig als ik dan op de bank zit te laptoppen...
Laters all![]()
Kamer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, toch?!
Ik ga eens even afsluiten, N. is inmiddels thuis, en het is niet echt gezellig als ik dan op de bank zit te laptoppen...
Laters all![]()
Dat herinnert me er ineens aan dat ik mijn kots-emmertje heb laten staan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Proost Remlof [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij niequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier, is er weer iets pauperigs op SBS waar iedereen naar zit te kijken?
Haha, dat ziet eruit! Droog snorkelen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou deze dan uit dezelfde serie![]()
[ afbeelding ]
Kooknie, mijn tv-kijk gedrag beperkt zich tot een beperkt aantal zenders. Ow en de BBC, NG en de Discovery Channels soms. En Nederland24quote:
Wij kijken naar RTL4quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Kooknie, mijn tv-kijk gedrag beperkt zich tot een beperkt aantal zenders. Ow en de BBC, NG en de Discovery Channels soms. En Nederland24
Die commerciëlen trek ik niet meer sinds RTL-Veronique is verdwenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij kijken naar RTL4....Onder het genot van mini pizza's en een lekker drankje....ik alcoholisch DK een sjuutje
Das......heul lang geledenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die commerciëlen trek ik niet meer sinds RTL-Veronique is verdwenen
o ja draadstaal, waarom ze hun prog. nou weer een andere naam hebben gegevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Neonletters zo is wel leuk, denk ik.
Hi popjequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
15 september - De dag van de scheiding![]()
nou ja, echt wordt steeds gekker, nou ik hoef er niet aan mee te doen, ga niet scheiden moet ik eerst een lekkere vent hebben om eens mee te trouwen hequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
15 september - De dag van de scheiding![]()
Enorm indrukwekkende film inderdaad. Maar niet wat je noemt luchtigquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit Hotel Rwanda te kijken (film), maar damn wat is ie gruwelijk, ff pauze.
Hoi meiskequote:
Nah, heksje, ik zou er niet eens mee trouwen als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, echt wordt steeds gekker, nou ik hoef er niet aan mee te doen, ga niet scheiden moet ik eerst een lekkere vent hebben om eens mee te trouwen he
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, heksje, ik zou er niet eens mee trouwen als ik jou was.
Sex voor het huwelijk, niets mis mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi meiske![]()
Ik zag dat je urgentie nu officieel en nu maar hopen dat er snel een mooi huuske voorbij komt
Ja dat schijnt bijna nog onsmakelijker te zijn dat Motel van der Valk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit Hotel Rwanda te kijken (film), maar damn wat is ie gruwelijk, ff pauze.
Ja Heidi, zet je cam aan en ga streamenquote:Op zaterdag 11 september 2010 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het is veel te rustig hier......tijd voor een RLS
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Heidi, zet je cam aan en ga streamen
Ja zoiets, maar roep liever geen enge ziektes op me afquote:
Nee, in de Nederlandse parlementaire geschiedenis zijn er nog nooit nieuwe verkiezingen geweest voordat er een nieuw kabinet is beëdigd. En dat zal ook deze keer niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
Nog nieuws over de formatie? Moeten we al opnieuw stemmen?
ff wachten totdat geert onthoofd wordtquote:Op zaterdag 11 september 2010 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in de Nederlandse parlementaire geschiedenis zijn er nog nooit nieuwe verkiezingen geweest voordat er een nieuw kabinet is beëdigd. En dat zal ook deze keer niet gebeuren.
Dat is abject en doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff wachten totdat geert onthoofd wordt
Dat was toch ook zo met Pim?quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is abject en doet niet ter zake.
Nee, Pim werd neergeschoten voor de verkiezingen, en nog waaren er allerlei mentaal uitgedaagden die op hem gingen stemmen..... en toen kwam het er dus op neer dat zijn "partij" de boel moest gaan regelen.quote:
Dus Geert kan maar beter in leven blijven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Pim werd neergeschoten voor de verkiezingen, en nog waaren er allerlei mentaal uitgedaagden die op hem gingen stemmen..... en toen kwam het er dus op neer dat zijn "partij" de boel moest gaan regelen.
En ook daar hebben we weer een overeenkomst, want zonder Pim bleef er van de LPF niets over, en zonder Geert zal er van de PVV niets overblijven.
Bij de LPF was het een hysterisch wijf wat bovenaan de ladder kwam, en bij de PVV zal het een alcoholist zijn.
Môgguh![]()
En wat een achterlijk wijf, die Pamela Geller die in de VS de anti-moskee-hetze het hardst voert
Daar hebben we Ian en Mera toch voor?quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Heidi, zet je cam aan en ga streamen
Zielig figuur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge, wft is Pamela Geller?
(las iets over hallucinaties in blog)
Jullie hebben die oproep tot onthoofding gezien?
link
Ik denk niet dat de onderhandelingen met de PVV nog doorgaan als Geert in dit stadium iets overkomt, het is niet alsof er verder iemand met beslissingsbevoegdheid bij de PVV rondloopt, en zodra er iemand met beslissingsbevoegdheid moet komen vallen ze over elkaar heen om die rol te gaan vervullen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus Geert kan maar beter in leven blijven.
Wie?quote:
Toch denk ik dat het de formatie een stuk makkelijker maaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de onderhandelingen met de PVV nog doorgaan als Geert in dit stadium iets overkomt, het is niet alsof er verder iemand met beslissingsbevoegdheid bij de PVV rondloopt, en zodra er iemand met beslissingsbevoegdheid moet komen vallen ze over elkaar heen om die rol te gaan vervullen.
Dat is een gestoorde blogger die in eerste instantie niemand serieus nam, en nu zo ongeveer een van de drijfveren achter die anti-moskee toestand zit.... die moskee die in eerste instantie zelfs voor Fox news een prima idee leek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge, wft is Pamela Geller?
(las iets over hallucinaties in blog)
Jullie hebben die oproep tot onthoofding gezien?
link
even op enter drukken op de url, als ik klik doet ie het bij mij ook niet meteen.quote:
Ja, dan is een minderheidskabinet met gedoogsteun van de PVV iig geen optie meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het de formatie een stuk makkelijker maakt
Ik heb liever dat hij blijft leven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de onderhandelingen met de PVV nog doorgaan als Geert in dit stadium iets overkomt, het is niet alsof er verder iemand met beslissingsbevoegdheid bij de PVV rondloopt, en zodra er iemand met beslissingsbevoegdheid moet komen vallen ze over elkaar heen om die rol te gaan vervullen.
Die haatbaard.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie?
Ik, Feiz Muhammad of Pamela Geller of Geert![]()
Jij niet lijkt me, de andere 3 zouden nooit de publiciteit moeten hebben gekregen die ze hebben gekregen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie?
Ik, Feiz Muhammad of Pamela Geller of Geert![]()
Ja, het is ook wel verstandig als hij blijft leven, de dood van Pim heeft vooral tot gevolg gehad dat hij voor sommige mensen nog steeds een held is. Terwijl ik het hem graag had zien verprutsen, want het was niets geworden. Voor Geert geldt wat mij betreft hetzelfde.... en dan maar hopen dat het gepeupel de komende 50 jaar gewoon wel weer een les trekt uit de gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij blijft leven.
Geef het volk met onderbuikgevoelens een partij waar ze op willen stemmen en indien er een meerderheid ontstaat waardoor deze partij zaken mag gaan uitvoeren hebben we dat aan ons zelf als volk te danken.
De PVV stipt problemen aan, de andere partijen zouden net als in de tijd van de LPF op zoek moeten gaan naar oplossingen voor deze problemen en een manier moeten vinden om het volk te overtuigen van deze oplossingen.
In de polls is de PVV nu de grootste partij maar daar geloof ik niet zo in, ik zie het dan ook niet gebeuren dat ze ooit de grootste partij worden in Nederland.
Nee, ik heb jou nog niet betrapt op blogs waarin je het verdacht vindt dat CNN de pornografische afbeeldingen van de moeder van Obama niet gebruikt heeftquote:
We zullen nooit weten of hij zou falen of niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel verstandig als hij blijft leven, de dood van Pim heeft vooral tot gevolg gehad dat hij voor sommige mensen nog steeds een held is. Terwijl ik het hem graag had zien verprutsen, want het was niets geworden. Voor Geert geldt wat mij betreft hetzelfde.... en dan maar hopen dat het gepeupel de komende 50 jaar gewoon wel weer een les trekt uit de gebeurtenissen.
Als Fortuyn destijds de kans had gehad om te falen (wat hij gedaan zou hebben) dan zou Wilders nu niet zoveel stemmen hebben gehad, sterker nog; ik denk dat Wilders dan zelfs nooit voor zichzelf begonnen was.
Ik had hem idd ook liever zien falenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel verstandig als hij blijft leven, de dood van Pim heeft vooral tot gevolg gehad dat hij voor sommige mensen nog steeds een held is. Terwijl ik het hem graag had zien verprutsen, want het was niets geworden. Voor Geert geldt wat mij betreft hetzelfde.... en dan maar hopen dat het gepeupel de komende 50 jaar gewoon wel weer een les trekt uit de gebeurtenissen.
Als Fortuyn destijds de kans had gehad om te falen (wat hij gedaan zou hebben) dan zou Wilders nu niet zoveel stemmen hebben gehad, sterker nog; ik denk dat Wilders dan zelfs nooit voor zichzelf begonnen was.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou nog niet betrapt op blogs waarin je het verdacht vindt dat CNN de pornografische afbeeldingen van de moeder van Obama niet gebruikt heeft
Ik ben er van overtuigd dat hij gefaald zou hebben....... het was immers weinig meer dan holle frasen en het gros van degenen die op hem gestemd hebben zouden er zelf het meest op achteruit zijn gegaan als hij aan de macht was gekomen, maar dat gedeelte van het programma doorzagen ze simpelweg niet omdat ze alleen maar lelijke dingen over buitenlanders wilden horen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zullen nooit weten of hij zou falen of niet.
Als je nooit buiten die wijk komt wellicht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hij gefaald zou hebben....... het was immers weinig meer dan holle frasen en het gros van degenen die op hem gestemd hebben zouden er zelf het meest op achteruit zijn gegaan als hij aan de macht was gekomen, maar dat gedeelte van het programma doorzagen ze simpelweg niet omdat ze alleen maar lelijke dingen over buitenlanders wilden horen.
Het heeft geen bal te maken met onderbuikgevoelens, mensen willen graag een zondebok, want dat ontneemt ze de verplichting voor hun eigen welzijn verantwoordelijk te zijn.
Want laten we eerlijk zijn; de gemiddelde Nederlander in een vinexwijk of leuker, heeft helemaal geen last van kutmarokkanen, sterker nog; ze komen ze zelfs nooit tegen....
Jij bent in een hele andere tijd opgegroeid, het begint tegenwoordig al op de basisschool.quote:dus als die groep al onderbuikgevoelens heeft dan is dat vooral gebaseerd op de chocoladeletters van de Telegraaf.
Iedereen kan naar school toe en iedereen kan studeren, als men dan nog steeds op straat zwerft overdag terwijl men ook met een bijbaantje kan studeren is dat mooi eigen schuld dikke bult.quote:En de groepen die wel regelmatig te maken hebben met buitenlanders geldt in de meeste gevallen al dat ze zelf sowieso in een situatie zitten waar we geen van allen mee zouden willen ruilen, maar het is niet de schuld van de buitenlanders dat zij in een pauperwijk wonen en van een bijstandsuitkering of 3 dubbeltjes meer dan het minumumloon moeten rondkomen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:18 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Toch zitten er wel grappige stukjes tussen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
*hoopt dat ie een keer in het ziekenhuis terecht komt
Die laatste vond ik wel suf, ziet ie de camera gaat ie lachenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toch zitten er wel grappige stukjes tussen.
Ik kom ook buiten S'veen, buiten de vinexwijk waar N woont en buiten de villawijk waar m'n ouders zitten, zowel in Gouda als Amersfoort als B'veld loop ik gewoon op straat, en in reis regelmatig van A naar G naar S en omgekeerd, dus ja, ik kom ook buiten, en ik neem deel aan het verkeer.... eerlijk gezegd vind ik de leaslullen op de snelweg over het algemeen asocialer dan een hoop andere verkeersdeelnemers.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je nooit buiten die wijk komt wellicht.
Maar als men deelneemt aan de maatschappij komt men deze figuren overal tegen.
Het is niet alsof probleem figuren binnen hun eigen wijk blijven.
Klopt, ik ben in een andere tijd opgegroeid, een meisje dat in 1975 uit Suriname bij ons in de klas kwam was een uitzondering, en op de middelbare school had ik 1 Mehmet in de klas....quote:Jij bent in een hele andere tijd opgegroeid, het begint tegenwoordig al op de basisschool.
Ik weet niet of je inmiddels Oh Oh Cherso hebt gekeken??quote:Iedereen kan naar school toe en iedereen kan studeren, als men dan nog steeds op straat zwerft overdag terwijl men ook met een bijbaantje kan studeren is dat mooi eigen schuld dikke bult.
En je zegt het zelf ook al men wil niet zelf de verantwoordelijkheid nemen, dat is wat die jongens dus ook niet doen.
Ze geven de schuld aan de werkgevers die geen allochtonen aannemen en aan de scholen die het ze te moeilijk maken.
Fuck die gasten!
Dat hoeft ook niet, maar een groepje hangjongeren dat problemen zoekt puur omdat je langsloopt en vervolgens een mes trekt hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom ook buiten S'veen, buiten de vinexwijk waar N woont en buiten de villawijk waar m'n ouders zitten, zowel in Gouda als Amersfoort als B'veld loop ik gewoon op straat, en in reis regelmatig van A naar G naar S en omgekeerd, dus ja, ik kom ook buiten, en ik neem deel aan het verkeer.... eerlijk gezegd vind ik de leaslullen op de snelwel over het algemeen asocialer dan een hoop andere verkeersdeelnemers.
[..]
Klopt, ik ben in een andere tijd opgegroeid, een meisje dat in 1975 uit Suriname bij ons in de klas kwam was een uitzondering, en op de middelbare school had ik 1 Mehmet in de klas....
Ik weet wel dat het nu anders is, ik heb ook een kind van 18, en die komt in Utrecht op school ook wel eens wat tegen, maar ik geloof niet dat in mijn opvoeding het gebrek aan buitenlanders, en dus het ontbreken van een reden tot discrimineren, me nu opbreekt.
[quote]
Ik ben niet bang voor het onbekende, en zo heb ik mijn kind ook opgevoed....
[..]
Tokkie autochtonen en ontspoorde allochtonen zijn nog steeds verschillend, het beestje zit anders in elkaar.quote:Ik weet niet of je inmiddels Oh Oh Cherso hebt gekeken??
Dat is het NL equivalent van een hoop buitenlandse jongeren...... en onder de buitenlandse jongeren zijn er heel veel die wel gewoon een opleiding afmaken, net als bij de NL jongeren.
Het vervelende gedrag komt vooral voor onder niet en laag opgeleiden, en dan maakt het weinig uit of dat autochtonen of allochtonen zijn.
LOL.... nee we zijn lekker bezig voor de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ook niet zo de behoefte om ellenlange epistels te schrijven zoals ze dat ik POL en VKZ doen, de problemen zijn er en i.p.v elkaar te bestrijden op de marge kunnen we beter gezamelijk op zoek gaan naar oplossingen.
Daar hoort in ons land dus ook zo'n partij als de PVV bij en de groep die men daarmee vertegenwoordigd.
Die krant die ie in de fik zetquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:18 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is wel serieus cool.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:18 schreef Dementor het volgende:
Zien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, fiets gekocht. Ik kan echt niet zonder, dan maar een vermogen kwijt.
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefdquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is wel serieus cool.
[ afbeelding ]
We wilden eigenlijk nog naar een klooster maar daar moest je kaartjes voor hebben...te halen in de stadswinkel....Van maandag tot en met afgelopen vrijdag....Helaas kregen we het krantje waarin dat stond pas gisteravondquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda was 't ook monumentendag ja. Druk druk.
Ze draaien dat met Octoscape oftewel P2P video streaming.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
De herdenking
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Waarom kan ik niet kijken? Ik krijg Connecting to stream maar het doet niks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
De herdenking
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Het staat op mijn netvlies gebrand.quote:
Kun je gewoon nee op antwoorden (Decline)quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze draaien dat met Octoscape oftewel P2P video streaming.
ik heb geen problemen met Octoshape, sterker nog ik vind het een mooie techniek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je gewoon nee op antwoorden (Decline)
Hij zou het gewoon moeten doen beequeen, kijk anders even of het via cnn.com gaat.
(volgens mij is het nu al afgelopen btw)
Lukte ook niet maar bedankt. Zal straks wel op het nieuws te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zou het gewoon moeten doen beequeen, kijk anders even of het via cnn.com gaat.
(volgens mij is het nu al afgelopen btw)
Prescripted by the Spin Doctors, posted by the intern.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Barack Obama zei bij Oprah dat hij niet eens zelf zijn eigen tweets post, maar dat het het is uitbesteed aan een twintigjarige stagiair.
Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.quote:
De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogenquote:Op zondag 12 september 2010 10:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.
Met goed fatsoen kan de rechtse combinatie niet representatief zijn voor de Nederlandse staat.
Het beruchte najaarsgriepje...Sterkte!quote:Op zondag 12 september 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder helemaal geen goedemorgen voor mij, want spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en snipverkouden
Regerend gedogen wat een belachelijke uitvindingquote:Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogen
Dat wist ik niet, dat PDL ook oprichter en mede-eigenaar was van BED.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef remlof het volgende:
Ooggetuigeverslag met video van een FOK!ster.
hahahha eenmaal een boef altijd een boefquote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil niets meer met de Nederlandse onderwereld te maken hebben! Ik ben eruit, ik ben ermee gestopt. Bloed kleeft harder aan je geweten dan aan je handen!
quote:Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha eenmaal een boef altijd een boef
Gewoon een uurtje wachten dan is het droog.quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
Met de bus gaan?quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |