nee, niet met afstand, hou afstand.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef Loomen20 het volgende:
-knip-
Voor mij is dit verkeersergernis nummer 1, met afstand.
Doe ik ook als het me echt te lang duurt, is inderdaad alleen even opassen voor de KLPD ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef DroogDok het volgende:
Je kan toch ook rechts inhalen? Wel even spiegelen of je geen KLPD'er ziet.
dat is ergernis nr 2 :pquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja dit is irritant, maar haalt het lang niet bij de agressie die ik krijg als mensen hun richtingsaanwijzer niet gebruiken bij afslaan van een rotonde
Tja, actie reactie he. Kan wel hele tijd gaan seinen dat ze weg moeten maar daar zijn tegenliggers niet bij gebaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef Veritas-1 het volgende:
LOL! Zeuren over onnodig links rijden om vervolgens als reactie jezelf schuldig maken aan een verkeersergernis die ook nog eens veel doden oplevert (bumperkleven).
Ja, dat is altijd zo mooi. Mag je er eindelijk langst en denk je van: Nu ga ik hem toch een partij vuil aankijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef LePoo het volgende:![]()
Had het net nog onderweg naar huis, zwaar irritant.
Een Seat Altea XL wist het nog mooier te brengen; die reed met 110 links, en ging zo half op beide banen rijden.
Om vervolgens in de buurt van een vrachtwagen weer naar links te gaan.
Toen ik er eindelijk voorbij kon, ik natuurlijk boos naar rechts kijken.. kijkt die droeftoeter ook de andere kant op!
Hoe veel moeite is het inderdaad, om even met je linkerhand dat staafje naar boven of naar beneden te duwen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja dit is irritant, maar haalt het lang niet bij de agressie die ik krijg als mensen hun richtingsaanwijzer niet gebruiken bij afslaan van een rotonde
Frustratiesquote:
Tsja dat linksrijders irritant zijn kan ik me voorstellen, maar ik heb dan wel de indruk dat jij zo'n klapjosti bent die gevaarlijk dicht gaat bumperkleven. Als die linksrijder ineens moet remmen, trek jij toch echt aan het kortste eind. En als die linksrakker 100 rijdt op een weg waar je 100 mag, heb jij in feite helemaal geen reden om in te halen, want harder mag je nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef Loomen20 het volgende:
[..]
Tja, actie reactie he. Kan wel hele tijd gaan seinen dat ze weg moeten maar daar zijn tegenliggers niet bij gebaat.
Lichtsignalen vind ik normaal gesproken ook not-done, maar ik reed er ondertussen al een minuutje of 5 achter. Met telkens genoeg ruimte om naar rechts te gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Frustraties? Op zich wel terecht dat je zo denkt, alleen de boete voor rechts inhalen is ongeveer 150 euro, en die van links blijven rijden 70 euro. Feit blijft dat rechts inhalen veel gevaarlijker is.Doe het alleen soms ook wel hoor
. Lichtsignalen geven vind ik not-done
Dat flikken Belgen me altijdquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef CyclingGirl het volgende:
Gek wordt je er soms van. Of van die achterlijken bliepen die achter een vrachtauto rijden met 80km/u, kom jij met 120 aanrijden gaan ze net voor je neus inhalen.
Ik vind Polen nog ergerquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat flikken Belgen me altijd![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die zich kwaad zitten te maken in het verkeer..
Mwa, de Polen die ik op de weg tegenkom jakkeren wel doorquote:
Ja met 800 glaasjes wodka achter hun kiezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, de Polen die ik op de weg tegenkom jakkeren wel door
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja met 800 glaasjes wodka achter hun kiezen
Daar is de vluchtstrook voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Maar op dat moment zal je zien dat ze naar rechts gaan
?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef mcintosh het volgende:
Beter dan onnodig links rijden op de provinciale weg, dus onterechte klacht.
Oh, je laten frustreren door wat een ander doet met zijn auto zegt meer over jou dan over hen.
Frustreer je niet, ga er langs of hou je gemak en ontspan. Wat heb jij er aan als je je als een mongool druk gaat maken met 'handgebaren', wie zit er nu met een handgebaar?
Wat een kanker slecht argumentquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef mcintosh het volgende:
Beter dan onnodig links rijden op de provinciale weg, dus onterechte klacht.
Oh, je laten frustreren door wat een ander doet met zijn auto zegt meer over jou dan over hen.
Frustreer je niet, ga er langs of hou je gemak en ontspan. Wat heb jij er aan als je je als een mongool druk gaat maken met 'handgebaren', wie zit er nu met een handgebaar?
Zoals hij zei, rechtsquote:
Wat voor argumentquote:
bij voorkeur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zoals hij zei, rechtsen als dat niet kan geldt dus het advies erna..
Is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen? Moet ik er paints bij doen voor je?
Waarom het een slechte klacht zou zijnquote:
Oh ja preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom het een slechte klacht zou zijn
Desnoods grinden over de railing, jwtz.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef xyzyx het volgende:
TS kan trouwens ook gewoon zo inhalen
[ afbeelding ]
Creatief rijden noemen we het maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Desnoods grinden over de railing, jwtz.
Voor mij is irritatie nummer 1 op de snelweg mensen die op je bumper gaan kleven... van die automobilisten die zo nodig 150 moeten rijden op de snelweg en me willen dwingen harder te rijden... trieste figuren.quote:Voor mij is dit verkeersergernis nummer 1, met afstand.
hoe danquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef xyzyx het volgende:
TS kan trouwens ook gewoon zo inhalen
[ afbeelding ]
Sneller rijden als die andere auto dan kom je er vanzelf langsquote:
Dan haal ik ze gewoon via de vluchtsrook inquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Zwolsboy het volgende:
Waar ik mij aan erger is vrachtwagens op de linkerbaan die een andere trucker wil inhalen![]()
En dan gaan ze met OPZET heel langzaam inhalen met hooguit 0,5 Km/h verschil tov die andere trucker om het verkeer lekker tegen te houden![]()
Luie varkens
Dan moet je tegen je vader zeggen dat hij rechts er langs moet gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef Loomen20 het volgende:
Het bloed komt me regelmatig onder de nagels vandaan, mensen die altijd maar links blijven rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |