vooruit,quote:
Juist.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef wendy79 het volgende:
je moet niet vragen waarom, maar er gewoon van genieten... uuuren lang![]()
gewoon allesquote:
niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijptquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
't leuke eraan is dat je weet dat ie geniet. als je het goed doet tenminste.
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijpt![]()
Ik hou m'n hart dan ook vast voor de toekomst.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
frustrerend hè als je vriendin niet wilt pijpen ??quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en op Fok! zitten natuurlijk alleen die vrouwen die van uren pijpen houden
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef wendy79 het volgende:
[..]
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegen
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Deepthroaten FTWquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Chowi het volgende:
Ik kan erg genieten van het gevoel dat ik bijna moet kotsen.
haha nee uuureen is ook wel overdreven van mijn kant .. maar ik kan toch echt wel een lange tijd bezig zijn.. totdat ik een waarschuwing krijg (als je doorgaat heb je bolle konen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willen
jaaaa dat is geil.. vooral als de man mijn hoofd dan vastpaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef vosss het volgende:
Of wacht, gedeepthroat worden bedoel ik
...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef turnazz het volgende:
zie TT.. ik wil graag weten van de dames wat ze er zo lekker aan vinden
uren zou ik niet willen: das te saai. Maar een goede pijpbeurt is natuurlijk altijd goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef wendy79 het volgende:
[..]
frustrerend hè als je vriendin niet wilt pijpen ??
ik hou het maar op gezonde jaloezie
Noem je brennie nu al zo?quote:
Nee sufkutquote:
dan zoek je toch echt verkeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
uren zou ik niet willen: das te saai. Maar een goede pijpbeurt is natuurlijk altijd goed(mijn vriendin doet het wel, maar vind er zelf niets aan)
maar altijd grappig dat je dit soort dames nooit IRL tegen komt....
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.
Ik neuk geen mannen, dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef wendy79 het volgende:
[..]
om over sommige mannen nog maar niet te spreken
daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Maar zoals mijn UI wel toont: uiteindelijk kijken we toch op ze neer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef FUFR het volgende:
vrouwen zijn op zoek naar macht, daarom pijpen ze.
Dat is dan eigenlijk ook best lastig....quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.
Maar misschien heb je gelijk. Momenteel wordt in al mijn wensen in ruime mate voorzien gelukkig
Ik zie nergens staan dat de vrouwen ook zelf genieten...quote:
Daar heb ik het niet over.... ik heb het over toewijding. Doen, niet zaniken. Niet van dat halfslappe, onovertuigende gejengel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk ook best lastig....
Ik kan en mag van mezelf zeggen dat ik heel erg goed beval seksueel gezien, voor mijn man dan!
Ik durf daarbij dan ook wel te zeggen dat ik voor sommige andere mannen naar alle waarschijnlijkheid helemaal niet zo goed beval in eerste instantie.
Je kan als vrouw zijnde het ene vriendje in de 7de hemel seksen en de volgende heeft zoiets van tja, doe dat maar anders en doe zus maar zo.
Neem dat pijpen, de een wil fiks wat zuigkracht, de ander vindt dat helemaal niks, de een huilt al als je alleen naar zijn ballen wijst, een ander vindt het hemels als je ze flink vastpakt tijdens het pijpen en ga zo maar door, het verschilt best wel heel erg soms.
Ik ben netjes afgesteld op waar mijn man blij van wordt, maar dat betekend wel dat ik vaak even opnieuw moet afstellen als ik wat met een ander doe.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef RVP67 het volgende:
Tippie voor de meisjes hier: pijp eens zonder je handen te gebruiken.
Dat is super lekker want rukken kan je vriend zelf wel :-)
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!quote:
beetje variatie in techniek lijkt me wel wenselijk...quote:
kan ze gewoon doorgaan met afwassen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef RVP67 het volgende:
Tippie voor de meisjes hier: pijp eens zonder je handen te gebruiken.
Dat is super lekker want rukken kan je vriend zelf wel :-)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!
Deep throaten vind ik ook echt heerlijk om te doen! Afgewisseld door lekker likken aan de paal en ballen.
Damn girl ... kom maar op !!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!
Deep throaten vind ik ook echt heerlijk om te doen! Afgewisseld door lekker likken aan de paal en ballen.
zoals je aan de reacties van de mannen kan zien: je bent de uitzondering.....quote:
wij ook hoorquote:
Ja, maar niet in het kader van: lange halen, snel thuis. Niet uit gemakzucht.quote:
wat ik dus ook al zei, maar blijkbaar ben je dan jaloersquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Opkloter het volgende:
allemaal perfecte vrouwen hier,........typisch fok
En hoe zit het dan met het mondgevoel? Is dat ook nog fijn? Beffen is ook wat anders dan zoenen, maar het voelt toch ook altijd wel lekker, heeft pijpen die charme ook?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:42 schreef JackieBrown het volgende:
Hem zien genieten en inderdaad de macht over het laten klaarkomen (mits je precies weet wat hij lekker vind), maar aan de andere kant ook het tegenovergestelde van macht, soort van onderdanig hem 'van dienst' zijn.
Kan het niet zo goed uitleggen maar dat dus.
Noem me behaagziek, maar dat lijkt me standaard.quote:Als man kan je het lekkerder maken door je goed schoon te houden
16quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
prikt gepijpt worden niet als de tering?
Als ze deze in haar mond heeft wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
Ik schat een half uur jonger dan toen ik ontmaagd werd.quote:
15quote:
Neequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
Denk dat dat aan de gevoeligheid van je eikel ligtquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als ze deze in haar mond heeft wel een beetje ja.
Kut, plaatje werkt niet.![]()
gast je bent pas 13, vraag of Ieniemienie of Pino je wil pijpen.quote:
geef mij dan even een donatie als je zo graag een giver bent..quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Ik vind het echt heerlijk, en kan dan ook makkelijk een uur of meer doorgaan als de man in kwestie dat
nodig heeft.
Ik ben meer een giver dan een taker
Nee hoor ik vind het uberranzig smaken en krijg altijd braakneigingen waardoor ik nooit meer pijp....quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Opkloter het volgende:
allemaal perfecte vrouwen hier,........typisch fok
lolllllllquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
Prachtig verwoordquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Zero17 het volgende:
Altijd mooi om te zien hoe de vrouwen hier allemaal van pijpen houden en mannen allemaal 23+ cm in slappe toestand hebben. Alleen op Fok.
1)Vraag ff of die zn tokus wastquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het uberranzig smaken en krijg altijd braakneigingen waardoor ik nooit meer pijp....
Goede deal!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef libertina het volgende:
Ik pijp alleen mannen die mijn g-spot weten te vinden én er goed mee om kunnen gaan...!
Koehandel in de seks is de grootste afknapper ooitquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef libertina het volgende:
Ik pijp alleen mannen die mijn g-spot weten te vinden én er goed mee om kunnen gaan...!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koehandel in de seks is de grootste afknapper ooit.
Als jouw vriend kookt en voor je afwast, pijp je hem dan ook?quote:
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jouw vriend kookt en voor je afwast, pijp je hem dan ook?
Of alleen als hij je g-spot verwent, of als hij je masseert? Echt, ik heb er een hekel aan om elke keer ''terugbetaald'' te moeten worden omdat ik haar heb laten genieten en ik verwacht ook niet dat ik, na een pijpbeurt van mijn vriendin, geacht wordt haar te beffen of anderszins te plezieren.
Oeh... Ik heb een teer plekje geraakt, geloof ik...! ;-)quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jouw vriend kookt en voor je afwast, pijp je hem dan ook?
Of alleen als hij je g-spot verwent, of als hij je masseert? Echt, ik heb er een hekel aan om elke keer ''terugbetaald'' te moeten worden omdat ik haar heb laten genieten en ik verwacht ook niet dat ik, na een pijpbeurt van mijn vriendin, geacht wordt haar te beffen of anderszins te plezieren.
Hou jij er geen boekhouding van bij dan...? Vuilnisbak langs de weg zetten: 5 minuten pijpen. Stofzuigen: 10 minuten pijpen (bovenverdieping erbij is 2 minuten bonus). G-spot weten te vinden is 5 minuten in het basispakket.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef Merel- het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat![]()
Nee joh, tuurlijk hoeft er niet elke keer 'terugbetaald' te worden!
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijpt![]()
Ik hou m'n hart dan ook vast voor de toekomst.
Jouw opmerking heeft dat niet hoor, meiskequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef libertina het volgende:
[..]
Oeh... Ik heb een teer plekje geraakt, geloof ik...! ;-)
Nee, lieverd, ik heb geen moeite met een man pijpen. Heerlijk met mijn tong langs zijn eikel, tot hij bijna gek wordt...!Helaas zijn er ook wel eens mannen die dan denken dat ze 'm tot achter je huig in kunnen stoten en raar kijken als je dat niet zo leuk vindt...
Gelukkig is niet elke man zo. En wat nog leuker is: er zijn zelfs mannen met een gevoel voor humor en (zelf)spot...!
Daar twijfel ik ook niet aan, dat jij dat kan...! ;-)quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw opmerking heeft dat niet hoor, meiske
Volgens mij haalde je het ruilprincipe aan en ging het ook niet over de deepthroat-fantasieen van je partner, want jij pijpte alleen als ze jouw g-spot konden vinden, gelukkig heb ik daar met mijn partner nog nooit moeite mee gehad
Aiii, iets te diep de paarse smegma-champignon naar binnen gestoot gekregenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef libertina het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan, dat jij dat kan...! ;-)
Brrr, ik heb vorige week een héél foute one night stand gehad, ik denk dat er nog een beetje frustratie zit...![]()
Hahahahahquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef libertina het volgende:
[..]
Hou jij er geen boekhouding van bij dan...? Vuilnisbak langs de weg zetten: 5 minuten pijpen. Stofzuigen: 10 minuten pijpen (bovenverdieping erbij is 2 minuten bonus). G-spot weten te vinden is 5 minuten in het basispakket.
En hij leek eerst zo veelbelovend...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aiii, iets te diep de paarse smegma-champignon naar binnen gestoot gekregen?
There there, you meet a nice blowable guy
Same herequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hahahahah![]()
Niet echt bij te houden zonder vaste partnerScharrels stofzuigen niet
Haha inderdaad, gelukkig is mijn kamer niet zo groot, dus weinig te stofzuigenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef libertina het volgende:
[..]
Same here![]()
Ach, ik hou wel van een beetje variatie...! Dan maar zelf stofzuigen...!
Haha, sorry, maar leedvermaak is wel een beetje grappig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef libertina het volgende:
[..]
En hij leek eerst zo veelbelovend...En hij kwam nog klaar in mijn oog ook... En nee, da's niet leuk..
Elk nadeel hep se voordeelquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha inderdaad, gelukkig is mijn kamer niet zo groot, dus weinig te stofzuigen
Je nick...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef pasopikbijt het volgende:
ik doe het puur voor hem, ik vind het niet super lekker ofzo maar vind het niet erg om te doen
Helemaal juist. Heerlijk ook wanneer je door zachte geluiden hoort dat het teasen werktquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
Dat vind ik het leukste aan pijpen...! ;-) En dan net voor het moment supreme terugtrekken...! ;-)quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Helemaal juist. Heerlijk ook wanneer je door zachte geluiden hoort dat het teasen werkt
waarom moet ik nu zo lachen om je reacties? Komt maar een klein beetje nep over hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef libertina het volgende:
Dat vind ik het leukste aan pijpen...! ;-) En dan net voor het moment supreme terugtrekken...! ;-)
Hmmm, 't wordt weer eens tijd... Waar is mijn lijstje...?
zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef artelligence het volgende:
Ik moet toch lachen om de reacties in deze topic mbt de relatie tussen de gemiddelde lengte hier op FOK! en de de gewilligheid van de dames. Alles is mooier hier zo blijkt
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:01 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
waarom moet ik nu zo lachen om je reacties? Komt maar een klein beetje nep over hoor
Ik heb geen idee hoe het bij anderen is, maar bij mij is alles echt wat ik hier op fok post.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef artelligence het volgende:
Ik moet toch lachen om de reacties in deze topic mbt de relatie tussen de gemiddelde lengte hier op FOK! en de de gewilligheid van de dames. Alles is mooier hier zo blijkt
Ik kan me eigenlijk ook geen exen en exjes herinneren die pijpen niet lekker vonden. Sommigen hadden even tijd nodig om daar achter te komen, maar uiteindelijk willen we allemaal onze mond gebruiken bij seks, vanuit onszelf, waarom zou dat op een lul of een kut dan ineens iets zijn wat je uitsluitend doet om de ander te plezieren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het bij anderen is, maar bij mij is alles echt wat ik hier op fok post.
Ik houd gewoon erg van sex en alles wat daarbij hoortKunnen mijn exen wel beamen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
maar bij mij is alles echt wat ik hier op fok post.
je doet je nam geen eer aanquote:
Zwijn!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Chowi het volgende:
Ik kan erg genieten van het gevoel dat ik bijna moet kotsen.
Niet, fokvrouwen zijn prachtig, allemaal!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus.
Vergeet niet dat het gros van de Fokkers dik en lelijk zijn, dat zal ook voor de vrouwen geen uitzondering zijn.
Sorry mijn fout.quote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Niet, fokvrouwen zijn prachtig, allemaal!
Ik ben in ieder geval AMAZING!quote:Op zondag 12 september 2010 23:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sorry mijn fout.
Net zoals elke Fok!'er 23 cm in slappe toestand heeft, 5 keer modaal verdient en meer chicks dan watermoleculen in zijn zwembad heeft.
Zelfs vrouwen hebben clitori van 23 cm in slappe toestandquote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval AMAZING!
Waarom moet ik toch altijd in beelden denken.. nasty..quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen hebben clitori van 23 cm in slappe toestand.
Eissmeis ?quote:
quote:
zij kon heel goed pijpen toch, volgens de beelden...quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat is daar de link met pijpen dan?
Fantasie is iets om te koesterenquote:Op maandag 13 september 2010 00:32 schreef turnazz het volgende:
[..]
zij kon heel goed pijpen toch, volgens de beelden...
Maar ik zal het niet ontkennenquote:Op maandag 13 september 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Fantasie is iets om te koesteren
En de fotos waren prachtig! beetje vaag maar wat wil je met digitale toestellen uit 2004..quote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar ik zal het niet ontkennen![]()
. Whehehe.
Wat komt je avatar toch prachtig tot zijn recht in dit topic!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat komt je avatar toch prachtig tot zijn recht in dit topic!
OT: pijpen zelf vind ik niet vies of lekker maar ik word wel geil als hij er zo geil van wordt dat hij herrie gaat maken. Stille genieters pijp ik echt niet graag. Verder vind ik pijpen vooral een gedoe eigenlijk, maar dat komt voornamelijk omdat deepthroaten niet zo comfortabel is.. Ik doe dat dan weer eerder om een vent te horen genieten.
Oh ja: ik haat het als mannen mij bij mijn hoofd grijpen en me niet zelf de diepte laten bepalen. Zeker omdat ik gewoon deepthroat. Belachelijk dominant gedoe.![]()
ja laatst ook een reactie ergens in mijn facebook van een vriendin van een vriend:quote:Op maandag 13 september 2010 00:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En dit mensen, is het ware antwoord van een vrouw.
Jij bent wel echt een übertriest kereltje hequote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En de fotos waren prachtig! beetje vaag maar wat wil je met digitale toestellen uit 2004..
Beweer je hier indirect dat vrouwen die "dik en lelijk" zijn eerder geneigd zijn tot genieten van pijpen en misschien zelfs deepthroaten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus.
Vergeet niet dat het gros van de Fokkers dik en lelijk zijn, dat zal ook voor de vrouwen geen uitzondering zijn.
Ik was iets te voorbarig, ik hou van beide. Ik word niet voor niets geil van mannen ook.quote:Op maandag 13 september 2010 00:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]Maar jij was toch van de pottenneuqsex?
En er niet van houden om gekeelneukt te worden... tssssBeetje vrouw is juist wel dol op een beetje een dominante vent die haar de hoeken van de kamer laat zien, of lift...
quote:Op maandag 13 september 2010 00:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]Maar jij was toch van de pottenneuqsex?
En er niet van houden om gekeelneukt te worden... tssssBeetje vrouw is juist wel dol op een beetje een dominante vent die haar de hoeken van de kamer laat zien, of lift...
Soms begrijp ik niet hoe mensen die zover doordenken over seksuele dingen nog kunnen genieten van seks, tjeeeeeeeeeeeeempig zeg!quote:Op maandag 13 september 2010 01:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Beweer je hier indirect dat vrouwen die "dik en lelijk" zijn eerder geneigd zijn tot genieten van pijpen en misschien zelfs deepthroaten?
Misschien willen ze hun mindere looks goedmaken met meer kinky seks? Misschien zijn ze meer onzeker en daardoor bang dat de man een nieuwe vrouw zoekt als ze niet maximaal presteren? Of, net een beetje anders, is het een enorme opsteker voor hun zelfvertrouwen als ze merken dat een pijpbeurt erg bevalt? (Knappe vrouwen met veel zelfvertrouwen hebben geen behoefte aan deze 'boost') Misschien hebben ze minder vaak seks en minder sekspartners en zijn ze daarom meer geneigd het maximale uit elke seksbeurt te halen?
Dit alles onderbewust natuurlijk, de kans is klein dat een vrouw deze redenen zelf herkent als reden om te genieten van pijpen.
In de TV-serie 'Scrubs' zegt een van de personages dat ze meer geniet van seks met dikke mannen omdat die er dankbaarder voor zijn en daarom meer hun best willen doen. Zou hier een kern van waarheid in zitten en zijn "dikke en lelijke" mensen beter in bed?
Mjah.... dan zeg je datquote:Op maandag 13 september 2010 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat komt je avatar toch prachtig tot zijn recht in dit topic!
OT: pijpen zelf vind ik niet vies of lekker maar ik word wel geil als hij er zo geil van wordt dat hij herrie gaat maken. Stille genieters pijp ik echt niet graag. Verder vind ik pijpen vooral een gedoe eigenlijk, maar dat komt voornamelijk omdat deepthroaten niet zo comfortabel is.. Ik doe dat dan weer eerder om een vent te horen genieten.
Oh ja: ik haat het als mannen mij bij mijn hoofd grijpen en me niet zelf de diepte laten bepalen. Zeker omdat ik gewoon deepthroat. Belachelijk dominant gedoe.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Soms begrijp ik niet hoe mensen die zover doordenken over seksuele dingen nog kunnen genieten van seks, tjeeeeeeeeeeeeempig zeg!
Ik zie me al in bed liggen met mijn bedpartner, nou, ik wordt langzaamaan een dagje ouder, dus nu moet ik wel zo en zo doen hoor, anders is het niet goed genoeg meer.
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH, wat een prutseks zou dat zijn zeg.
Ik vind pijpen gewoon lekker om te doen, alhoewel ik niet hoop dat er piemelvormige lolly's met piemelsmaak komen vind ik het toch erg lekker om te doen in die seksuele context, net zoals de meeste mannen het ook gewoon lekker vinden om te beffen.
Het is gewoon heerlijk om een ander zo te laten genieten, dat is opwindend, zeer zelfs.
vrouwen hebben geen baard, net als papa...prikt dus nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
Wat een onzin ditquote:Op maandag 13 september 2010 01:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Beweer je hier indirect dat vrouwen die "dik en lelijk" zijn eerder geneigd zijn tot genieten van pijpen en misschien zelfs deepthroaten?
Misschien willen ze hun mindere looks goedmaken met meer kinky seks? Misschien zijn ze meer onzeker en daardoor bang dat de man een nieuwe vrouw zoekt als ze niet maximaal presteren? Of, net een beetje anders, is het een enorme opsteker voor hun zelfvertrouwen als ze merken dat een pijpbeurt erg bevalt? (Knappe vrouwen met veel zelfvertrouwen hebben geen behoefte aan deze 'boost') Misschien hebben ze minder vaak seks en minder sekspartners en zijn ze daarom meer geneigd het maximale uit elke seksbeurt te halen?
Dit alles onderbewust natuurlijk, de kans is klein dat een vrouw deze redenen zelf herkent als reden om te genieten van pijpen.
In de TV-serie 'Scrubs' zegt een van de personages dat ze meer geniet van seks met dikke mannen omdat die er dankbaarder voor zijn en daarom meer hun best willen doen. Zou hier een kern van waarheid in zitten en zijn "dikke en lelijke" mensen beter in bed?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat een onzin ditDus volgens jou zijn goed uitziende meiden niet goed in bed? En zij kunnen niet genieten van seks en de handelingen die hierbij horen?
Maagd
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit seks gehad met dikke en/of lelijke mannen. Maar als het nog veel beter zou worden, zou ik er in blijven, denk ik .quote:Op maandag 13 september 2010 01:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Schenkstroopquote:Op zaterdag 18 september 2010 06:45 schreef Schenkstroop het volgende:
even een nieuwsgierig vraagje tussendoor. dames hoe was jullie eerste ervaring met pijpen, vond je het vies, begon je gelijk te lurken ale een pro of.. en wat vond/vind je van de sperma. en doe je het welles op de vanille-pudding ofzo?
Ik heb een toestel uit 2004 waar de meeste toestellen van nu nog bij verbleken, het is maar wat je koopt natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
beetje vaag maar wat wil je met digitale toestellen uit 2004..
Nee hoor, ze doen het bijna allemaalquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Vrouwen pijpen alleen in porno films.
Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doen het bijna allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Vrouwen pijpen alleen in porno films.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef Franneh het volgende:
Lekker toch een volle mond! Natuurlijk leuk om je vent te zien genieten he.
Nou, lijkt me hier wel logisch, in een subforum met de titel SEXquote:Op maandag 20 september 2010 13:55 schreef Milone het volgende:
Waarom wordt er bij het woord 'pijpen' gelijk een verband gelegt met porno..![]()
Ja oké, maar toen ik het voor het eerst overwoog deed ik dat ook en werd ik er onzeker over omdat ik me zo sletterig begon te voelen. Eigenlijk wel zondequote:Op maandag 20 september 2010 14:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, lijkt me hier wel logisch, in een subforum met de titel SEX
be a slut, we don't mindquote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef Milone het volgende:
[..]
Ja oké, maar toen ik het voor het eerst overwoog deed ik dat ook en werd ik er onzeker over omdat ik me zo sletterig begon te voelen. Eigenlijk wel zonde
Inderdaad, niet nadenken maar doen...quote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef Milone het volgende:
[..]
Ja oké, maar toen ik het voor het eerst overwoog deed ik dat ook en werd ik er onzeker over omdat ik me zo sletterig begon te voelen. Eigenlijk wel zonde
omdat het kan dude,. pijpen = pornografisch = geil & lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 13:55 schreef Milone het volgende:
Waarom wordt er bij het woord 'pijpen' gelijk een verband gelegt met porno..![]()
Helemaal eens, seks is niet iets om bij na te denken, maar gewoon alle remmen los en genieten.quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Soms begrijp ik niet hoe mensen die zover doordenken over seksuele dingen nog kunnen genieten van seks, tjeeeeeeeeeeeeempig zeg!
Remmingen zijn leuk, want door remmingen heen gaan is opwindend.quote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef Milone het volgende:
[..]
nou, er zijn vast genoeg gegadigden te vinden op fok.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef geilekloon het volgende:
Ik als man zijnde wil het ook weleens proberen eigenlijk
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef geilekloon het volgende:
Gedaan in KPDquote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, er zijn vast genoeg gegadigden te vinden op fok.
open een topique!
bedoel je pijpen of gepijpt worden..quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef geilekloon het volgende:
quote:
daar heb je weer een hokjesdenker..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef turnazz het volgende:
[..]
bedoel je pijpen of gepijpt worden..![]()
breng eens een bezoekje aan het HOMO topic in GC
Ik hoef mijn mond niet vol te hebben. Bah.... heb een ander mondje daarvoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Om OT te gaan:
Je hebt zelf de controle op wat je doet; sneller, langzamer, teder, wat wilder.. Het is niet elke keer hetzelfde 'trucje' wat je uitvoert waardoor het eentonig wordt, ik wissel 't juist een beetje af.
Bedenken wat je zelf al man lekker zou vinden etc. Dat maakt het leuk en lekker.
Plus het aanzicht van de genietende ontvanger en zelf even later je mondje vol hebben.
Er zijn meer redenen, maar dit is de basis die ik zo snel bedenken kon.
Jezus, word eens volwassen. Nutteloze zak zand die je bent.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef turnazz het volgende:
[..]
bedoel je pijpen of gepijpt worden..![]()
breng eens een bezoekje aan het HOMO topic in GC
Jij gaat over je nek van sperma?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef mijn mond niet vol te hebben. Bah.... heb een ander mondje daarvoor.
Af en toe vind ik het niet erg, maar ik vind het geen lekker idee. Brrrrr.
Maar goed, ik ga snel over mijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb bij mijn vriendin anders meegemaaktquote:
Misschien moet je iemand pijpen die hem niet in je keel jast dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef mijn mond niet vol te hebben. Bah.... heb een ander mondje daarvoor.
Af en toe vind ik het niet erg, maar ik vind het geen lekker idee. Brrrrr.
Maar goed, ik ga snel over mijn nek.
Dat gebeurt sowieso niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand pijpen die hem niet in je keel jast dan?
Macht...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk best wel raar. Wie wil nou iemands hoofd neuken?!Vaag wel hey....
Hij steekt 'm in je oorholte of neusgat?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hij steekt 'm in je oorholte of neusgat?
Ja he? Ik dacht al zoiets.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef turnazz het volgende:
wat lekker is als man, dat terwijl ze je pijpt je opeens klaarkomt en voor haar een soort van verassing is als jij haar longen volspuit en zij bijna stikt.
Een meisje zei tegen mij een keer: "Als je bijna klaarkomt, dan voel je al dat sperma door je eikel stromen...dat is echt grappig!" Ze hebben het dus gewoon door.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef turnazz het volgende:
wat lekker is als man zijnde, dat wanneer ze je pijpt je opeens zonder haar te latenweten in haar bek klaarkomt en haar longen volspuit waardoor zij bijna stikt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen mij een keer: "Als je bijna klaarkomt, dan voel je al dat sperma door je eikel stromen...dat is echt grappig!" Ze hebben het dus gewoon door.
Is geil, zeurpiet.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Natuurlijk. En ze slikken allemaal zaad. ALLEMAAL hè!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en ze vinden het nog lekker ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ze slikken allemaal zaad. ALLEMAAL hè!
Nou, ik als man zijnde zou het niet lang vol kunnen houden denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 13:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
urenlang pijpen.. dat hou ik toch echt niet vol.. en ik heb zo'n vermoeden dat sommige vrouwen de daadwerkelijke tijd verwisselen met hoelang het voor hun gevoel leek te duren.
maar pijpen is wel erg lekker om te doen jaWat eerder al gezegd is, zien hoe hij ervan geniet, verschillende technieken toepassen, afwisselend hard en diep en dan langzaam langs de eikel likken..
Nee, dan klagen ze weer 2 dagen over pijn in de kakenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, ik als man zijnde zou het niet lang vol kunnen houden denk ik
Tenminste, als ik jouw beschrijving zo lees.
Gepijpt worden is wel lekker, maar het hoeft niet heeeeeel lang te duren.
dat ook inderdaad, als je zoveel van pijpen houdt en er zo goed in bent, waarom duurt het dan urenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, ik als man zijnde zou het niet lang vol kunnen houden denk ik
Tenminste, als ik jouw beschrijving zo lees.
Gepijpt worden is wel lekker, maar het hoeft niet heeeeeel lang te duren.
of als vluggertje, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dat ook inderdaad, als je zoveel van pijpen houdt en er zo goed in bent, waarom duurt het dan uren![]()
maar wat mij betreft is pijpen het liefst een deel van de sex. En of dat dan het voorspel is of de grande finale, maakt niet zoveel uit
Vindt je het gek, hoe pijn het aan je kaken gaat doen, uren lang, voor even is het leuk daarna moet het toch over zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willen
Ben blij dat ik geen vent bent......quote:
Dat is knap, want de tijd die sperma door de eikel stroomt is echt heel klein. Tegen de tijd dat ze dat voelt zit haar mond al vol.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen mij een keer: "Als je bijna klaarkomt, dan voel je al dat sperma door je eikel stromen...dat is echt grappig!" Ze hebben het dus gewoon door.
Dames en Heren, de 5x modaal mooie vriendin dure auto groot huis 23 cm+ in slappe toestand Fok!'er!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef turnazz het volgende:
ik zit elke zondagavond met een biertje in mijn hand op de bank Studio Sport te kijken, terwijl ik gepijpt wordt.. how fucking amazing is that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Eens per week?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef turnazz het volgende:
ik zit elke zondagavond met een biertje in mijn hand op de bank Studio Sport te kijken, terwijl ik gepijpt wordt.. how fucking amazing is that
Misschien voelt ze de samentrekkingen van de spieren op het moment supreme. en niet direct het stromen zelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is knap, want de tijd die sperma door de eikel stroomt is echt heel klein. Tegen de tijd dat ze dat voelt zit haar mond al vol.
Misschien bedoelt ze meer het gebied bij de wortel van de penis.
Denk gewoon dat vrouwen die van seks houden ook eerder zullen reageren in topics wat over seks gaat.quote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef Zero17 het volgende:
Die reacties van de vrouwen hier. Allemaal pratend alsof ze de Afroditen der samenleving zijn.
Je kan zoveel zeggen als je wilt, maar uren pijpen etc. is toch echt niet reëel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk gewoon dat vrouwen die van seks houden ook eerder zullen reageren in topics wat over seks gaat.
Als ze niet van seks houdt zal ze ook geen sekstopics lezen lijkt me.
Een beetje man vindt het iedere keer geil om je kutje te likken, dus je kunt je afvragen waarom jij het pijpen niet iedere keer wilt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef snakelady het volgende:
Ik vind pijpen niet erg om te doen en kan er zelf ook van genieten, maar moet er wel zin in hebben dus het is niet iets wat iedere sekspartij gebeurd, als ik het doe doe ik het goed volgens mijn man, dan zet ik me er ook echt voor in zeg maar.
Maar denk dat 1x in de week wel het gemiddelde is dat het gebeurd.
laten we wel eerlijk zijn, we beffen met voorbedachte rade he..quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:21 schreef Ratso het volgende:
[..]
Een beetje man vindt het iedere keer geil om je kutje te likken, dus je kunt je afvragen waarom jij het pijpen niet iedere keer wilt.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
laten we wel eerlijk zijn, we beffen met voorbedachte rade he..
wanneer ze net uit de douche komt zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wanneer ze net uit de douche komt zeker.
Sex met voorbedachte rade is niet leuk!
Je zegt het zelf 'een beetje man', een vrouw is geen man. Gelukkig maar, ik vind mannen goed zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:21 schreef Ratso het volgende:
[..]
Een beetje man vindt het iedere keer geil om je kutje te likken, dus je kunt je afvragen waarom jij het pijpen niet iedere keer wilt.
Soms, maar sommige mannen gaan er gewoon voor. Het zit zowat in de genen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms, maar sommige mannen gaan er gewoon voor. Het zit zowat in de genen.
stop een lolly in je mondquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit, nu heb ik zin om mn vriend te pijpen
Ja dat denk ik 's ochtends ook wel eens en dan is het straks avond en dan heb ik geen zin meer!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in de buurt.
Vanavond
alsof ik mijn vent daar blij mee zou maken!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
Wat een zwets
dan neem je NU vrij, rij naar het werk van je vent en leen je m een kwartiertje.
Maar nee dat kan niet want: <insert smoes>
die van mij hoeft maar te bellen en ik kom er aan!quote:
En je hebt mij nog nooit gezien dus.. ga maar alvast op je hurken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn vriend een week niet gezien. Dus ik heb er zeker wel zin in, hell yeah!!
Kan inderdaad nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
Wat een zwets
dan neem je NU vrij, rij naar het werk van je vent en leen je m een kwartiertje.
Maar nee dat kan niet want: <insert smoes>
Na een week is pijpen niet het eerste waar ik aan denk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn vriend een week niet gezien. Dus ik heb er zeker wel zin in, hell yeah!!
Ik kan niet wachten moppie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet
Ik zit in Amersfoort, hij in Enschede. Ik zit in college, hij op stage![]()
Maar vanavond..
OH GET A ROOMquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Lekker de puddingbuks weer in dat geile, naar zaad snakkende keeltje legen...
Uren, daarna 3 dagen lang je kaak in de warquote:Op vrijdag 24 september 2010 04:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je kan zoveel zeggen als je wilt, maar uren pijpen etc. is toch echt niet reëel.
Uren zou mij ook teveel zijn, voor mijn man ook denk ik maar ja, het zal je maar smaken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je kan zoveel zeggen als je wilt, maar uren pijpen etc. is toch echt niet reëel.
Maar ik als vrouw wil niet iedere keer gelikt worden, soms is het gewoon leuker en fijner om andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:21 schreef Ratso het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik als vrouw wil niet iedere keer gelikt worden, soms is het gewoon leuker en fijner om andere dingen te doen.
We hebben geen routine in ons seksleven gelukkig, dus we doen ook niet iedere keer hetzelfde.
Wisselen van spijs doet eten.
Tja, krijgt een man het vaak te horen dan zal hij misschien toch eens moeten gaan nadenken over wat hij aan het doen is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met dat argument wordt iedere man graag om de oren geslagen
Dan prijs ik mezelf maar dat ik dat niet eerder gehoord hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, krijgt een man het vaak te horen dan zal hij misschien toch eens moeten gaan nadenken over wat hij aan het doen is.
hell yeah en dan neem je een keer een spijsje van een jaar of 20 is het wéér niet goed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met dat argument wordt iedere man graag om de oren geslagen
[..]
gewoon alles![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef HairnetParadise het volgende:
heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me zooo lekker!
Groot gelijk. Er gaat niets boven je tong langs een stel mooie schaamlippen te laten gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Evie het volgende:
niets. Daarom ben ik ook pot!
Condooms met alcoholsmaak op de markt voor de echte verslaafden!
Jezus, doe chill.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef 2xuq773pps het volgende:
likken de dames soms ook pisresten![]()
i bet you do
Kan ik hier uit ophalen dat jij een vrouw nooit oraal zal bevredigen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef 2xuq773pps het volgende:
likken de dames soms ook pisresten![]()
i bet you do
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef Stickyickyicky het volgende:
[..]
Wel altijd van voor naar achteren wisselen van spijs
hehe heb er geen problemen mee hoor om een vrouw oraal te bevredigen..alleen moet ze wel natuurlijk schoon zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan ik hier uit ophalen dat jij een vrouw nooit oraal zal bevredigen?
En dat is een probleem?quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:20 schreef Ratso het volgende:
De vrouw die pijpen niet leuk vindt om te doen, moet zich serieus zorgen gaan maken. Dan lijkt het er toch wel heel erg op dat je een enorme narcist bent en schijt hebt aan de gevoelens van een ander.
Jammer. Zin moet je maken. Ik heb ook nooit zin om te werken... maar ja... ik moet toch de hypotheek betalen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef snakelady het volgende:
Ik vind pijpen niet erg om te doen en kan er zelf ook van genieten, maar moet er wel zin in hebben dus het is niet iets wat iedere sekspartij gebeurd, als ik het doe doe ik het goed volgens mijn man, dan zet ik me er ook echt voor in zeg maar.
Maar denk dat 1x in de week wel het gemiddelde is dat het gebeurd.
Moet je dan echt perse elke keer een lijstje afwerken van wat je gedaan moet hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Zin moet je maken. Ik heb ook nooit zin om te werken... maar ja... ik moet toch de hypotheek betalen hè.
Whaha, gelukkig is mijn man niet zo dat hij bepaalde handelingen verwacht tijdens de seks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Zin moet je maken. Ik heb ook nooit zin om te werken... maar ja... ik moet toch de hypotheek betalen hè.
Ik wil wel elke keer gepijpt worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:25 schreef erodome het volgende:
[..]
...en ik wil echt niet elke keer gebeft worden als we seks hebben.
Leuk voor je....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil wel elke keer gepijpt worden.
Dus als ik graag gepijpt word, gaan jullie er maar vanuit dat we alles met een vaste checklist op volgorde afwerken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Leuk voor je....
Bij ons is het gelukkig geen vast lijstje wat afgewerkt moet worden omdat anders of ik, of hij ontevreden is, we doen gewoon waar we zin in hebben op dat moment.
Dat heeft nou weer helemaal niks met libido te maken hoor, dat je pijpen als seksuele handeling prefereert.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar dat zal wel aan mijn überlibido liggen.
De volgorde weet ik niet, maar jij maakt natuurlijk niet voor niks afspraken over de prijs.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus als ik graag gepijpt word, gaan jullie er maar vanuit dat we alles met een vaste checklist op volgorde afwerken?
Jammer...
Wat een bullshit. Omdat je iets elke keer lekker vindt ben je meteen zo'n persoon die een boodschappenlijstje naloopt? Nigga please.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Leuk voor je....
Bij ons is het gelukkig geen vast lijstje wat afgewerkt moet worden omdat anders of ik, of hij ontevreden is, we doen gewoon waar we zin in hebben op dat moment.
Niet gelijk nee, wel in de lijn van de reactie's van dat persoon in deze topic...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Omdat je iets elke keer lekker vindt ben je meteen zo'n persoon die een boodschappenlijstje naloopt? Nigga please.
Hoeft ook niet dat hypotheek betalen , zorg wel dat je dan binnenkort ergens kan kamperen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou je wel willen he?. Je mag wel de hele dag met je hand in je broek zitten hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef htctouch2 het volgende:
Gepijpt worden is ultieme overgave.
Ik als man vind dit 1 van de lekkerste dingen buiten de penetratie om.
Ik heb nu een vriendin die het in het begin (3-4 maand geleden) niet leuk vond om te doen, ze had wat nare ervaringen met vorige vriendjes in het algemeen. Ze had er ook zeer weinig ervaring in.
Sinds wij bij elkaar zijn ben ik heel open over sex, wensen en fantasieen, in het begin was zij huiverig maar op een bepaald moment ging ze er wel een beetje in mee, en nu is ze zelf ook heel open over sex.
Pijpen vond ze in het begin niet leuk, ze vond het een smerige gedachte om mij te pijpen. Na een paar avonden erover gepraat te hebben begon ze me toch voorzichtig te pijpen toen we onder de doche stonden, en toen vond ze het niet smerig. Uit respect kwam ik niet klaar in haar mond, maar na enkele keren waarschuwde ik haar dat ik bijna kwam en toen ging ze gewoon lekker door.
Ze schrok na afloop wel van de smaak maar omdat we vrij open zijn over sex schaamde ze zich niet om het uit te spugen in een doekje.
Nu 2 maanden later slikt ze soms ze begint te wennen aan de smaakt zegt ze,en vind ze het stees een beetje lekkerder..
Over de duur.. af en toe als ze op mij schoot ligt vind ze het gewoon leuk/lekker om ermee te spelen, beetje rukken, masseren, pijpen etc. maar wel heel rustig, echt tot een hoogtepunt kom ik niet maar het wel op en top genieten.. dit kan ze makkelijk een uur volhouden, meestal ben ik dan wel zo in extase dat het wel een keer "afgemaakt" mag worden.
Moraal: Pijpen moet je leren en aan de smaak moet je wennen.
Wat is daar mis mee trouwens? Of doe je het zelf nooit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou je wel willen he?. Je mag wel de hele dag met je hand in je broek zitten hoor.
Alles op zijn tijd. Ik hou van schone lullen, die zijn dat meestal niet als je gewoon tv zit te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee trouwens? Of doe je het zelf nooit?
Pijpen is heerlijk, het hoeft niet perse altijd, maar het is heerlijk om te zien hoe hij kan genieten als ik zijn lul heerlijk in mijn mond neem.
ja maar...hij wordt toch vanzelf schoon dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd. Ik hou van schone lullen, die zijn dat meestal niet als je gewoon tv zit te kijken.
I know, maar daar ben ik niet voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar...hij wordt toch vanzelf schoon dan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:44 schreef Pan.da het volgende:
A2M vinden de meeste dames helemaal te gek!
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |