vooruit,quote:
Juist.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef wendy79 het volgende:
je moet niet vragen waarom, maar er gewoon van genieten... uuuren lang![]()
gewoon allesquote:
niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijptquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
't leuke eraan is dat je weet dat ie geniet. als je het goed doet tenminste.
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijpt![]()
Ik hou m'n hart dan ook vast voor de toekomst.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
frustrerend hè als je vriendin niet wilt pijpen ??quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en op Fok! zitten natuurlijk alleen die vrouwen die van uren pijpen houden
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef wendy79 het volgende:
[..]
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegen
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en op Fok! zitten natuurlijk alleen die vrouwen die van uren pijpen houden
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Deepthroaten FTWquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Chowi het volgende:
Ik kan erg genieten van het gevoel dat ik bijna moet kotsen.
haha nee uuureen is ook wel overdreven van mijn kant .. maar ik kan toch echt wel een lange tijd bezig zijn.. totdat ik een waarschuwing krijg (als je doorgaat heb je bolle konen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willen
jaaaa dat is geil.. vooral als de man mijn hoofd dan vastpaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef vosss het volgende:
Of wacht, gedeepthroat worden bedoel ik
...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef turnazz het volgende:
zie TT.. ik wil graag weten van de dames wat ze er zo lekker aan vinden
uren zou ik niet willen: das te saai. Maar een goede pijpbeurt is natuurlijk altijd goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef wendy79 het volgende:
[..]
frustrerend hè als je vriendin niet wilt pijpen ??
ik hou het maar op gezonde jaloezie
Noem je brennie nu al zo?quote:
Nee sufkutquote:
dan zoek je toch echt verkeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
uren zou ik niet willen: das te saai. Maar een goede pijpbeurt is natuurlijk altijd goed(mijn vriendin doet het wel, maar vind er zelf niets aan)
maar altijd grappig dat je dit soort dames nooit IRL tegen komt....
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.
Ik neuk geen mannen, dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef wendy79 het volgende:
[..]
om over sommige mannen nog maar niet te spreken
daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Maar zoals mijn UI wel toont: uiteindelijk kijken we toch op ze neer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef FUFR het volgende:
vrouwen zijn op zoek naar macht, daarom pijpen ze.
Dat is dan eigenlijk ook best lastig....quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.
Maar misschien heb je gelijk. Momenteel wordt in al mijn wensen in ruime mate voorzien gelukkig
Ik zie nergens staan dat de vrouwen ook zelf genieten...quote:
Daar heb ik het niet over.... ik heb het over toewijding. Doen, niet zaniken. Niet van dat halfslappe, onovertuigende gejengel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk ook best lastig....
Ik kan en mag van mezelf zeggen dat ik heel erg goed beval seksueel gezien, voor mijn man dan!
Ik durf daarbij dan ook wel te zeggen dat ik voor sommige andere mannen naar alle waarschijnlijkheid helemaal niet zo goed beval in eerste instantie.
Je kan als vrouw zijnde het ene vriendje in de 7de hemel seksen en de volgende heeft zoiets van tja, doe dat maar anders en doe zus maar zo.
Neem dat pijpen, de een wil fiks wat zuigkracht, de ander vindt dat helemaal niks, de een huilt al als je alleen naar zijn ballen wijst, een ander vindt het hemels als je ze flink vastpakt tijdens het pijpen en ga zo maar door, het verschilt best wel heel erg soms.
Ik ben netjes afgesteld op waar mijn man blij van wordt, maar dat betekend wel dat ik vaak even opnieuw moet afstellen als ik wat met een ander doe.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef RVP67 het volgende:
Tippie voor de meisjes hier: pijp eens zonder je handen te gebruiken.
Dat is super lekker want rukken kan je vriend zelf wel :-)
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!quote:
beetje variatie in techniek lijkt me wel wenselijk...quote:
kan ze gewoon doorgaan met afwassen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef RVP67 het volgende:
Tippie voor de meisjes hier: pijp eens zonder je handen te gebruiken.
Dat is super lekker want rukken kan je vriend zelf wel :-)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!
Deep throaten vind ik ook echt heerlijk om te doen! Afgewisseld door lekker likken aan de paal en ballen.
Damn girl ... kom maar op !!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, dan kun je toch veel meer doen, en ook de ballen strelen e.d.!
Deep throaten vind ik ook echt heerlijk om te doen! Afgewisseld door lekker likken aan de paal en ballen.
zoals je aan de reacties van de mannen kan zien: je bent de uitzondering.....quote:
wij ook hoorquote:
Ja, maar niet in het kader van: lange halen, snel thuis. Niet uit gemakzucht.quote:
wat ik dus ook al zei, maar blijkbaar ben je dan jaloersquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Opkloter het volgende:
allemaal perfecte vrouwen hier,........typisch fok
En hoe zit het dan met het mondgevoel? Is dat ook nog fijn? Beffen is ook wat anders dan zoenen, maar het voelt toch ook altijd wel lekker, heeft pijpen die charme ook?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:42 schreef JackieBrown het volgende:
Hem zien genieten en inderdaad de macht over het laten klaarkomen (mits je precies weet wat hij lekker vind), maar aan de andere kant ook het tegenovergestelde van macht, soort van onderdanig hem 'van dienst' zijn.
Kan het niet zo goed uitleggen maar dat dus.
Noem me behaagziek, maar dat lijkt me standaard.quote:Als man kan je het lekkerder maken door je goed schoon te houden
16quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
prikt gepijpt worden niet als de tering?
Als ze deze in haar mond heeft wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Plassertje97 het volgende:
prikt gepijpt worden niet als de tering?
Ik schat een half uur jonger dan toen ik ontmaagd werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |