Haha. Ik was begin van de week beetje ziekigquote:
en wat is jou excuus?quote:
Wquote:
geen bijzondere reden hoor.. ik kom net uit mijn werk en heb weinig pauze gehad..quote:
weet waar je aan begintquote:
Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Lijkt een beetje te heersenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik was begin van de week beetje ziekig
Uhuhquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef STING het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Lijkt een beetje te heersen
Agussie. Dus iedereen kwam langs bij je toen je in bed lag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
UhuhIk was het gewoon op mijn verjaardag
Dan een verlate verjaardagskusquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
UhuhIk was het gewoon op mijn verjaardag
Enjoy!quote:
Nee, ik had mijzelf opgepeptquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Agussie. Dus iedereen kwam langs bij je toen je in bed lag?
Lief!quote:
Later singlequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik gaat heen. Dingen doen en zo![]()
Tot later, lieve [Singles]!![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, dikke lagen makeup natuuriljk
dat bedoel ik, maar ik ben de beroerdste niet, ik zal je een voorsprong gevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
*probeert niet te beven...
Je bent morgen nogal wat van planquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
34 min nog.
Toch maar even niets doen, morgen wordt vast weer ruig zat.
Zonnebril op in huis, da's hip, schijnt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJuist niet, want ik heb/had last van mijn ogen
Eetsequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor! Even hapje eten
Smakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef automatic_ het volgende:
Smakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef automatic_ het volgende:
Wie weetquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je bent morgen nogal wat van plan
En dan snel wegrennen he.. boef!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar ik ben de beroerdste niet, ik zal je een voorsprong geven
ENGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Weekend....![]()
En ik heb lekker mijn werklaptop op het werk laten liggen >>> vergeten![]()
heel verstandig gedaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Weekend....![]()
En ik heb lekker mijn werklaptop op het werk laten liggen >>> vergeten![]()
Bosjequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ENGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Zo af en toe... ben ik dat wel.....quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bosje![]()
![]()
Hoe is het in je nieuwe huis? Bevalt het al?
Nope, zit dit weekend bij Pa in huis. Hij is weg en ik pas op de hondquote:Je internet doet het zeker!!!!
TOF
dubele week? hoe zit dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo af en toe... ben ik dat wel.....
![]()
Komende week wordt toch al een dubbele week![]()
Maar goed mijn verlof is aangevraagd (en met een beetje mazzel wordt het ook nog goedgekeurd)
Hondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef Bos81 het volgende:
Nope, zit dit weekend bij Pa in huis. Hij is weg en ik pas op de hond
Laterquote:
Ik heb werk voor ongeveer drie personen (dus als ik alles wat af moet volgende week af moet hebben dan moet ik gaan overwerkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dubele week? hoe zit dat?
wanneer heb je verlof en hoe lang en wat ga je doen?
Ik waar ik woon ook nietquote:
oeh da's wel veeeel werk ja. maar wie weet valt het mee. als het van korte duur is, kan het soms nog wel een kick zijn om het toch voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb werk voor ongeveer drie personen (dus als ik alles wat af moet volgende week af moet hebben dan moet ik gaan overwerken)
Als het verlof wordt goedgekeurd ... 1 weekje, wss naar Malta (als ik nog een redelijke vlucht etc. kan boeken)en in oktober
Mag niet van mijn huisbaasquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik waar ik woon ook niet
Maar jij bent Asmatishc?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh da's wel veeeel werk ja. maar wie weet valt het mee. als het van korte duur is, kan het soms nog wel een kick zijn om het toch voor elkaar te krijgen.
lekkker, naar malta, ga je naar barpoes?
k ga ff lezen...afleiding zoeken
Utrecht en parttime Purmerendquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Even vanuit geheel onschuldige nieuwsgierigheid, woon je in Amsterdam?
Ik zie de lucht al opklaren jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vriendje
ik kom weer een stukje jouw kant op
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.quote:
Mooi weer awaits mequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie de lucht al opklaren jaOpklaringen vanuit P'end city.
Weet ik, ik zou het wel overleven, maar sommige kunnen echt niet zonderquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.
Sommige mensen zijn ook niet goed bij hun hoofd. Zouden dat dezelfde mensen zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Weet ik, ik zou het wel overleven, maar sommige kunnen echt niet zonder
Het was ruim een uur. En als ik betaal voor onbeperkt internet, wil ik t kunnen gebruiken ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar internet. Niks mis mee om jezelf even tien minuten op een andere manier te vermaken.
Zeusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef RealZeus het volgende:Weekend
![]()
Ok, dat had ik al om 11.30u maar ik moest nog naar huis en douchen en zulks.
Nu ben ik weer fris en fruitig en ga zo lekker makkelijk eten. Namelijk bij mijn ouders en makkelijker kan niet,
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet goed bij hun hoofd. Zouden dat dezelfde mensen zijn?
In de Algemene Voorwaarden staat ongetwijfeld een artikel dat ze geen 100% beschikbaarheid garanderen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
Het was ruim een uur. En als ik betaal voor onbeperkt internet, wil ik t kunnen gebruiken ook.
Of dat nou nodig is of niet.
Hi AirwiNquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zijn er nog eisen aan medevakantiegangers?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Zag trouwens in de Pers van vandaag een advertentie voor wat reizen. Een luttele 99 euro voor 3 overnachtingen in Berlijn met logies en ontbijt. Een rondleiding met gids en vervoer met een luxe touringcar.
Dus....wie gaat er mee?
Dat zal bestquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Algemene Voorwaarden staat ongetwijfeld een artikel dat ze geen 100% beschikbaarheid garanderen.
Vriendjequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Zag trouwens in de Pers van vandaag een advertentie voor wat reizen. Een luttele 99 euro voor 3 overnachtingen in Berlijn met logies en ontbijt. Een rondleiding met gids en vervoer met een luxe touringcar.
Dus....wie gaat er mee?
Was wel een 2 persoonskamer geloof ik, maar ik heb maar weinig eisen, ik moet het niet voor mezelf te moeilijk makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:09 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
zijn er nog eisen aan medevakantiegangers?!
Donderdag tot zondagquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef xFriendx het volgende:
http://www.bolderman.nl/t(...)REIS-4-DAGEN-BERLIJN
ok.. dus de enige eis is technisch gezien dat er maar 1 vakantieganger meekan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was wel een 2 persoonskamer geloof ik, maar ik heb maar weinig eisen, ik moet het niet voor mezelf te moeilijk maken
En dat zeggen ze nooit he, in de brochures.. oplichters!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, die bus is wat minder, maar tis wel chill dat je weinig anders hoeft te regelen en gewoon kan genieten. Berlijn heb ik nog nooit gezien, Parijs wel. Mooie stad, alleen jammer dat het er barst van de Fransen.
Veel plezier met wat je gaat doen, denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Pimped up en over een half uurtje weg.
Berlijn, stad van de billen toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
ok.. dus de enige eis is technisch gezien dat er maar 1 vakantieganger meekan..
* bied zich aan ( Berlijn.. ben ik nog nooit geweest!Zo dichtbij.. )
Geen idee.. maar dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Berlijn, stad van de billen toch?
Dat gaat wel goed komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier met wat je gaat doen, denk ik
Dat is het ook. Tenzij je 5 sterren restaurants uitkiest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, toch maar eens overwegen. Honderd euro is nog wel te doen, plus wat je uitgeeft daar aan middag- en avondeten, maar een collega die vaak in Duitsland vakantie viert zegt dat het daar vaak goedkoper is dan hier qua eten en drinken.
En ik ben niet zo duur, als 7-up verslaafde..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, toch maar eens overwegen. Honderd euro is nog wel te doen, plus wat je uitgeeft daar aan middag- en avondeten, maar een collega die vaak in Duitsland vakantie viert zegt dat het daar vaak goedkoper is dan hier qua eten en drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |