Westfleterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Westmalle dubbel/trippel
Brugse Zat
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Celine Cairo natuurlijkhttp://www.celinecairo.com
zeker! Met 16 manquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
lekker Hobje en moblo!
ik heb echt spierpijn van gisteren, vooral in mijn konten mijn lange rugspieren... Wel goed, gebruik ik mijn spieren weer eens echt goed.
verbazend he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:02 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat een kutwerk is dat inpakken.
Er lijkt geen einde aan te komen. Dacht je alle zooi die je uit nog ging uitzoeken gehad te hebben, vind je ergens adners weer een stapeltje(in nieuwe huis gaat dat dus wel gebeuren, het uitzoeken)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef z80 het volgende:
[..]
verbazend he.
hoeveel zooi er in een klein kamertje gestapeld kan worden.
grote woonkamer en masterbedroom en keuken stodnen voornamelijk mijn spullen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe groot was je oude kamer, cyber?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Celine Cairo natuurlijkhttp://www.celinecairo.com
Yupquote:
Brrr, verhuiszequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
grote woonkamer en masterbedroom en keuken stodnen voornamelijk mijn spullen.
straks nog grotere woonkamer, iets minder grote slaapkamer maar handiger kwa grootte en nog een studeer kamer. Voorheen stond mijn bureau vol met computer shit dus papieren hadden weinig kans. Dat word straks 2 bureau's (stond er nog een in het nieuwe huis). en pc maakt weinig kans om echt te blijven staan
eerste lading waren al 6 dozen met boeken en papieren
Een paarquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zag dat P.I.M.P. de Hoog er ook fotos had staan
Ik ben het nu wel zat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:
Ik vind verhuizen eigen stiekem wel leuk. Het kost alleen zoveel tijd en geld.
Ik ook en ik moet nog zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook en ik moet nog zoeken.
10 jaar vastgeroest in dezelfde stad merk je toch wel. Ik zoek iets voor 1 oktober in Maastricht, maar ik BESEF nog helemaal niet dat ik eindelijk wat drempels heb overwonnen dát ik ueberhaupt kan beginnen met afstuderen voor m'n master en daarom verhuizen. Iemand moet het me er nog inhameren.
Legaal én vruchtbaar, waarschijnlijk ook al eerdere ervaring, wat let jequote:
deel Braziliaansquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Legaal én vruchtbaar, waarschijnlijk ook al eerdere ervaring, wat let je
Mja heb het bij Eneco afgerond, lager dan 100 euro per maand mochten ze niet gaan, en het is op uw eigen risico mevrouw dus als ik bij moet betalen mag ik geen betalingsregeling. (quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Windigo, wat komt alles in één keer op je af.![]()
Stapje voor stapje dingen aanpakken, hoeft niet alles tegelijk. Beginnen maar bij Eneco...
20 las ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
Als kers op de taart na deze week heb ik vandaag van t UWV mogen vernemen dat ik 100% arbeidsgeschikt ben verklaard en dat ik dus de bijstand inmoet, wat neerkomt op 150 euro netto minder per maand. Ik heb er geen woorden meer voor
Ja leuk systeem hier in NL. Ik kreeg letterlijk te horen u kunt dozen inpakken en daarmee kan u evenveel verdienen als u verdiende voor u arbeidsongeschikt werd (zo'n 600 e per maand) en daarom bent u 100% arbeidsgeschikt want u valt immers niet terug in inkomenquote:
tja de wet is zo streng omdat er genoeg mensen misbruik van proberen te maken. Maar de mensen die het echt nodig hebben worden helaas wel genaaid erdoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja leuk systeem hier in NL. Ik kreeg letterlijk te horen u kunt dozen inpakken en daarmee kan u evenveel verdienen als u verdiende voor u arbeidsongeschikt werd (zo'n 600 e per maand) en daarom bent u 100% arbeidsgeschikt want u valt immers niet terug in inkomen
De arbeidsdeskundige vond t wel heel naar voor me want hij vond me veel te intelligent om dozen in te pakken maar hij zei ''tsja, zo stelt de wet het nu eenmaal''.
Leuk systeem hier in NL
Ja, en de mensen die er misbruik van maken blijven er in want die liegen zich er wel doorheen, dat zie ik om me heen gebeuren. De mensen die eerlijk zijn (zoals ik) worden er uitgegooid omdat ze wel dozen in kunnen pakken. Alsof iemand kan leven van 600 e netto per maandquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tja de wet is zo streng omdat er genoeg mensen misbruik van proberen te maken. Maar de mensen die het echt nodig hebben worden helaas wel genaaid erdoor
Ja, het is bepaald geen feestje, vooral nu ik net een nieuw huis heb met (veel) hogere netto lastenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:
jeetje windigo wat een afschuwelijke week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |