Westfleterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Westmalle dubbel/trippel
Brugse Zat
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Celine Cairo natuurlijkhttp://www.celinecairo.com
zeker! Met 16 manquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
lekker Hobje en moblo!
ik heb echt spierpijn van gisteren, vooral in mijn konten mijn lange rugspieren... Wel goed, gebruik ik mijn spieren weer eens echt goed.
verbazend he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:02 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat een kutwerk is dat inpakken.
Er lijkt geen einde aan te komen. Dacht je alle zooi die je uit nog ging uitzoeken gehad te hebben, vind je ergens adners weer een stapeltje(in nieuwe huis gaat dat dus wel gebeuren, het uitzoeken)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef z80 het volgende:
[..]
verbazend he.
hoeveel zooi er in een klein kamertje gestapeld kan worden.
grote woonkamer en masterbedroom en keuken stodnen voornamelijk mijn spullen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe groot was je oude kamer, cyber?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Celine Cairo natuurlijkhttp://www.celinecairo.com
Yupquote:
Brrr, verhuiszequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
grote woonkamer en masterbedroom en keuken stodnen voornamelijk mijn spullen.
straks nog grotere woonkamer, iets minder grote slaapkamer maar handiger kwa grootte en nog een studeer kamer. Voorheen stond mijn bureau vol met computer shit dus papieren hadden weinig kans. Dat word straks 2 bureau's (stond er nog een in het nieuwe huis). en pc maakt weinig kans om echt te blijven staan
eerste lading waren al 6 dozen met boeken en papieren
Een paarquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zag dat P.I.M.P. de Hoog er ook fotos had staan
Ik ben het nu wel zat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:
Ik vind verhuizen eigen stiekem wel leuk. Het kost alleen zoveel tijd en geld.
Ik ook en ik moet nog zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook en ik moet nog zoeken.
10 jaar vastgeroest in dezelfde stad merk je toch wel. Ik zoek iets voor 1 oktober in Maastricht, maar ik BESEF nog helemaal niet dat ik eindelijk wat drempels heb overwonnen dát ik ueberhaupt kan beginnen met afstuderen voor m'n master en daarom verhuizen. Iemand moet het me er nog inhameren.
Legaal én vruchtbaar, waarschijnlijk ook al eerdere ervaring, wat let jequote:
deel Braziliaansquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Legaal én vruchtbaar, waarschijnlijk ook al eerdere ervaring, wat let je
Mja heb het bij Eneco afgerond, lager dan 100 euro per maand mochten ze niet gaan, en het is op uw eigen risico mevrouw dus als ik bij moet betalen mag ik geen betalingsregeling. (quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Windigo, wat komt alles in één keer op je af.![]()
Stapje voor stapje dingen aanpakken, hoeft niet alles tegelijk. Beginnen maar bij Eneco...
20 las ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
Als kers op de taart na deze week heb ik vandaag van t UWV mogen vernemen dat ik 100% arbeidsgeschikt ben verklaard en dat ik dus de bijstand inmoet, wat neerkomt op 150 euro netto minder per maand. Ik heb er geen woorden meer voor
Ja leuk systeem hier in NL. Ik kreeg letterlijk te horen u kunt dozen inpakken en daarmee kan u evenveel verdienen als u verdiende voor u arbeidsongeschikt werd (zo'n 600 e per maand) en daarom bent u 100% arbeidsgeschikt want u valt immers niet terug in inkomenquote:
tja de wet is zo streng omdat er genoeg mensen misbruik van proberen te maken. Maar de mensen die het echt nodig hebben worden helaas wel genaaid erdoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja leuk systeem hier in NL. Ik kreeg letterlijk te horen u kunt dozen inpakken en daarmee kan u evenveel verdienen als u verdiende voor u arbeidsongeschikt werd (zo'n 600 e per maand) en daarom bent u 100% arbeidsgeschikt want u valt immers niet terug in inkomen
De arbeidsdeskundige vond t wel heel naar voor me want hij vond me veel te intelligent om dozen in te pakken maar hij zei ''tsja, zo stelt de wet het nu eenmaal''.
Leuk systeem hier in NL
Ja, en de mensen die er misbruik van maken blijven er in want die liegen zich er wel doorheen, dat zie ik om me heen gebeuren. De mensen die eerlijk zijn (zoals ik) worden er uitgegooid omdat ze wel dozen in kunnen pakken. Alsof iemand kan leven van 600 e netto per maandquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tja de wet is zo streng omdat er genoeg mensen misbruik van proberen te maken. Maar de mensen die het echt nodig hebben worden helaas wel genaaid erdoor
Ja, het is bepaald geen feestje, vooral nu ik net een nieuw huis heb met (veel) hogere netto lastenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:
jeetje windigo wat een afschuwelijke week
* Stereotomy steekt hand opquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsof iemand kan leven van 600 e netto per maand
MeMoquote:
Komt later dit weekendquote:
Schiet ook niet op met jou hequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
Als kers op de taart na deze week heb ik vandaag van t UWV mogen vernemen dat ik 100% arbeidsgeschikt ben verklaard en dat ik dus de bijstand inmoet, wat neerkomt op 150 euro netto minder per maand. Ik heb er geen woorden meer voor
Nou ja, met mijn lasten is dat niet te betalen. Alleen mn huur is al 475 euro nettoquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy steekt hand op![]()
Sommige maanden wel ja, sommige maanden meer (hallo freelance wereld). Maar idd 't is geen vetpot.
Ja mag één arts bepalen, en ik zou een second opinion kunnen zoeken. Ik ga alleen liever op zoek naar werk nu omdat ik geen zin meer heb in dit constante afhankelijk zijn van anderen, ik word er eerder zieker van dan beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef z80 het volgende:
@Windigo
mag 1 arts deze beslissing nemen?
maw mag/kan 1 persoon alle andere onderzoeken zo van tafel vegen?
in dit geval lijkt me een second opinion op zijn plaats.
Ouch, dat hapt erin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn lasten is dat niet te betalen. Alleen mn huur is al 475 euro netto
Ja, ik ben net 23 geworden, dus de aanvraag is nog in behandeling. En met lasten als 160 euro per maand voor eneco, en 122 e voor een bijzondere ziektekostenverzekering ivm mn gezondheid kan ik echt niet leven van 600 e per maand.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ouch, dat hapt erin.Mijne is de helft, maar daar is ook bewust voor gekozen.
Je zou huurtoeslag moeten hebben?
In het geval van de sociale zekerheid heb je de mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen als je echt van mening bent dat de beslissing niet rechtvaardig is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef z80 het volgende:
@Windigo
mag 1 arts deze beslissing nemen?
maw mag/kan 1 persoon alle andere onderzoeken zo van tafel vegen?
in dit geval lijkt me een second opinion op zijn plaats.
Ja, 100 euro leveringskosten Eneco omdat de vorige bewoners veel gas verbruikten, 60 euro afbetealing omdat ik mn vorige woning een gaslek had, en aftrek additionele ziektekosten geld niet voor mijn verzekering. En die zorgtoeslag van 60 euro gaat dus meteen zitten in het gat dat geslagen wordt door de kosten van eneco. En dan heb ik nog mn internet en telefoonabbonement en het waterschap dat ook betaald moet worden. En dan heb ik nog niet eens schulden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
zorgtoeslag en aftrek additionele ziektekosten?
en 160 euro Eneco?
Ja, en dan is weer wachten wie je voor je hebt. De vorige arts keurde me met dezelfde klachten 100% af, deze arts keurt me goed want ik kan nog dozen inpakken.. Zo weet je nooit waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In het geval van de sociale zekerheid heb je de mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen als je echt van mening bent dat de beslissing niet rechtvaardig is.
Ze zeggen altijd dat ze het niet verder omlaag mogen zetten. Totdat je een beetje boos wordt en zegt niet meer te betalen dan x per maandquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, 100 euro leveringskosten Eneco omdat de vorige bewoners veel gas verbruikten
Hoe lang moet je nog afbetalen. En is de verhuurder van je vorige woning daar niet voor verantwoordelijk/aansprakelijk?quote:, 60 euro afbetealing omdat ik mn vorige woning een gaslek had
Aftrek zit niet bij je verzekering maar bij je belastingaangiftequote:, en aftrek additionele ziektekosten geld niet voor mijn verzekering.
quote:En die zorgtoeslag van 60 euro gaat dus meteen zitten in het gat dat geslagen wordt door de kosten van eneco. En dan heb ik nog mn internet en telefoonabbonement en het waterschap dat ook betaald moet worden. En dan heb ik nog niet eens schulden.
Ja maar hun aanbod in eerste instantie was een levering van 212 euro per maand, dus als zelfbescherming durfde ik niet verder te gaan dan 100 euro.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ze het niet verder omlaag mogen zetten. Totdat je een beetje boos wordt en zegt niet meer te betalen dan x per maand
[..]
Nog tot augustus 2011, en ik heb 4x een monteur langsgehad daar die zei dat alles in orde was, tot ik dus de rekening ontving van 665 euro deze week. En ik heb geen geld om de woningbouw aan te klagen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe lang moet je nog afbetalen. En is de verhuurder van je vorige woning daar niet voor verantwoordelijk/aansprakelijk?
Die doet mn vader altijd voor me en hij werkt in verzekeringen (is directeur zelfs) op dit gebied, dus als er wat af te trekken viel had ik het gekregen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Aftrek zit niet bij je verzekering maar bij je belastingaangifte
[..]
Ga naar het Juridisch loket. Leg het voor. Dat is gratis en ze helpen je in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nog tot augustus 2011, en ik heb 4x een monteur langsgehad daar die zei dat alles in orde was, tot ik dus de rekening ontving van 665 euro deze week. En ik heb geen geld om de woningbouw aan te klagen.
even afwachten en zo snel mogelijk aanpassen naar je werkelijk verbruikquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja maar hun aanbod in eerste instantie was een levering van 212 euro per maand, dus als zelfbescherming durfde ik niet verder te gaan dan 100 euro.
Eerst een brief sturen zelf waarin je ze aansprakelijk stelt voor deze kosten gebaseerd op jouw verhaal en de monteur? nee heb jequote:[..]
Nog tot augustus 2011, en ik heb 4x een monteur langsgehad daar die zei dat alles in orde was, tot ik dus de rekening ontving van 665 euro deze week. En ik heb geen geld om de woningbouw aan te klagen.
Dat is het zeker.quote:[..]
Die doet mn vader altijd voor me en hij werkt in verzekeringen (is directeur zelfs) op dit gebied, dus als er wat af te trekken viel had ik het gekregen.
Het is helaas gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend.
Ja, morgen ga ik maar op uitzendbureautocht. Hopelijk kunnen die me iets bieden, als is t maar tijdelijk voor een half jaar ofzo, dat geeft me de tijd om daarnaast nog te zoeken naar een vast dienstverband.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Vork het volgende:
Op basis van wat ik gisteren zei, zou ik niet lager dan 100 euro per maand gaan voorlopig. Ik hoop ook voor je dat ze je ergens aan willen nemen, want 600 euro per maand is echt niets. Nu je 23 bent en dus minimaal iets van 1400 bruto per maand verdient (fulltime) zit je daar zelfs met minder dan 4 volle dagen per week werken al boven de 600 netto.
Verhuizen is een mooi moment om te schonenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo een keukenkastje is leeg. Kwam toch nog wat dinegn tegen die over de datum waren of niet meer de moeite waren om mee tenomen. Die gelijk weggegooid
toen wij 5 jaar terug gingen verhuizen hebben we ook lekker opgeruimd... maar als ik zo om mij heen kijk is er al weer genoeg voor in de plaats gekomen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verhuizen is een mooi moment om te schonen. Wij hebben echt veel weggedaan destijds, probleem is alleen dat we net zo snel weer nieuwe zooi verzamelen
de papieren die ik heb ingepakt zijn nog allemaal ongesorteerd. Daar ga ik nog wel een half jaar mee bezig zijn om die met 1 avond in de week ze allemaal weg te werken. Heb maar bedacht dat ik gewoon op dinsdag avond papier werk ga doen. (vanaf het moment dat de kasten staan waar de mappen in gaan staan)quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verhuizen is een mooi moment om te schonen. Wij hebben echt veel weggedaan destijds, probleem is alleen dat we net zo snel weer nieuwe zooi verzamelen
Onze verhuizing was 3 jaar geleden en we hebben de eerste serieuze zolder-opruim-en=weggooi-actie alweer lang en breed achter de rugquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen wij 5 jaar terug gingen verhuizen hebben we ook lekker opgeruimd... maar als ik zo om mij heen kijk is er al weer genoeg voor in de plaats gekomen ja
Ik ken hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onze verhuizing was 3 jaar geleden en we hebben de eerste serieuze zolder-opruim-en=weggooi-actie alweer lang en breed achter de rug![]()
En we gaan de huiskamer alweer omgooien
Ik over 25 minutenquote:
Geen concerten? Dan ga je zeker veel muziek thuis luisterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik over 25 minutenDan lekker thuis mijn pastasausje eten
En dus he-le-maal geen concerten dit weekend te fotograferen
Kan ik misschien eindelijk eens mijn website aanpassen en een bak foto's wegwerken
Schrijf anders verpleeghuizen in de buurt aan dat je op zoek bent naar een baan als gastvrouw. Dan werk je in de avond van 16 tot 21 uur ofzo, geen lichamelijk zwaar werk, alleen mensen helpen met eten, drinken geven, spelletje doen, tv aanzetten, kletsen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Windigo het volgende:
Ja, morgen ga ik maar op uitzendbureautocht. Hopelijk kunnen die me iets bieden, als is t maar tijdelijk voor een half jaar ofzo, dat geeft me de tijd om daarnaast nog te zoeken naar een vast dienstverband.
Dat Juridische loket zal ik wel bezoeken, misschien heb ik er inderdaad wat aan. En op de huurtoeslag zit ik inderdaad nog te wachten. Zal blij zijn als het er is, stelt me in staat wat dingen te betalen.
Oké dank je, dat is een goed ideequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Schrijf anders verpleeghuizen in de buurt aan dat je op zoek bent naar een baan als gastvrouw. Dan werk je in de avond van 16 tot 21 uur ofzo, geen lichamelijk zwaar werk, alleen mensen helpen met eten, drinken geven, spelletje doen, tv aanzetten, kletsen.
In de zorg nemen ze bijna iedereen aan tegenwoordig, niet geschoten is altijd mis.
Als je een slechte rug hebt, kan je kijken of ze MVV'ers zoeken (beddenopmaker), die werken tot 1 of 2 uur 's middags, dan heb je nog wat aan je dag. Soms zoeken ze ook gastvrouwen voor overdag, die dan helpen met ontbijt en lunch, koffie serveren tussendoor e.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Windigo het volgende:
Oké dank je, dat is een goed idee, waar ik inderdaad sowieso al aan dacht was bij mijn 'eigen' verpleeghuis vragen of ze nog personeel zoeken.
Ja bedankt, vind het super dat je meedenkt. Ik ga maandag ook meteen even langs bij mn eigen zorginstelling, en heb inmiddels al 5 sollicitaties de deur uit gewerkt (oa een naar de macdonaldsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een slechte rug hebt, kan je kijken of ze MVV'ers zoeken (beddenopmaker), die werken tot 1 of 2 uur 's middags, dan heb je nog wat aan je dag. Soms zoeken ze ook gastvrouwen voor overdag, die dan helpen met ontbijt en lunch, koffie serveren tussendoor e.d.
kom ik een mcTasty bij je scorenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja bedankt, vind het super dat je meedenkt. Ik ga maandag ook meteen even langs bij mn eigen zorginstelling, en heb inmiddels al 5 sollicitaties de deur uit gewerkt (oa een naar de macdonalds)
Ja dat werk heb ik ook gedaan, maar bij mijn zorginstelling is dat tegenwoordig allemaal vrijwilligerswerk. En die zorginstelling beheert alle zorg in Amersfoort, dus ik moet hopen dat ze me in de verpleging willen hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef Vork het volgende:
Ik heb ooit op een blauwe maandag bij een verzorgingstehuis gewerkt. Dat was als extra hulp bij de voorbereidingen en het uitserveren van de avondmaaltijd (brood in dit geval). Het is wel doorwerken (want weinig mensen op veel bewoners), maar nog best leuk om te doen. Dat ging via een uitzendbureau, volgens mij hebben die nog wel eens regelmatig van dat soort klussen.
Mja, dat ik gister spontane buikgriep had als voorgevoel was dus niet voor nietsquote:
Bij ons in ieder geval wel, er zijn zo'n 10 vrijwilligers per dag aan de slag. En jij woonde in Limburg toch? Tsja, dat gaat idd niet lukkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef Vork het volgende:
Zijn daar dan genoeg vrijwilligers voor te vinden?
Als je nou wat dichterbij woonde dan wist ik misschien nog wel wat anders. Maargoed, daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.
Ik vind het verbazend dat jullie zoveel vrijwilligers hebben. Wij hebben er 1, op de afdeling. En dat is een verpleegkundige die tijdelijk arbeidsongeschikt is (lang verhaal) maar die toch blijft hangen. Maar Vork woont niet in Limburg hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef Windigo het volgende:
Bij ons in ieder geval wel, er zijn zo'n 10 vrijwilligers per dag aan de slag. En jij woonde in Limburg toch? Tsja, dat gaat idd niet lukken
Mja maar ja ik voel me natuurlijk niet spontaan goed, of ik nou goedgekeurd ben of niet. Maar ik wil niet op straat komen te staan dus ik zie geen andere optiequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
Jee Windigo, alles komt wel in 1x he.. Ik hoop voor je dat je een baan kan vinden waar je je prettig in voelt. Uiteindelijk is een werkende situatie natuurlijk fijner dan een afhankelijke.. Alleen is het wel prettig als je daar wat meer op je eigen tempo in kan komen.
Ik vond het net Lourdes toen ik 'goedgekeurd' werd bij het UWV. Ik was opeens beter!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja maar ja ik voel me natuurlijk niet spontaan goed, of ik nou goedgekeurd ben of niet. Maar ik wil niet op straat komen te staan dus ik zie geen andere optie
En een bak foto's bewerkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen concerten? Dan ga je zeker veel muziek thuis luisteren
Topquote:
Misschien dat ik dat morgenavond maar eens moet gaan doenquote:
Nee dat snap ik. Maar misschien helpt het wel dat je nu 'gedwongen' wordt actie te ondernemen, wie weet kom je tot oplossingen die uiteindelijk beter uitpakken dan je ooit had verwacht!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja maar ja ik voel me natuurlijk niet spontaan goed, of ik nou goedgekeurd ben of niet. Maar ik wil niet op straat komen te staan dus ik zie geen andere optie
Liejannuh zou dit weten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie de Ov-Fiets?
http://www.ov-fiets.nl/
Net aangevraagd, op papier klinkt het ideaal 10 EUR per jaar abonnementsgeld (niks dus) en 2,75 EUR per rit op de fiets (max. 20 uur). Fietsen beschikbaar bij elk (middel)groot station. Nooit contant betalen, maar wordt van je NS-jaarkaart of OV-fietspas afgeschreven.
Als ik straks naar woningen ga kijken in Maastricht, hoef ik niet aldoor een fiets mee te zeulen of met de bus te gaan, ideaal.
Wordt best lastig met mn VMBOtjequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, misschien te veel van het goede, maar wat dacht je van studeren? Je kan met studiefinanciering + lening en/of bijbaan prima rondkomen en er zijn studies waarbij je weinig tot geen contacturen hebt en je veel in je eigen tempo kunt doorlezen. Als je dan een studie afmaakt nemen je kansen op de arbeidsmarkt enorm toe en kijkt niemand er meer naar dat je een paar jaar niets hebt gedaan.
21+ test?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wordt best lastig met mn VMBOtjeJa, dat erkennen álle artsen en instanties die me hebben onderzocht, ik ben veel intelligenter dan dat. Maar dát is mn papiertje.
Ik ben niet voor niets afgekeurd (geweest) mijn opleiding is totaal niet representatief voor mijn vaardigheden, maar ik heb VMBO-T en een afgeronde opleiding bij Prorail verkeersleiding. Ik heb VMBO-T omdat ik indertijd al depressief en niet stabiel was, en dus gewoon niet veel aankon. Momenteel is het erg lastig werk te vinden omdat ik door werkgevers vaak te slim gevonden word voor de functies waar ik op solliciteer. Maar ja zonder geld en met vaste lasten is een opleiding ook weer geen optie.. T is héél lastig allemaal.
Als je ouder bent dan 21 kan je gewoon een colloquium doctum doen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wordt best lastig met mn VMBOtjeJa, dat erkennen álle artsen en instanties die me hebben onderzocht, ik ben veel intelligenter dan dat. Maar dát is mn papiertje.
Ik ben niet voor niets afgekeurd (geweest) mijn opleiding is totaal niet representatief voor mijn vaardigheden, maar ik heb VMBO-T en een afgeronde opleiding bij Prorail verkeersleiding. Ik heb VMBO-T omdat ik indertijd al depressief en niet stabiel was, en dus gewoon niet veel aankon. Momenteel is het erg lastig werk te vinden omdat ik door werkgevers vaak te slim gevonden word voor de functies waar ik op solliciteer. Maar ja zonder geld en met vaste lasten is een opleiding ook weer geen optie.. T is héél lastig allemaal.
Dan blijven mijn lasten van 803 euro netto per maand zonder eten. Ik denk niet dat ik dat kan betalen van stufi, en daarbij ben ik écht nu niet opeens zo gezond dat ik én een opleiding én een baan aankan.quote:
Dan doe je je gewoon dom voor. Kom op, nu lijkt het net alsof je redenen zoekt om niet te werken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef Windigo het volgende:
Niet zoveel zin om Liejannuh te vragen nuquote:
Die discussie ga ik niet met je aan, dank je. En ik heb het NERGENS over niet werken gehad, ik heb net 5 solliciaties de deur uit gestuurd. Ik zoek meteen redenen om niet te werken omdat ik uitleg wat er vaak bij sollicitaties gebeurd? Beetje vreemde redenering.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan doe je je gewoon dom voor. Kom op, nu lijkt het net alsof je redenen zoekt om niet te werken.
Oh dat wist ik dan weer niet, maar eens naar kijken danquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
En hoezo is een opleiding zonder geld en met vaste lasten geen optie?
Ik heb mijn hele studie gewoon in een huurhuis gewoond hoor. Met bijbaan, dan dan weer wel.
Plus, je krijgt meer dan 800 euro van studiefinanciering met leningEn zonder lening + bijbaan kan je ook makkelijk 800 krijgen. Meer dan je nu hebt.
Die geeft je zeker een kutgevoel omdat je niet opschiet met je studie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Niet zoveel zin om Liejannuh te vragen nu
Had het net al aangevraagd (werkt meteen!) en wellicht dit weekend even uittesten. Het lijkt me ideaal. Hopen alleen dat die zadels van die fietsen omlaag kunnen._!
naast je geneeskunde opleiding? Da's veel, zou dat niet kunnen met mijn opleiding als ik een andere baan had dan mijn huidige...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik werkte overigens gemiddeld 21 uur per maand. Dus ook niet dat je zegt: poeh poeh wat een zware bijbaan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die geeft je zeker een kutgevoel omdat je niet opschiet met je studie?
En misschien willen je ouders dan wel het collegegeld betalen. Het is alleen zo jammer dat het studiejaar al is begonnen. Veel studies hebben er geen moeite mee als je later instroomt, en sommigen starten in januari een extra groep voor de mensen die in sept-dec doorkregen dat ze op de verkeerde studie zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Windigo het volgende:
Oh dat wist ik dan weer niet, maar eens naar kijken dan
3 nachten per maand en werkend in het weekend is veel??quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
naast je geneeskunde opleiding? Da's veel, zou dat niet kunnen met mijn opleiding als ik een andere baan had dan mijn huidige...
Oh per maand, las per week.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
3 nachten per maand en werkend in het weekend is veel??
Ehm Steer, ik heb iets over je gehoord.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kan wat aanhoudend zijn, maar ze bedoelt het goed.
Zelf besef ik nog niet helemaal dat ik aan m'n afstuderen ga beginnen. Maar volgens mij heb ik dat vandaag al meerdere malen gemeld.
Onder kleine voorbehoud, maar ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ehm Steer, ik heb iets over je gehoord.....
Je gaat echt afstuderen!![]()
![]()
Je kat wil met je mee!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
katten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh per maand, las per week.![]()
Oh, misschien wel leuk voor jou Isa, had je al gelezen wat ik ga doen? Ik ga onderzoek doen aan de elektrische zaag waarmee orthopedisch chirurgen botten doorzagen bij totale knie arthoplastiekdie zaag heeft Dexter ook.
ja hequote:
Ik vind dat Steer gewoon een laser daarvoor moet uitvinden. Zagen zijn zo 20e eeuw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vooral die Dexter-toevoeging
En hoe moet je die testen, ga je botten van cadavers doorzagen?
Ja, onder anderequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]vooral die Dexter-toevoeging
En hoe moet je die testen, ga je botten van cadavers doorzagen?
Klinkt leuk technischquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, onder andereVeel operaties bijwonen, ook modelleren achter de computer. Ik krijg de kliekjes van de geneeskundestudenten om zelf te zagen.
Gezaagde botten ook in een kleine CT scanner leggen enzo.
ja logisch toch? vind je dat een rare plek ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja heik loop richting keuken ligt ze daar in mn tas, kwam niet meer bij en dan ook zo onnozel kijken van: ja wat?
Ja, ben echt heel benieuwd.quote:
interessant hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ben echt heel benieuwd.Huidige zagen krijg je vaak een krom botoppervlak mee, waardoor de protheses niet goed aansluiten.Vaak is de reden osteoarthritis, maar ze snappen niet helemaal wat de invloed daarvan is precies. Dus hopelijk kan ik je over 10 maanden meer vertellen
Klinkt heel interessant ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ben echt heel benieuwd.Huidige zagen krijg je vaak een krom botoppervlak mee, waardoor de protheses niet goed aansluiten.Vaak is de reden osteoarthritis, maar ze snappen niet helemaal wat de invloed daarvan is precies. Dus hopelijk kan ik je over 10 maanden meer vertellen
Het gaat om de operatie dat het - totale - kniegewricht wordt vervangen door een mechanische prothese. Daarom moet je net boven en net onder het gewricht zagen, waardoor je met de osteoartritis te maken krijgt. En dat zorgt er vaak voor dat het blad tijdens het zagen krom kan trekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik begrijp het niet Steer. Osteoartritis zit in het gewricht, lees ik. Wat heeft dat te maken met een krom bot oppervlak? Of ga je dat nu juist onderzoeken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat om de operatie dat het - totale - kniegewricht wordt vervangen door een mechanische prothese. =
Ik snap het bijna. Denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat om de operatie dat het - totale - kniegewricht wordt vervangen door een mechanische prothese. Daarom moet je net boven en net onder het gewricht zagen, waardoor je met de osteoartritis te maken krijgt. En dat zorgt er vaak voor dat het blad tijdens het zagen krom kan trekken.
Hmm, ik zie nog geen onderdeel dat ik wil hebben.....quote:
Reuze handig! En ja, het zadel kun je gemakkelijk op hoogte instellen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie de Ov-Fiets?
http://www.ov-fiets.nl/
Net aangevraagd, op papier klinkt het ideaal 10 EUR per jaar abonnementsgeld (niks dus) en 2,75 EUR per rit op de fiets (max. 20 uur). Fietsen beschikbaar bij elk (middel)groot station. Nooit contant betalen, maar wordt van je NS-jaarkaart of OV-fietspas afgeschreven.
Als ik straks naar woningen ga kijken in Maastricht, hoef ik niet aldoor een fiets mee te zeulen of met de bus te gaan, ideaal.
Ik ga zo ontzettend een Dexter quote in m'n afstudeerverslag opnemen voorin.quote:
Ha, thanks Lienekien!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Reuze handig! En ja, het zadel kun je gemakkelijk op hoogte instellen!
Tofquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
katten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Daar doen we het dan weer voor hequote:
hehehe de fles piper bewaar ik idd wel voor een romantisch 1-on-1 momentje. Maar de gewone flesjes die gaan wel eens op met cocktail avonden (asti,cava etc). Zijn echt niet allemaal dure, zou ook zonde zijn in cocktailsquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Idee is goed.
Had een aantal jaar geleden de champagnefles (mini) gekregen van een vriend van me, die hij tijdens z'n afstuderen kreeg van iemand. Hij drinkt geen alcohol, dus aan mij gegeven onder het mom: 'als jij ooit afstudeert, dan gaan we samen drinken'.
Vorig jaar fles weggegooid omdat er onderin vlokken begonnen te drijven._!!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet ff rustig aan doen
De afgelopen drie dagen teveel gezondigd
Best beroerd, zo'n humeurdip
Komt goedquote:
ga jij toevallig langs Utrecht komen met die units?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedMorgen pastasalade, groene salade, sachertorte en whiskybrownies maken
Zin in
Gewoon hersenloos vermaak voor de vrijdagavond, kan weinig aan misquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die film is zelf ook een ramp
Och, als het er maar beweegt en gelikt uit ziet..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die film is zelf ook een ramp
Helaas...ik moet in Berkel & Rodenrijs zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga jij toevallig langs Utrecht komen met die units?
Na de thee is het whiskygalore in huize Sunkapquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef flying-dutchman het volgende:
Vergeet niet onder tussen wat alcoholische versnaperingen tot je te nemen
Heeeequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, als het er maar beweegt en gelikt uit ziet..
En welke gaat het vanavond worden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Na de thee is het whiskygalore in huize Sunkap
Keuze genoeg ook gelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Na de thee is het whiskygalore in huize Sunkap
Weet nog niet.. misschien de Bretonse maar eens open maken.. of misschien ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En welke gaat het vanavond worden?
alweer sachertorte?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedMorgen pastasalade, groene salade, sachertorte en whiskybrownies maken
Zin in
Daar komt mijn auto vandaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...ik moet in Berkel & Rodenrijs zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
sun? de nieuwe delicious al doorgebladerd? staan lekkere dingen in weer
Ja johquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alweer sachertorte?
lekker aanprutsdagje dus.
Ik zou er niet dood gevnden willen wordenquote:
vrouwen && chocolade = gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johDie vrouwen willen chocola en toen moest ik er weer aan geloven
Echt....misbruik maken ze van dit soort gelegenheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef flying-dutchman het volgende:
vrouwen && chocolade = gevaarlijk
probeer jezelf maar eens in te smeren met chocosaus
Ik ook niet. Ik kan het ook niet helpen dat daar goede Kevers verkocht wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevnden willen worden
Nou, ja, jee...ik vond de film idd ook een ramp, dus eigenlijk was alles mis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Gewoon hersenloos vermaak voor de vrijdagavond, kan weinig aan mis
Die moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ja, jee...ik vond de film idd ook een ramp, dus eigenlijk was alles mis.![]()
Alhoewel, nog lang niet zo erg als The ExpendablesDie heb ik maar niet afgekeken, mijn iq kroop met 1 punt per minuut omlaag terwijl ik daar naar keek.
Met een iq boven de 100 moet het net lukken, film duurt geloof ik 90 minutenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Die moet ik nog kijkenDit belooft wat
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef flying-dutchman het volgende:
Vergeet die Celine niet van het weekend P
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een iq boven de 100 moet het net lukken, film duurt geloof ik 90 minuten![]()
Daarna moet je wel even als kwijlende onzin babbelende baviaan worden verzorgd, maar het trekt binnen 24 uur weer bij en met wat Bach op de achtergrond binnen 12 uur
quote:
Hmm, met codeine is hetzelfde aantal per dag. Maar ik heb pas aan het eind van de dag veel last.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef AnneX het volgende:
Van de paracetamol alleen weet ik dat het 3 x 2 per dag kan zijn en bij uitzondering 4 x 2 per dag "mag".
Twee stuks à 500 omdat je daarmee een level opbouwt en daarmee de pijn onderdrukt.
Mét codeïne weet ik niet. Mogelijk dat Isa je kan helpen óf de apotheek morgen.
* !!! disclaimer.
Was het dansen nog een beetje leuk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Alohaaa![]()
vannacht nog best netjes 3.35u thuis (wel gescheurd) en gezellig gebruncht bij Dudok en daarna door de stad (Den Haag) gelopen met een vriendin. was heel leuk, daarna nog wat gedronken met gebak en na eten thuis eventjes in bed gelegen.
ga nu even dit topic teruglezen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: het is een Bruichladdich peat geworden
het werd pas laat druk en studenten zijn btje moeilijk publiek. Nouja, niet moeilijk maar meiden kunnen er gauw niet tegen dat je op t podium staat en gaan je proberen na te doen. Een meisje gooide n lege plastic beker naar n collega van me maar toevallig stond er n uitsmijter naast haar.. Ze werd gelijk naar buiten gebracht hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was het dansen nog een beetje leuk?
Ik ben zo slecht in jaloers zijn, ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het werd pas laat druk en studenten zijn btje moeilijk publiek. Nouja, niet moeilijk maar meiden kunnen er gauw niet tegen dat je op t podium staat en gaan je proberen na te doen. Een meisje gooide n lege plastic beker naar n collega van me maar toevallig stond er n uitsmijter naast haar.. Ze werd gelijk naar buiten gebracht hahaorganisatie was enthousiast dus we mogen meer opdrachten doen daar
Terugkomen en in de regio lijkt mij wel prettig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het werd pas laat druk en studenten zijn btje moeilijk publiek. Nouja, niet moeilijk maar meiden kunnen er gauw niet tegen dat je op t podium staat en gaan je proberen na te doen. Een meisje gooide n lege plastic beker naar n collega van me maar toevallig stond er n uitsmijter naast haar.. Ze werd gelijk naar buiten gebracht hahaorganisatie was enthousiast dus we mogen meer opdrachten doen daar
Verstaan gaat nog wel, maar Haagse Harry lezen is heel wat moeilijker!quote:
Mijn bewondering voor Mn X stijgt alweer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Als jullie het willlen weten - en van heel andere orde dan de ellende van Windigo -
Mn. X kwam tot bezinning en de nieuwe printer tort stilletjes als een zonnetje !
Tja, het was mij wat de afgelopen week.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn bewondering voor Mn X stijgt alweer!
En het kan ook een heel grote ellende zijn bovenop vakantiestress.
Dat was echt balen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, het was mij wat de afgelopen week.
Wat ga je vergeten? Afgelopen vakantie was ik mijn wandelschoenen vergeten...... Gelukkig had ik op het laatste moment mijn sportschoenen ingepakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef AnneX het volgende:
Jaaa, dat alles ligt geprint en wel klaar.
Nu de rest nog in de koffer en zo.
pfoeh gelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ga je vergeten? Afgelopen vakantie was ik mijn wandelschoenen vergeten...... Gelukkig had ik op het laatste moment mijn sportschoenen ingepakt.
Foto 4 en 11 vond ik het mooist. En 11 voor mezelf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers meer Celine Cairohttp://www.flickr.com/pho(...)s/72157624926539738/
maar niet teveel![]()
Ja, anders had ik alleen teenslippers....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pfoeh gelukkig![]()
ik was mn dansschoenen vergeten gisteren dus moest 4x op hakkenna iedere keer gelijk uitgedaan want anders loop ik er doorheen (au).
AnneX; al zin in de vakantie?is leuker om aan te denken dan aan electronica stress
Had je het naar je zin? Heb je gedanst?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van openluchtconcert met drie nummers van Brabants Orkest met Carel Craayenhof. Die is GOED met de bandoneon zeg... Dude's vader zou dit mooi gevonden hebben.
11 lijkt wel op de Brabantse held Rene Schuurmans. Alleen dan in knappere versiequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Foto 4 en 11 vond ik het mooist. En 11 voor mezelf!
Ja, en nee, was concert geen Milonga.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Had je het naar je zin? Heb je gedanst?
wat is een Milonga?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en nee, was concert geen Milonga.
Ik heb zovaak gedanst bij concerten.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en nee, was concert geen Milonga.
quote:
oh dat spontane en dat ritme en zuid amerikaans temperamentquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Verschillende betekenissen, maar hiermee bedoelde ik het sociale tango dansen op pleinen in Buenos Aires en andere steden van Argentinië
Jamaar. Ik ben geen danser. Maar als ik bij een concert wil dansen, doe ik dat. In het gangpad ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Verschillende betekenissen, maar hiermee bedoelde ik het sociale tango dansen op pleinen in Buenos Aires en andere steden van Argentinië
Komt goed hoor,ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef flying-dutchman het volgende:
zo toch ook maar mijn gitaar ampje klaar gezet bij de de dozen lijkt het tenminste nog meer
koelkast en vriezer leeggehaald. alles wat open was ging linea recta de vuilniszak in. Koop wel nieuw
Koelkast mag ook wel eens schoongemaakt worden. Komt maandag denk ik wel
Morgen ochtend ga ik weer verder. Moet nog glazen inpakken. inbouwkast 2 restantjes doen (oa schoenpoets, nespresso cups en nog wat adnere zaken. Nespresso machine schoonmaken en inpakken. Checken of ik de magnetron doos nog heb en de magnetron daarin doen
aaaaahhhhh
Dat kan ook, LOL!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, muziek kan ook beluisterd worden
Lol!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:zo we hebben de ramp weer overleefd hoor.. wat een draak van een film, geweldig
![]()
ik hoop het. het moet zelfs. Morgen ochtend heb ik tot uur of 11 en dan moet er weer een boel af zijn aangezien dan de wagen voor de deur staat. Wat niet af is gaat zaterdag en zondag ingepakt worden zodat zondag de rest gaat. Toch maar besloten tot iig de housewarmings de banken mee te nemen. Dan kan men tenminste zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt goed hoor,ik spreek uit ervaring.
Adem in, adem uit.
Wanneer worden we verwacht op de house warming?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik hoop het. het moet zelfs. Morgen ochtend heb ik tot uur of 11 en dan moet er weer een boel af zijn aangezien dan de wagen voor de deur staat. Wat niet af is gaat zaterdag en zondag ingepakt worden zodat zondag de rest gaat. Toch maar besloten tot iig de housewarmings de banken mee te nemen. Dan kan men tenminste zitten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan ook, LOL!
Maar toen in Vredenburg alle Hollanders stonden te jeuken van: ik wil wel dansen, maar ik weet niet hoe, brachten mijn zus en ik uitkomst.
Ierse band.quote:
Het was eigenlijk om je te plagen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef flying-dutchman het volgende:
Zal ergens half oktober worden denk ik. Wil een klein beetje de boel op orde hebben.
Ik ga dan wel voor het concept iedereen wat lekkers meenemen zodat er veel te smullen valt (P sachertorte en whiskeybrownies zijn prima!!!)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was eigenlijk om je te plagen....
Da's spannend idd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
1/2 finale US Open vrouwen is spannend!! Clijsters tegen V. Williams... come on Clijsters!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mijn ardbeg (closed) almost there is al ingepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog 2 foto'tjes van Haagse Studentenpas promo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door FutureFairytale op 10-09-2010 23:38:18 ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh! Dus ik moet komen? Wat moet ik maken? Ach! Wee!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha zp makkelijk kom je er niet vanaf
hehe, gefeliquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef LieLie het volgende:
ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht, maat 42!en ik hoefde niet eens te wurmen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef LieLie het volgende:
ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht, maat 42!en ik hoefde niet eens te wurmen!
en ik? wat kan ik maken voor je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef flying-dutchman het volgende:
Zal ergens half oktober worden denk ik. Wil een klein beetje de boel op orde hebben.
Ik ga dan wel voor het concept iedereen wat lekkers meenemen zodat er veel te smullen valt (P sachertorte en whiskeybrownies zijn prima!!!)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef flying-dutchman het volgende:
Leuke foto's FF!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vannacht als student!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog 2 foto'tjes van Haagse Studentenpas promo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha neuh er is nog genoeg anders lekkers open heurquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komen we wel ff helpen opdrinken tijdens de warming
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha neuh er is nog genoeg anders lekkers open heur
oa balvenie single barrel
JW swing (cruiseschepen ding)
scapa 14yo (out of production)
maar ook vieze jack D
en lekkere Remy Martin VSOP
Haha,quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hebben we weer de zelfde maat!!
![]()
Alles leuk en aardig, maar ik sluit altijd af met een Islay, dus je Almost there gaat er ook aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hahaha neuh er is nog genoeg anders lekkers open heur
oa balvenie single barrel
JW swing (cruiseschepen ding)
scapa 14yo (out of production)
maar ook vieze jack D
en lekkere Remy Martin VSOP
doe is gek, maak eens wat Koreaans. Of iets anders lekkers! je weet vast wel iets lekkersquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ik? wat kan ik maken voor je?
ok dan leg ik hem achter slot en grendelquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar ik sluit altijd af met een Islay, dus je Almost there gaat er ook aan
Koreaans.. durf je dat aan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
doe is gek, maak eens wat Koreaans. Of iets anders lekkers! je weet vast wel iets lekkers
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ok dan leg ik hem achter slot en grendel
dan pak je maar lekker bunnahabhain
en ja dat spel ik uit mijn hoofd
Zolang we geen hond of kim-chi oid krijgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koreaans.. durf je dat aan?
Ah, hehe.. ik zit tussen 32 en 34 in. Hou van lange broekenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ok dan leg ik hem achter slot en grendel
dan pak je maar lekker bunnahabhain
en ja dat spel ik uit mijn hoofd
ik wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koreaans.. durf je dat aan?
Jullie wonen ook nog eens bij elkaar inde buurtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, hehe.. ik zit tussen 32 en 34 in. Hou van lange broekenMaar we zouden dus prima kunnen uitwisselen
![]()
Ik heb redelijk lange benen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie wonen ook nog eens bij elkaar inde buurtProbleem opgelost
34 is trouwens ook mijn lengtemaat
jammer, de hond van de achterburen had ik graag geslachtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang we geen hond of kim-chi oid krijgen
haha, ik moet ook echt niet korter hoor! maar anders moet ie weer korter gemaakt worden en dat was me teveel gedoequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, hehe.. ik zit tussen 32 en 34 in. Hou van lange broekenMaar we zouden dus prima kunnen uitwisselen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |