Daar zit wel wat lekkers tussenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SC Heerenveen !
[ afbeelding ]
Haten op is het nieuwe hatenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
"Mensen die haten op Friesland!"![]()
Mensen die Friesland haten, ja!!! en om die foute topictitel haat ik Friesland
Dat willen "ze" helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef internal het volgende:
We moeten Friesland afwerpenDat willen ze zelf ook en het klinkt wel goed eigenlijk. Eindelijk dat rotvolkje weg dat overal pleit dat het ook in het fries moet.
Van nul tot nu dacht ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ze hebben Bonifatius vermoord![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens nog de naam van deze geschiedenis strip?
Ik had er vroeger een stuk of 3 van !
Ik vraag het je nog 1 keer !quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
"Mensen die haten op Friesland!"![]()
Mensen die Friesland haten, ja!!! en om die foute topictitel haat ik Friesland
Je wordt er emotioneel van, geeft niet, Friesland is nou eenmaal zo mooi.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar komop. Friesland..
NSWF ! :quote:Hoeren omgeving Friesland
Huis vrouw zoekt sexdate om heerlijke passionele en ongeremde sex mee te hebben. vind het heerlijk om jouw pik helemaal af te zuigen. Prive ontvangst bij mij thuis is NIET mogelijk en ik doe ook niet aan buiten of carsex.! bel me dan met je nummerherkenning aan. Sms, voice- en e-mail beantwoord ik niet. Een half uurtje 70 en een heel uur 120 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posters aan de muur![]()
Ik schoot helemaal vol idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Crutch het volgende:
Je wordt er emotioneel van, geeft niet, Friesland is nou eenmaal zo mooi.
Reden genoeg dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik is zwaar onterecht, want:
• AdvancedPower woont er, geloof ik
!
Van nul tot nu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ze hebben Bonifatius vermoord![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens nog de naam van deze geschiedenis strip?
Ik had er vroeger een stuk of 3 van !
Limburg verliest bij voorbaat al. Fryslan is nog wel het eea te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben wel benieuwd![]()
Poll: Wat is erger, Friesland of Limburg ?
• Friesland
• Limburg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Leierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Crutch het volgende:
Friesland heeft wel de mooiste vrouwen jah!
Hoe erg ik ook een hekel heb aan Friesland, ik heb meer een hekel aan Noord-Holland.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, Noord-Holland blijft de provincie voor de eckte eckte bazen en bazinnen
Waaromquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook een hekel heb aan Friesland, ik heb meer een hekel aan Noord-Holland.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn tegenover Friesland en Limburg
Waarom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn tegenover Friesland en Limburg
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Crutch het volgende:
Friesland heeft wel de mooiste vrouwen jah!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Google ik op Friesland zuigt, krijg ik dit
[..]
NSWF ! :Ik weet niet waar jij op Googled; maar ik vind heul niet zulke dingen als ik op Frieland googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posters aan de muur
Frysk bloed tsjoch op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |