Daar zit wel wat lekkers tussenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SC Heerenveen !
[ afbeelding ]
Haten op is het nieuwe hatenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
"Mensen die haten op Friesland!"![]()
Mensen die Friesland haten, ja!!! en om die foute topictitel haat ik Friesland
Dat willen "ze" helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef internal het volgende:
We moeten Friesland afwerpenDat willen ze zelf ook en het klinkt wel goed eigenlijk. Eindelijk dat rotvolkje weg dat overal pleit dat het ook in het fries moet.
Van nul tot nu dacht ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ze hebben Bonifatius vermoord![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens nog de naam van deze geschiedenis strip?
Ik had er vroeger een stuk of 3 van !
Ik vraag het je nog 1 keer !quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
"Mensen die haten op Friesland!"![]()
Mensen die Friesland haten, ja!!! en om die foute topictitel haat ik Friesland
Je wordt er emotioneel van, geeft niet, Friesland is nou eenmaal zo mooi.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar komop. Friesland..
NSWF ! :quote:Hoeren omgeving Friesland
Huis vrouw zoekt sexdate om heerlijke passionele en ongeremde sex mee te hebben. vind het heerlijk om jouw pik helemaal af te zuigen. Prive ontvangst bij mij thuis is NIET mogelijk en ik doe ook niet aan buiten of carsex.! bel me dan met je nummerherkenning aan. Sms, voice- en e-mail beantwoord ik niet. Een half uurtje 70 en een heel uur 120 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posters aan de muur![]()
Ik schoot helemaal vol idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Crutch het volgende:
Je wordt er emotioneel van, geeft niet, Friesland is nou eenmaal zo mooi.
Reden genoeg dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik is zwaar onterecht, want:
• AdvancedPower woont er, geloof ik
!
Van nul tot nu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ze hebben Bonifatius vermoord![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens nog de naam van deze geschiedenis strip?
Ik had er vroeger een stuk of 3 van !
Limburg verliest bij voorbaat al. Fryslan is nog wel het eea te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben wel benieuwd![]()
Poll: Wat is erger, Friesland of Limburg ?
• Friesland
• Limburg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Leierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Crutch het volgende:
Friesland heeft wel de mooiste vrouwen jah!
Hoe erg ik ook een hekel heb aan Friesland, ik heb meer een hekel aan Noord-Holland.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sowieso, Noord-Holland blijft de provincie voor de eckte eckte bazen en bazinnen
Waaromquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook een hekel heb aan Friesland, ik heb meer een hekel aan Noord-Holland.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn tegenover Friesland en Limburg
Waarom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zou oneerlijk zijn tegenover Friesland en Limburg
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Crutch het volgende:
Friesland heeft wel de mooiste vrouwen jah!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Google ik op Friesland zuigt, krijg ik dit
[..]
NSWF ! :Ik weet niet waar jij op Googled; maar ik vind heul niet zulke dingen als ik op Frieland googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die posters aan de muur
Frysk bloed tsjoch op!
Arrogant volk dat denkt dat Holland heel Nederland is.quote:
Kun je nog wel even bezig blijven, in groningen, drenthe, overijssel en limburg praten ze ook zo raar als het maar kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
Praat normaal nederlands, rare mensen
Mooi filmpje van Fierljeppen in Utrecht.quote:
Nee daar praten ze met een accent, Friezen hebben hun eigen rare taaltje en denken dat heel Nederland ze begrijpt als ze fries pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Kun je nog wel even bezig blijven, in groningen, drenthe, overijssel en limburg praten ze ook zo raar als het maar kan.
Dat is in andere streken ook zo, dat ze met hun dialect tegen je aan beginne te lullen. Als je in Friesland bent dan kun je fries terugverwachten in bv een winkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee daar praten ze met een accent, Friezen hebben hun eigen rare taaltje en denken dat heel Nederland ze begrijpt als ze fries praten
Ja, alleen jammer dat fries een andere taal is, en geen dialect of accent! Als iemand fries tegen me begint te lullen versta ik er geen reet van, als iemand uit limburg of brabant tegen me begint te praten snap ik ieder geval wat ze bedoelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is in andere streken ook zo, dat ze met hun dialect tegen je aan beginne te lullen. Als je in Friesland bent dan kun je fries terugverwachten in bv een winkel.
En Mirjam was toch het matras van Liwwadden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:44 schreef Vinsjuh het volgende:
liwadders het sien eigen taal bûtten frysk om. Se prate een taal appart maar fryslân is gewoan baas![]()
Johan van der veen fan twarres is trouwens half famylje fan my. Mien sus is trouwt mei it broerke van johan van der veen
Tevens, ricky ût ljouwert ftw
Mirjam heeft heel slecht verleden had ik vroeger opgevangen.... ze was vroeger door haar vader misbruikt en die was voor de trein gesprongen ofzo. Johan van der veen gaat nu met vincent, en woont op de grote buren in Warga. Vieze gore h*m* is hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
En Mirjam was toch het matras van Liwwadden?
at ik liwwadders ken praatequote:
Ricky dat is gewoon stadsfries, do denkst zeker dat ze dat nergens anders su pratequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:44 schreef Vinsjuh het volgende:
liwadders het sien eigen taal bûtten frysk om. Se prate een taal appart maar fryslân is gewoan baas![]()
Johan van der veen fan twarres is trouwens half famylje fan my. Mien sus is trouwt mei it broerke van johan van der veenût is wol ien dikke homo. Hij heeft yn ziekte, langzaam oan gjiit al sien spieren dea. Zo over ien paar jiir kin 'r niks meer dwan
Niit meer lope, îtte en naar de wc
![]()
Tevens, ricky ût ljouwert ftw
Jaloers op onze taal ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat fries een andere taal is, en geen dialect of accent! Als iemand fries tegen me begint te lullen versta ik er geen reet van, als iemand uit limburg of brabant tegen me begint te praten snap ik ieder geval wat ze bedoelen
Nou, stikjaloers...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:50 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jaloers op onze taal ?Hangt er net vanaf waar je roots liggen, van echt limburgs versta je ook niks hoor.
Ban tot aan kerstquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:53 schreef Vinsjuh het volgende:
AP woont trouwens in Hengelo, en niet in Friesland...
Hij heeft zijn woonplaats snel uit zn profiel verwijderd toen ik en meerdere hem daarop betrapt hadden, toen die zei dat tie in friesland woont
Ik hoorde net 2 knallen en ik zag flitsen...
Waar is AP anyway? Gestorven aan een pijnlijke dood ?
ricky is geen stadsfries. Ricky is n echte liwwadder. En liwwadders is geen fries. Nerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ricky dat is gewoon stadsfries, do denkst zeker dat ze dat nergens anders su pratein hallingen of bolserd praten ze precies etzelfde,
quote:
Stadsfries is ok geen fries deune.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
ricky is geen stadsfries. Ricky is n echte liwwadder. En liwwadders is geen fries. Nerd.
Euhm euhm euhm, ik denk gewoon AP zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Waarom zo lang dan? Wat heeft hij gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |