Hondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef Bos81 het volgende:
Nope, zit dit weekend bij Pa in huis. Hij is weg en ik pas op de hond
Laterquote:
Ik heb werk voor ongeveer drie personen (dus als ik alles wat af moet volgende week af moet hebben dan moet ik gaan overwerkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dubele week? hoe zit dat?
wanneer heb je verlof en hoe lang en wat ga je doen?
Ik waar ik woon ook nietquote:
oeh da's wel veeeel werk ja. maar wie weet valt het mee. als het van korte duur is, kan het soms nog wel een kick zijn om het toch voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb werk voor ongeveer drie personen (dus als ik alles wat af moet volgende week af moet hebben dan moet ik gaan overwerken)
Als het verlof wordt goedgekeurd ... 1 weekje, wss naar Malta (als ik nog een redelijke vlucht etc. kan boeken)en in oktober
Mag niet van mijn huisbaasquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik waar ik woon ook niet
Maar jij bent Asmatishc?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh da's wel veeeel werk ja. maar wie weet valt het mee. als het van korte duur is, kan het soms nog wel een kick zijn om het toch voor elkaar te krijgen.
lekkker, naar malta, ga je naar barpoes?
k ga ff lezen...afleiding zoeken
Utrecht en parttime Purmerendquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Even vanuit geheel onschuldige nieuwsgierigheid, woon je in Amsterdam?
Ik zie de lucht al opklaren jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vriendje
ik kom weer een stukje jouw kant op
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.quote:
Mooi weer awaits mequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie de lucht al opklaren jaOpklaringen vanuit P'end city.
Weet ik, ik zou het wel overleven, maar sommige kunnen echt niet zonderquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.
Sommige mensen zijn ook niet goed bij hun hoofd. Zouden dat dezelfde mensen zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Weet ik, ik zou het wel overleven, maar sommige kunnen echt niet zonder
Het was ruim een uur. En als ik betaal voor onbeperkt internet, wil ik t kunnen gebruiken ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |