Volgens een stukje in het AD gisteren zou het alleen nog maar wilder wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Het versier gehalte is idd bar laag. Sniper kwam met stoere praat dat ie Zweedse damnes gingg versieren, en; er zijn genoeg mooie vrouwen op Cherso, waarom zou ik mijn pijlen op Roos gaan richten?
Maar dan wel der direct voor de zekerheid alvast regelen
de rest hosselt helemaal niks
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerEcht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom regelen die gasten nummers? Stelletje reserveplayers.
Sadness.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerSniper is de enige die heeft geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#FreeHat
Met wel een hele jaloerse vrouwquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sniper is de enige die heeft geneukt
Die na 1 dag al zegt dat hij geen vrijgezel isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Met wel een hele jaloerse vrouwWeet niet of je daar vrolijk van wordt zo vroeg in je vakantie
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerZe kunnen in elk geval wel numberclosen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, nu nog een stapje verder
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Ik vind haar echt geweldig.quote:
Ja, ik vroeg het me ook al af toen ie dat zei op 538.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef Tinos85 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor "cholesterolpropje" Sterretje heeft staan zoenen
Inderdaad, toffe gasten wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Ritmo het volgende:
Toch zijn ze allemaal best sympathiek. Snap ook niet hoe je echt een hekel aan ze kunt hebben.
Ik zou er prima mee uit willen gaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Ritmo het volgende:
Toch zijn ze allemaal best sympathiek. Snap ook niet hoe je echt een hekel aan ze kunt hebben.
Met een 6je.... nou nou wat een prestatie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sniper is de enige die heeft geneukt
Ze weet wel hoe ze een leraar moet bewerken denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef petertje2 het volgende:
Niet te geloven trouwens dat die Roos nog een MBO-opleiding heeft afgemaakt.
kom op zeg, gewoon een leuke spontane meid, die van stappen houdt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier valt ze niet zo erg tegen...
idd een zeer sympathieke gozer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb wel enige sympathie gekregen voor die Joker. Het is een ontzettende klaploper, maar wel een goede. Hij geeft altijd netjes antwoord op vragen, bespeelt een instrument, reageert altijd aardig, et cetera.
én sexy.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb wel enige sympathie gekregen voor die Joker. Het is een ontzettende klaploper, maar wel een goede. Hij geeft altijd netjes antwoord op vragen, bespeelt een instrument, reageert altijd aardig, et cetera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |