Aaaahw.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik mijn sociale leven in de ijskast kan zetten. Ik heb bijgekletst met mijn nichtje van 5:
'Waarom ben jij niet getrouwd?'
'Omdat ik nog geen man heb gevonden waar ik heel veel van hou en waar ik mee zou willen trouwen.![]()
'
'En nu kan dat niet meer he? Nu ben je te oud.'
'![]()
![]()
![]()
'
Daarna heb ik haar uitgelegd dat je zelfs kunt trouwen als je 80 bent. Volgens mij geloofde ze me niet.
Zal ik jou maar eens gaan voorstellen?quote:
arrrrrr!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Ik zit met een hond(je) op mijn schouder Ik lijk wel een piraat
Past dat?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Ik zit met een hond(je) op mijn schouder Ik lijk wel een piraat
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik jou maar eens gaan voorstellen?
Goed dat je het zegt!quote:
Jep, ik ben gastouderquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mevrouw tombola, geslaagd eh?
Heb je mn Atari shirts gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me soms wel eens een soort van low-budget piraat als Napoleon op m'n schouder meelift door het huis
Ja hoi! Ik kwam ff zeggen dat ik weer gingquote:
Gezelligquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je mn Atari shirts gezien
[..]
Ja hoi! Ik kwam ff zeggen dat ik weer ging
Volgens mij heb je al een gulden voor het meiske klaarliggen he?quote:
*schuift Ll's kaart in de prikklok*quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Alsof je een grote niet kan betalen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me soms wel eens een soort van low-budget piraat als Napoleon op m'n schouder meelift door het huis
Gezellig hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
7,50 zeker?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een gulden voor het meiske klaarliggen he?
oeh nee, do show!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
whehehehequote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maakte dat grapje net in het andere topic, maar niemand snapte hem.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maakte dat grapje net in het andere topic, maar niemand snapte hem.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Trusten alleen.quote:
Slaap lekkerquote:
Die bovenste heb ik nu aan!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nerd.quote:
quote:
Dan ben jij niet zo van de IT?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel niet hip ende happening zijn, als ik die shirts maar niets vind?
Boobies!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat shirt kopen. Ik wil een girly (zo'n strakke!) variant!
nee, dat betekent alleen dat je geen nerd bent, dus het tegenovergestelde is eerder waarquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme Alexquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat shirt kopen. Ik wil een girly (zo'n strakke!) variant!
Mijn zusje is daar wel geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nerd.
Ik krijg altijd zo'n zin om lekker los te gaan in de BioBio en bij Star Beach als ik Oh, Oh, Cherso heb gekeken.
Eerlijk is eerlijk, ik zou alex ook jattenquote:
prachtigquote:Op donderdag 9 september 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
Ooh, heel fout hoor.... maar ik heb een deurmat gezien, en als we een eigen huis krijgen dan gaat die er komen ook!
"Welcome 127.0.0.1"
Die vragen die je over die mat ook gaat krijgen danquote:
Volgens mij nietquote:
"hai, ik ben de buurman, 192.168.0.2"quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die vragen die je over die mat ook gaat krijgen dan
"Waarom staat daar 127.0.0.1?"
"je heet toch geen 127.0.0.1? "
En ik zag ook al een wc rol houden met 1337 erop
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"hai, ik ben de buurman, 192.168.0.2"
Voor dat ene huis dat je me hebt laten zien?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef Qwea het volgende:
ik ga auch slaffen. Morgen vrijEn mike gaat morgen de makelaar bellen om te kijken of hij (de makelaar) denkt dat er over ons bod te praten valt (mike gaat een bedrag noemen
)
Die vrouwen zijn nog wel te verstaan ('Heb jij een masker op? Nee...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik kan die Chersootjes echt amper verstaan.
En wat deden ze vriendelijk over Amsterdammers! ()
Jup.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat ene huis dat je me hebt laten zien?
Spannend! En weltrusten
Zo sneuquote:Op donderdag 9 september 2010 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn nog wel te verstaan ('Heb jij een masker op? Nee...' ) maar die Matsoe Matsoe komt alleen maar vaag gegrom uit.
Op zich had ze wel gelijk mbt haar eigen hoofd.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo sneuHeb jij een masker op, ooh nee dat is je kanker lelijke kop.
het ging over joeyquote:Op donderdag 9 september 2010 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich had ze wel gelijk mbt haar eigen hoofd.
Een dagje mee laten lopen met een terminaal patient met chemo's en de hele rambam enzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
het ging over joey
Ik heb niks tegen het woord kanker hoor. Ik roep het zelf ook wel eens.... maar je kan het ook echt overdrijven.
Ik heb ook school ook van die lui. Kanker jonguh, je weet tog!
Kanker!
Kanker computer
Kanker docent
Kanker boek
Kanker kanker kanker
Chlamydios.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Ik ben afgelopen zondag nog door Oh Oh Cherso gereden; ik zou er echt noooooit op vakantie willen.
Chlamydios
Als je heel boos bent kan ik het mij wel voorstellen dat je dat woord gebruikt, heb het daar ook wel eens met een familielid met kanker over gehad en hij was het wel met mij eens dat dat de overtreffende trap was als je woede uit wilde drukken...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
Een dagje mee laten lopen met een terminaal patient met chemo's en de hele rambam enzo.
Schelden vind ik niet erg, ik doe het zelf te pas en te onpas, maar DAT doe je gewoon niet. Punt.
Maar niet als stopwoordjes zoals kwee het net deed voorkomen. En ik persoonlijk gebruik het zelf niet als ik heel erg boos ben. Heb het van té dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als je heel boos bent kan ik het mij wel voorstellen dat je dat woord gebruikt, heb het daar ook wel eens met een familielid met kanker over gehad en hij was het wel met mij eens dat dat de overtreffende trap was als je woede uit wilde drukken...
oh whoepsiedoe wat heb ik potjandubbeltjes nu weer aan mijn fiets hangen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook écht niet tegen die types die het echt te pas en te onpas gebruiken, alsof hun zinnen niet compleet zijn zonder dat er een kanker in zit![]()
Maar ik snap het wel dat er mensen zijn die zoiets in ultieme woede er uit gooien. Dan gebruik ik zelf andere bewoordingen en niet eens uit principe, maar gewoon uit gewenning, ben niet gewend om 'kanker' als scheldwoord te gebruiken. En wat ik wel roep op zulke momenten, da's ook niet altijd even fraai
Treurwilg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh whoepsiedoe wat heb ik potjandubbeltjes nu weer aan mijn fiets hangen!
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Tsja, we weten nog niks. Uiteindleijk willen we hier weg, maar we hebben geen haast. We zitter er net een jaar en het is een goed huis. Maar we willen meer naar buiten. Dat is in Nederland duur. Nou is nokManda wel van de boten en ik ben op een woonboot opgegroeid. Neem je een varend schip, dan kun je je huis altijd meenemen als je besluit om naar andere oorden te vertrekken. Lig je ergens mooi, dan hebben de poesjes goeie buitenruimte.quote:
30.000 agentenquote:ROTTERDAM - De politie begint vandaag met een grote verkeersactie om gevaarlijk rijdende automobilisten in het gareel te krijgen, schrijft het AD. Er worden boetes uitgedeeld aan mensen die zich laten afleiden door bijvoorbeeld hun mobiele telefoon, navigatiesysteem of een broodje proberen te eten achter het stuur.
,,Er vallen jaarlijks tientallen doden door ongelukken als gevolg van afleiding'', zegt korpschef Bert Wijbenga. ,,Er is een hardnekkige groep bij wie dat niet doordringt. Die moeten we in de portemonnee raken om ze bewuster te maken.''
Boetes kunnen oplopen tot 2.500 euro. Voor de vier weken durende actie worden ruim 30.000 agenten ingezet. Binnen twee jaar opent de politie in het verkeer ook de jacht op grote criminelen. Wapenhandelaren, drugsdealers en mensensmokkelaars zullen de hete adem van de agenten voelen. Wijbenga: ,,Die glippen er nu nog doorheen, omdat de agent niet weet waar hij op moet letten of wie hij voor zich heeft." De politie wordt daartoe uitgerust met de nodige elektronische apparatuur.
Die ander danquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Leuk hoor een bootjeIk hoop dat het jullie lukt
![]()
Over Cherso stond weer een stuk in het AD vanmorgenIk zou niet blij zijn als mijn kind bij zo'n clubje hoorde.
'Diploma? Ik heb 2 zwemdiploma's en een veterstrikdiploma'
Mja, maar dat is alleen als je rijgedrag beinvloed wordt door dat broodje etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Goed nieuws! Het personeelstekort bij de politie is opgelost!
[..]
30.000 agenten!
Boetes voor een broodje eten achter het stuur!
Ja dat snap ik... maar dan nog... Het is altijd kommer en kwel en te weinig politie voor evenementen of niet zo boeiende aangiftes (klein diefstalletje of intimidatie ofzo), en hier hebben ze 'even' 30.000 man voor vrij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar dat is alleen als je rijgedrag beinvloed wordt door dat broodje eten
Tja, ze zullen wel achterlopen op het quotumquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar dan nog... Het is altijd kommer en kwel en te weinig politie voor evenementen of niet zo boeiende aangiftes (klein diefstalletje of intimidatie ofzo), en hier hebben ze 'even' 30.000 man voor vrij?
Gezien de boetegeilheid vind ik dit een iets te vrijblijvende omschrijving. Oom agent wil scoren en kan dat vinden. Het is niet objectief.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar dat is alleen als je rijgedrag beinvloed wordt door dat broodje eten
Tuurlijk, maar dat is eigenlijk altijd met "gevaarlijk rijgedrag"... dat is altijd in de ogen van de agenten...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de boetegeilheid vind ik dit een iets te vrijblijvende omschrijving. Oom agent wil scoren en kan dat vinden. Het is niet objectief.
Nee, maar dat is natuurlijk altijd zo, dat bedoel ik. Het is nu alleen met 30.000 agenten extraquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Er zullen best wat idioten van de weg gehaald worden hoor, maar tis net wat Nok zegt, het is zo'n makkelijk iets om op te schrijven als agent. Het is niet alsof je het gaat winnen als jij bezwaar aantekent en het jouw woord tegen dat van een agent is...
Nok wordt in de boot genomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:34 schreef nokwanda het volgende:
@F-R, dat scheepje was fantastisch. We hebben zelfs een mogelijke ligplaats bij toeval gevonden. Maar er zijn nog heel veel scheepjes. Zelfs gratis of voor weinig. Aangezien we pas in een orienterende fase zijn kijken we nog even rond.
quote:
Om de een of andere reden heb ik dat hier niet. Het is een lief huis, maar niet mijn droomhuis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Belaan, veel plezier op de ouwetjes-reünie![]()
Nok, jij hebt ook geen rust in je kont qua wonen he![]()
Ik ken het hoor. Ik zit vaak alweer op Funda te kijken als ik ergens net woon.
Het is bij jullie ook allemaal snel gegaan natuurlijk, van single naar samenwonend en getrouwd (love itquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ooit, hoop ik
[..]
Om de een of andere reden heb ik dat hier niet. Het is een lief huis, maar niet mijn droomhuis.
Ik denk zomaar dat het die ouders weinig uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk Nok! Is ook echt iets voor jou, op een bootje![]()
Heb vannacht ook nog ff ohoh cherso gekeken.
Het zal je dochter zijn die de eerste nacht al ligt te krikken met zo'n kereltje![]()
En Barbie is bah![]()
Veel te hard, of viel het mee met de boete?quote:En toen ik thuis kwam, lag er post van Oom Agent voor mij.
Laatste dag voor de vakantie had ik iets te enthousiast gereden
Als het mijn dochter was, kwam ze tot haar 40e het huis niet meer uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het die ouders weinig uitmaakt.
Anders hadden ze die kids ook vast niet mee laten doen aan zo'n programma
[..]
Veel te hard, of viel het mee met de boete?
+administratiekosten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was, kwam ze tot haar 40e het huis niet meer uit![]()
Viel mee, 7 km te hard (ik dacht al wat te zien staan in de berm) dus had al geremd.
Met correctie eraf dus 3 km te hard = 23 euro
quote:
Lekker kotsen in de ballenbakquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Op het journaal: De ballenbakken zijn vies.
Ja, he he...
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker kotsen in de ballenbak
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Op het journaal: De ballenbakken zijn vies.
Ja, he he...
"Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
"De ballenbakken zijn vies omdat kinderen er in overgeven of het in hun broek doen".
Wat een heldere lichten. Zelfs al zouden ze er niet in overgeven, dan nog zijn kinderhandjes altijd vies. En dat duikt dan in die ballen. Lijkt me ook best een klus om die ballen elke dag een sopje te geven
Terwijl een broodje eten helegaar niet afleidquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Goed nieuws! Het personeelstekort bij de politie is opgelost!
[..]
30.000 agenten!
Boetes voor een broodje eten achter het stuur!
Dat ligt er aan... een club sandwich waar alles tussenuit valt op je schoot terwijl je rijdt...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terwijl een broodje eten helegaar niet afleid
Ik neem aan dat die dingen dan met een soort grote stofzuigertttt worden opgezogen (Wat doe je voor werk? Ballenzuigert bij de McDo!), dan in dat apparaat meteen worden gesopt en dan weer terug worden gespuugd in die bak. Ofzo? Zo niet, dan moeten ze dat snel uitvindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Wat doe je voor werk?
Ballenbakballenpoetser bij McDonalds"
Je hebt toch een broek aan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... een club sandwich waar alles tussenuit valt op je schoot terwijl je rijdt...
Je bent door naar de juryronde!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die dingen dan met een soort grote stofzuigertttt worden opgezogen (Wat doe je voor werk? Ballenzuigert bij de McDo!), dan in dat apparaat meteen worden gesopt en dan weer terug worden gespuugd in die bak. Ofzo? Zo niet, dan moeten ze dat snel uitvinden
Bal voor bal eruit halen dan ff lekker in een sopje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die dingen dan met een soort grote stofzuigertttt worden opgezogen (Wat doe je voor werk? Ballenzuigert bij de McDo!), dan in dat apparaat meteen worden gesopt en dan weer terug worden gespuugd in die bak. Ofzo? Zo niet, dan moeten ze dat snel uitvinden
Dat laatste zou ik niet doen. Kinderen stoppen toch ook alles in hun mondquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bal voor bal eruit halen dan ff lekker in een sopje.
En afnemen met alcohol
Really? Was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet altijd, ik ben een meiiiiiiiiiisje
Met een bordje bij de bak.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bal voor bal eruit halen dan ff lekker in een sopje.
En afnemen met alcohol
Zijn ze lekker rustigquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet doen. Kinderen stoppen toch ook alles in hun mond![]()
Waar is Tombo als je d'r nodig hebt, wij zijn maar een stel prutsers zo te horen
Ik ben hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet doen. Kinderen stoppen toch ook alles in hun mond![]()
Waar is Tombo als je d'r nodig hebt, wij zijn maar een stel prutsers zo te horen
Je neus groeit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Really? Was me nog niet opgevallen
Of gewoon eerst de kinderen ontsmettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een bordje bij de bak.
Deze ballen zijn momenteel niet beschikbaar.
Over een dag of vier zijn wij klaar met ontsmetten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet beter een stap overslaan en die kinderen gewoon in een bad alcohol pleuren?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of gewoon eerst de kinderen ontsmetten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet beter een stap overslaan en die kinderen gewoon in een bad alcohol pleuren?
Wij zouden goede ouders zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of gewoon eerst de kinderen ontsmetten
Ik wilde maar even zeggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden goede ouders zijn
Noes! Heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 07:54 schreef Belana het volgende:
ik ben niet bijgelezen, maar Cat, jouw nichtje is wel hilarisch![]()
sorry
kinderen hebben van die maffe standaard ideeen somsIk probeer dat bij mijn kideren te voorkomen door te vertellen hoe de dingen ook wel eens kunnen zijn, maar kinderen zijn op zoek naar duidelijkheid, dat geeft ze houvast ofzo. snap ik ook wel, de wereld is al ingewikkeld genoeg natuurlijk.
Ik vertrek vanavond naar het Dijkgatsbos, voor een reunie van de vakantiespelen
vroegah ben ik 11 jaar lang vrijwilliger geweest, was altijd zo tof! Nu dus een reunie met allemaal veertigerszal wel leuk worden denk ik
Oe en dan zondagmiddag Noes halen
In elk geval schone oudersquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ah nee, dat zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef APK het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat McDonalds een andere taakomschrijving voor de functie 'Ballenzuiger' gaat verzinnen.
Laat je man het maar niet horen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je dan weer even in je spijkerbroek gaan slapen (quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ehh... dat is mijn neus niet... Ik ben gewoon blij je weer te spreken
Vooral dat ontbijtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je dan weer even in je spijkerbroek gaan slapen ().
God, wat was dat een leuk weekend
Ik moet zeggen, dat wij na zo'n 10 verhuizingen nu wel op het eindpunt zijn aangeland.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ooit, hoop ik
[..]
Om de een of andere reden heb ik dat hier niet. Het is een lief huis, maar niet mijn droomhuis.
Heuj! Jij hield niet van klooien in quotes!quote:
Tja, maar zij is MODquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj! Jij hield niet van klooien in quotes!
Awquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:10 schreef Strega het volgende:
Oh, die foto van Pagan, zo hing Bullie van de week door het kattenluik, P. had vergeten hem binnen te laten.![]()
(Hij had geen bloem in z'n reet)
Daar hoef je geen mod voor te zijn hoorquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat het vandaag van dat prachtige weer ging worden?
Voorlopig regent het al uren. Lekker, straks een date met Maes in het bos.
*plu gaat zoeken*
Dat laat ik allemaal altijd lekker liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... een club sandwich waar alles tussenuit valt op je schoot terwijl je rijdt...
Hehe ja...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je dan weer even in je spijkerbroek gaan slapen ().
God, wat was dat een leuk weekend
Groetjes aan Greysquote:
quote:
Ben niet van suiker:)quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*checkt buienradar*
Ik geloof dat ik je dan veel sterkte moet wensen
Met een grote hamer wil dat wel he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook
En een voorzichtige jubel
Mn horror-oppaskindje begint te breken ()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Groetjes aan Greys
[..]
Heb je de tussenstand gezien?
Ze heeft wel 30x op de stoel naast me gezeten voor straf. En toen ging ze bijtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met een grote hamer wil dat wel he.![]()
Ik heb gisteren ook indruk gemaakt op mijn nichtje van 2 (zusje van de sociaal-leven-vernietiger).: ze was haar jongere broertje aan het klieren. Paar keer toegesproken, gewaarschuwd en verdomd, ik draai me om en ze heeft hem weer in de houdgreep.
Toen was ik het zat dus het kind werd ferm in een andere speelhoek geparkeerd. Janken!
Ik heb haar een paar minuten zielig laten zijn
en daarna nog eens goed besproken waarom ik zo boos op haar was. En waarempel: de hele middag lief samen gespeeld!
Toen haar ouders thuis kwamen was het wel het eerste waar ze het over had: 'ik heb mijn broertje pijn gedaan'.
Zo zoet ben ik welquote:
Ik ga over vijf minuten weg!quote:
Bij de Beer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga over vijf minuten weg!
Op die ene parkeerplaats waar we de vorige keer ook hebben afgesproken he?
Bijten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft wel 30x op de stoel naast me gezeten voor straf. En toen ging ze bijten
Toen hield ik beide handjes vast![]()
Toen begon ze (eindelijk) te huilen omdat ze het niet leuk meer vond, en sindsdien luistert ze redelijk
(en het is ook niet alleen haar schuld, het is duidelijk een wisselwerking want ze zegt steeds: "ik ben niet lief he")
Regenlaarzen mee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga over vijf minuten weg!
Op die ene parkeerplaats waar we de vorige keer ook hebben afgesproken he?
Ik heb nu witte (geen regen-)laarzen aan, misschien dat ik die toch nog even omwissel voor de oranje-roze-rood gebloemde regenlaarzen ja.quote:
Ja en daarna een chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is eigenlijk ook wel gewoon ff lekker, als je een plu en laarzen mee hebt. Door dat natte vochtige bos stampen met die lekkere vochtige koele lucht.
Choc met slag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en daarna een chocomel met slagroom
Ik ga de plu ook gewoon thuislaten. Dan maar nat.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
LIF: [FOR] Wat voor paraplu neem jij mee naar het forest?
FB: Waarom nou weer een Forest week?!
KLB: FOK heeft een Fostest week!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
LIF: [FOR] Wat voor paraplu neem jij mee naar het forest?
FB: Waarom nou weer een Forest week?!
KLB: FOK heeft een Fostest week!
Nou iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mooierd. En hij kijkt zo sip
Ja, zielig he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mooierd. En hij kijkt zo sip
Nou iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, zielig he?
Na 12 jaar gewoon in het asiel belanden![]()
Het is dat ik al twee jonge katers heb, als het manneke een rustig huisje zoekt dan kan ik hem waarschijnlijk ook niet gelukkig maken. Maar ik vind het wel heel zielig hoor.
Ik heb vet vaak keelpijn, en bij mij moeten ze er ook uit. Ik schijt 300 kleuren stront ervoor en ik laat ze er dus echt niet uithalen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik klikte wel.![]()
Ik ben naar de KNO-arts geweest, en die zegt dat m'n amandelen eruit moeten, vol met gaten.
En de huisarts zei dat ze er niks aan zag en dat de KNO toch niks ging doen.
Maargoed, 17 december dus. Leuke Kerst wordt dat.
Ik heb dus niet heel veel last van keelpijn maar wel van die ranzige propjes in m'n amandelen en dat is vies en ik krijg er een brokgevoel van waardoor ik heel vaak moet kokhalzen. Ook ben ik gewoon altijd moe.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vet vaak keelpijn, en bij mij moeten ze er ook uit. Ik schijt 300 kleuren stront ervoor en ik laat ze er dus echt niet uithalen.
Wel stoer dat je het wel laat doen
Zeiden ze tegen jou ook dat je +- 2 a 3 weken niet naar het werk/school mocht?
Oeh, dapper wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dus niet heel veel last van keelpijn maar wel van die ranzige propjes in m'n amandelen en dat is vies en ik krijg er een brokgevoel van waardoor ik heel vaak moet kokhalzen. Ook ben ik gewoon altijd moe.
Ja, twee weken moest ik rustig aan doen. Maar ik vind het wel heel eng hoor, maar liever twee weken pijn dan voor de rest van m'n leven moe en ziekig.
Ik denk dat ik gewoon ga aankondigen dat ik verliefd ben op een vrouwquote:
"Maar, waar is die dan? Want die hebben we ook nog niet gezien"quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon ga aankondigen dat ik verliefd ben op een vrouw
Ik heb vast nog wel ergens een foto van Ing en mij in een msn-jasjequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Maar, waar is die dan? Want die hebben we ook nog niet gezien"
En Cat, doen we direct een triootje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel ergens een foto van Ing en mij in een msn-jasje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel ergens een foto van Ing en mij in een msn-jasje
Echt!?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een meisje in de bus die precies op jou leek alleen dan blond.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Cat, doen we direct een triootje.
Dan zeuren ze nooit weer
Dat gaat vast snel voorbij.quote:
Wegpiraat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
KAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KUT CJIB
En ik had al zo lang geen bekeuring meer gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wegpiraat!
34 & 71SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 17:01:18 ]
Daarom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En DM: dapper dat je het aangaat. Als je volwassen bent is het een rottige operatie maar zoals je zelf al zegt: dan ben je er wel vanaf.
Euries hoop ik, geen km te hard.quote:
Gesjelligquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, ik heb ook CJIB post. Zullen we een clubske oprichten
Echt levensgevaarlijk. Dat ze je niet direct van de weg gehaald hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is echt om te huilen, het is voor 6 en 13km te hard
Tjah het is ook echt in de Maastunnel, met fuckin brede rijbanen, en gescheiden rijrichtingen door een tunnelwandquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Echt levensgevaarlijk. Dat ze je niet direct van de weg gehaald hebben.![]()
Ik heb niet zo'n moeite met snelheidscontroles, maar 80% van de bekeuringen gaat over dit soort flutovertredingen. En maar mopperen over een gebrek aan respect voor de pliesie.
Leve de cruise control. Vooral ook fijn bij wegwerkzaamheden, als de winstverdubbelaar op de bekeuringen wordt ingezet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het is ook echt in de Maastunnel, met fuckin brede rijbanen, en gescheiden rijrichtingen door een tunnelwandEn uiteraard mag je er maar 50
Mjah volgens mij hebben ze ze die flitsers ook verhangen. Want ik let er IN de tunnel tegenwoordig echt wel op dat ik niet te hard rij. 56 zou dan nog kunnen, maar 63 niet. Denk dat ze ook vlak voor en/of vlak na de tunnel hangenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leve de cruise control. Vooral ook fijn bij wegwerkzaamheden, als de winstverdubbelaar op de bekeuringen wordt ingezet.
Vanaaf begint Top Gear weer
Ja het zijn al snel schandalige bedragen als je ziet dat je voor 13km al 71 neer kan tellen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik zal maar niet zeggen welk bedrag er bij meneer Maes op stond om over die van heer G maar te zwijgen![]()
![]()
De hardware neem ik aan, niet de BOA's.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah volgens mij hebben ze ze die flitsers ook verhangen. Want ik let er IN de tunnel tegenwoordig echt wel op dat ik niet te hard rij. 56 zou dan nog kunnen, maar 63 niet. Denk dat ze ook vlak voor en/of vlak na de tunnel hangen
Hoi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik zal maar niet zeggen welk bedrag er bij meneer Maes op stond om over die van heer G maar te zwijgen![]()
![]()
quote:
Die grote boetes vind ik echt niet meer dan logisch.quote:Het zijn wel schandalig hoge bedragen voor zulke kleine overtredingen zeg.
Hoi! Wast gezellig met Maes?quote:
Auwauwauw! Die zal gebloed hebben!quote:[..]
Die grote boetes vind ik echt niet meer dan logisch.
Heer G had laatst meer dan 35 km/u te hard gereden. Eigen schuld, dikke boete.
Mijn neef had laatst een boete van 571 euroquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi! Wast gezellig met Maes?![]()
[..]
Auwauwauw! Die zal gebloed hebben!Maar ik vind 71 euro voor 13 km te hard best fors.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn neef had laatst een boete van 571 euro
Jep, zn verloofde was ook niet heel blij (gingen bijna trouwen, dan kun je dat geld natuurlijk wel beter gebruiken)quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(
) Dan heb je het écht wel verdiend.
Ja okay, maar ik vind er nog best een verschil zitten tussen 13 km te hard en 35. Bij het laatste weet het andere verkeer ECHT niet hoe groot het snelheidsverschil is, bij 13 daarentegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Die grote boetes vind ik echt niet meer dan logisch.
Heer G had laatst meer dan 35 km/u te hard gereden. Eigen schuld, dikke boete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Auw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
Ik kan nog een boete van de IVW tegemoet zien. Daar ga ik ruim een halve maand voor moeten werken.
Ik ben aan het sparen voor le Mariagequote:
Wie of wat is het IVW?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
Ik kan nog een boete van de IVW tegemoet zien. Daar ga ik ruim een halve maand voor moeten werken.
Allaaaaaang gedaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark stemmen jullie allemaal nog even op Cue en JJH?
quote:
http://www.ivw.nl/quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto van Maes![]()
Wat voor boete is dat JJH?
Owjaquote:
Cue_ is sowieso populair! Ze staat nu met Venom net boven me.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark stemmen jullie allemaal nog even op Cue en JJH?
Och sneuquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
http://www.ivw.nl/
Ik had teveel mensen in de auto en mijn werkmap niet bij me. Heel stom natuurlijk. Ik rijd verdorie bijna vier jaar taxi en nog nooit gecontroleerd. Dat was de eerste keer dus.
DAaromquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_ is sowieso populair! Ze staat nu met Venom net boven me.
Is er een copy writer in da house?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor, het was meteen al duidelijk wie het meest behoeftig was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moeten er ook nog wat mensen op Tombo en Cat stemmen, die kunnen het gebruiken
En ik hoor nog sommigen roepen 'He jammer, stemmen, dan gaat het er dus om wie de meeste FOK!vriendjes heeft'. Terwijl er meer niet-bekenden van jullie op jullie gestemd hebben dan wel-bekenden volgens mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, het was meteen al duidelijk wie het meest behoeftig was.
Ik vind háár schattig, de film zelf vind ik niet zóquote:
Zo precies heb ik het niet bekeken. Volgens mij begon het met wat bekenden die op ons stemden, en daarna sloten zich steeds meer mensen erbij aan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoor nog sommigen roepen 'He jammer, stemmen, dan gaat het er dus om wie de meeste FOK!vriendjes heeft'. Terwijl er meer niet-bekenden van jullie op jullie gestemd hebben dan wel-bekenden volgens mij
Ik wil wel stemmen, maar mijn motivatie komt niet verder dan 'Omtoch'quote:
Gewoon 'omdat het je zo'n goede match lijkt'quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil wel stemmen, maar mijn motivatie komt niet verder dan 'Omtoch'
Bij alle drie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon 'omdat het je zo'n goede match lijkt'
En 'omdat zij seksueel volgens mij heel goed bij elkaar passen'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon 'omdat het je zo'n goede match lijkt'
En 'omdat; rammel' mag zeker niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En 'omdat zij seksueel volgens mij heel goed bij elkaar passen'.
Okay, dat is dan de derde motivatie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
En 'omdat ze elkaar volgens mij niets te melden hebben, maar in het donker kan je ook prima tegen de tafel verderop lullen zonder dat iemand dat in de gaten heeft'.
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En 'omdat; rammel' mag zeker niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Was het alle moeite waard en lekkerder dan een pizza van de Turruk?quote:
Of 'hem', natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Of 'Omdat ik haar zelf leuk vind, dus koppel ik haar aan een lullo zodat ik daarna dan reuze meeval als ze daarna met mij gaat daten'.
Zie, motivatie genoeg!
Maar wie bij welke motivatie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Cue JJH
Friek en Seven
Cat en UIO_AMS
Nee die staat al bovenaan, daarom Cat ipv Tomboquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie bij welke motivatie?
En hoeft Tombola geen stem meer dan?
Van jouw boat?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee die staat al bovenaan, daarom Cat ipv Tombo
Ik hoor het al, ik hou het wel bij Air Crash Investigationquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Airline blijft toch boeiende tv.
Man wordt het vliegtuig uitgezet omdat hij zich misdroeg in het vliegtuig.
Supervisor wordt erbij gehaald, man maakt groot misbaar en gooit alles op zijn nierdialysekaart (ik ben ziek, ik moet vervoer, ze mogen niet aan me komen etc.). Hij mag niet meer aan boord, supervisor gaat ervoor zorgen dat hij een volgende vlucht kan nemen. Man gooit op de valreep er nog even uit tegen de bemanning dat hij hoopt dat het vliegtuig neerstort en ze allemaal sterven.
De supervisor deelt hem netjes mee dat hij nu acuut zijn geld terugkrijgt en maar een andere maatschappij moet zoeken. Waarop de man tegen haar uitvaart 'want zij stond te wachten tot hij ontplofte'. Lutser.
Hollandse vrouwen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
Als het over het stemmen gaat, ik pieker d'r niet over.
Dat doe je maar lekker zelf!Verder dan motivaties voorkauwen ga ik niet.
McPieperd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Hollandse vrouwen.![]()
Zelfs niet om vriendinnen te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |