Wie?quote:
Dan moet Button 'm wel op de baan houden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef Burnie88 het volgende:
McLaren gaat winnen dit weekend, weet ik nu al zeker.
Echte kenners kijken BBCquote:
Daarom kijk ik ook naar de belg tijdens de reclame'squote:Op zondag 12 september 2010 14:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik kijk liever de race dan reclames
Toevalquote:Op zondag 12 september 2010 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vreesde dat je serieus was dat dat de reden voor de 'wie?' posts was
Was wel een UBER-domme actie, zegquote:Op zondag 12 september 2010 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Jammer van Hamilton, had mooi gevecht geweest zo met die verschillende mclarens..
Damn, niet gezienquote:
nee, zijn haar is weer normaalquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Damn, niet gezienIs het nog steeds zo'n zwerver?
Dat was Coulthardquote:
Mwa, die lag de laatste paar jaar ook flink onder de duim van een of ander modelquote:
Dat was geen playboy, die had altijd een model om zich heen. En dat hebben F1 coureurs wel meer.quote:
ik gun het hem nietquote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef nils7 het volgende:
Als Fernando wint is het wel goed voor het kampioenschap... dit zagen we niet aan komen whehehehe Lewis eruit en Mark op een P8
Das Alonso die Button uit de eerste bocht probeerde te tikken na de startquote:Op zondag 12 september 2010 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
Massa heeft neus schade. Zit volgens mij een gat maar niet goed gezien?
Nope ... verkeerd gezienquote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Das Alonso die Button uit de eerste bocht probeerde te tikken na de start
Lijkt mij ook nieuw?quote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nooit opgevallen dat die tijden tot de eerste plek continu mee veranderen, onderaan in het beeld.
oh, dat zie ik ook pas na het lezen van jou postquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nooit opgevallen dat die tijden tot de eerste plek continu mee veranderen, onderaan in het beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |