Zo zo, dat zijn er nogal wat!quote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.
Sowieso 8 toch? Ze kunnen het vast nog wel wat verder uitmelken. Verwijderde scenes enzo. Ik wil die Barbie wel hard onderuit zien gaan hoorquote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.
Dan kan niet uitblijven inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 02:17 schreef mrcool het volgende:
Ze zullen ook nog wel op de rode bank verschijnen verwacht ik zo...
Ook echt WTFquote:
quote:
hij is echt!quote:
je bent niet de enige, ik denk dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Joker er van verdenk constant aan de drugs te zijn?
Hij loopt maar als een debiel te draaien met zn kop, een opgetrokken smile en supergrote ogen.
God waar heb ik dat eerder gezien?
Yepquote:Op zondag 12 september 2010 17:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
je bent niet de enige, ik denk dat ook![]()
Vanavond is het van 21.30 tot 22.30.. dat is neem ik aan een herhaling van de eerste 2 afleveringen ofzo?
Sterretje natuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb gehoord dat er een paar van die gasten gister een opstootje hadden met een portier in de stad. ze vonden zichzelf heel wat nu ze op tv waren . Ze werden in eerste instantie geweigerd omdat ze teveel gedronken hadden en toen gingen ze door met ruzie maken , te zielig gewoon. Wie van die vier gasten het waren weet ik niet
Dat is donderdag pas weer, maar misschien niet vanwege voetbalquote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een nieuwe aflevering was
"Versierâh, aftuigâh, en in de fik stekâh!"quote:Op zondag 12 september 2010 22:32 schreef Ragboer het volgende:
Lekker Matsoe Matsoe: "Vrouwâh in brand stekâh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |