quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan koopt een vrouw online iets van je over, en dan komt de partner mee en dan krijg je zo'n typische eikel van een vent die nog even wat af wil dingen.![]()
("Nee hoor moppie, ik regel wel nog korting, anders gaat het niet mee")
Hey hallo, hebben we een bieder?quote:
Ciaotjes en handjes aan het stuurquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja euhhh moppie, er moet wel wat van de prijs af, anders kom ik hier niet posten hoor.
16uuuuuuuuuuuuuur
Tijd om naar huis te gaan
Afdingen doe je maar voor je het gaat ophalenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Mot dah kosteh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, hebben we een bieder?
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Jij altijd, na het zien van die foto van gisterquote:
Jij ook in natura? *noteert*quote:
Wat moet je ook met prulletjes he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Moet ik teruglezen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij altijd, na het zien van die foto van gister
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 isquote:
Kaartje uit Frankrijkquote:
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik bood nog niets, ik vroeg aan jou om een prijs
Da's wel triest danquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 is![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?
oh wat ergerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |