Aaaahw.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik mijn sociale leven in de ijskast kan zetten. Ik heb bijgekletst met mijn nichtje van 5:
'Waarom ben jij niet getrouwd?'
'Omdat ik nog geen man heb gevonden waar ik heel veel van hou en waar ik mee zou willen trouwen.![]()
'
'En nu kan dat niet meer he? Nu ben je te oud.'
'![]()
![]()
![]()
'
Daarna heb ik haar uitgelegd dat je zelfs kunt trouwen als je 80 bent. Volgens mij geloofde ze me niet.
Zal ik jou maar eens gaan voorstellen?quote:
arrrrrr!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Ik zit met een hond(je) op mijn schouder Ik lijk wel een piraat
Past dat?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Ik zit met een hond(je) op mijn schouder Ik lijk wel een piraat
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik jou maar eens gaan voorstellen?
Goed dat je het zegt!quote:
Jep, ik ben gastouderquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mevrouw tombola, geslaagd eh?
Heb je mn Atari shirts gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me soms wel eens een soort van low-budget piraat als Napoleon op m'n schouder meelift door het huis
Ja hoi! Ik kwam ff zeggen dat ik weer gingquote:
Gezelligquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je mn Atari shirts gezien
[..]
Ja hoi! Ik kwam ff zeggen dat ik weer ging
Volgens mij heb je al een gulden voor het meiske klaarliggen he?quote:
*schuift Ll's kaart in de prikklok*quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Alsof je een grote niet kan betalen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik voel me soms wel eens een soort van low-budget piraat als Napoleon op m'n schouder meelift door het huis
Gezellig hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
7,50 zeker?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een gulden voor het meiske klaarliggen he?
oeh nee, do show!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
whehehehequote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maakte dat grapje net in het andere topic, maar niemand snapte hem.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maakte dat grapje net in het andere topic, maar niemand snapte hem.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Trusten alleen.quote:
Slaap lekkerquote:
Die bovenste heb ik nu aan!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nerd.quote:
quote:
Dan ben jij niet zo van de IT?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel niet hip ende happening zijn, als ik die shirts maar niets vind?
Boobies!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat shirt kopen. Ik wil een girly (zo'n strakke!) variant!
nee, dat betekent alleen dat je geen nerd bent, dus het tegenovergestelde is eerder waarquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme Alexquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat shirt kopen. Ik wil een girly (zo'n strakke!) variant!
Mijn zusje is daar wel geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nerd.
Ik krijg altijd zo'n zin om lekker los te gaan in de BioBio en bij Star Beach als ik Oh, Oh, Cherso heb gekeken.
Eerlijk is eerlijk, ik zou alex ook jattenquote:
prachtigquote:Op donderdag 9 september 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
Ooh, heel fout hoor.... maar ik heb een deurmat gezien, en als we een eigen huis krijgen dan gaat die er komen ook!
"Welcome 127.0.0.1"
Die vragen die je over die mat ook gaat krijgen danquote:
Volgens mij nietquote:
"hai, ik ben de buurman, 192.168.0.2"quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die vragen die je over die mat ook gaat krijgen dan
"Waarom staat daar 127.0.0.1?"
"je heet toch geen 127.0.0.1? "
En ik zag ook al een wc rol houden met 1337 erop
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"hai, ik ben de buurman, 192.168.0.2"
Voor dat ene huis dat je me hebt laten zien?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef Qwea het volgende:
ik ga auch slaffen. Morgen vrijEn mike gaat morgen de makelaar bellen om te kijken of hij (de makelaar) denkt dat er over ons bod te praten valt (mike gaat een bedrag noemen
)
Die vrouwen zijn nog wel te verstaan ('Heb jij een masker op? Nee...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik kan die Chersootjes echt amper verstaan.
En wat deden ze vriendelijk over Amsterdammers! ()
Jup.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat ene huis dat je me hebt laten zien?
Spannend! En weltrusten
Zo sneuquote:Op donderdag 9 september 2010 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn nog wel te verstaan ('Heb jij een masker op? Nee...' ) maar die Matsoe Matsoe komt alleen maar vaag gegrom uit.
Op zich had ze wel gelijk mbt haar eigen hoofd.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo sneuHeb jij een masker op, ooh nee dat is je kanker lelijke kop.
het ging over joeyquote:Op donderdag 9 september 2010 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich had ze wel gelijk mbt haar eigen hoofd.
Een dagje mee laten lopen met een terminaal patient met chemo's en de hele rambam enzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
het ging over joey
Ik heb niks tegen het woord kanker hoor. Ik roep het zelf ook wel eens.... maar je kan het ook echt overdrijven.
Ik heb ook school ook van die lui. Kanker jonguh, je weet tog!
Kanker!
Kanker computer
Kanker docent
Kanker boek
Kanker kanker kanker
Chlamydios.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Ik ben afgelopen zondag nog door Oh Oh Cherso gereden; ik zou er echt noooooit op vakantie willen.
Chlamydios
Als je heel boos bent kan ik het mij wel voorstellen dat je dat woord gebruikt, heb het daar ook wel eens met een familielid met kanker over gehad en hij was het wel met mij eens dat dat de overtreffende trap was als je woede uit wilde drukken...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
Een dagje mee laten lopen met een terminaal patient met chemo's en de hele rambam enzo.
Schelden vind ik niet erg, ik doe het zelf te pas en te onpas, maar DAT doe je gewoon niet. Punt.
Maar niet als stopwoordjes zoals kwee het net deed voorkomen. En ik persoonlijk gebruik het zelf niet als ik heel erg boos ben. Heb het van té dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als je heel boos bent kan ik het mij wel voorstellen dat je dat woord gebruikt, heb het daar ook wel eens met een familielid met kanker over gehad en hij was het wel met mij eens dat dat de overtreffende trap was als je woede uit wilde drukken...
oh whoepsiedoe wat heb ik potjandubbeltjes nu weer aan mijn fiets hangen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook écht niet tegen die types die het echt te pas en te onpas gebruiken, alsof hun zinnen niet compleet zijn zonder dat er een kanker in zit![]()
Maar ik snap het wel dat er mensen zijn die zoiets in ultieme woede er uit gooien. Dan gebruik ik zelf andere bewoordingen en niet eens uit principe, maar gewoon uit gewenning, ben niet gewend om 'kanker' als scheldwoord te gebruiken. En wat ik wel roep op zulke momenten, da's ook niet altijd even fraai
Treurwilg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh whoepsiedoe wat heb ik potjandubbeltjes nu weer aan mijn fiets hangen!
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Tsja, we weten nog niks. Uiteindleijk willen we hier weg, maar we hebben geen haast. We zitter er net een jaar en het is een goed huis. Maar we willen meer naar buiten. Dat is in Nederland duur. Nou is nokManda wel van de boten en ik ben op een woonboot opgegroeid. Neem je een varend schip, dan kun je je huis altijd meenemen als je besluit om naar andere oorden te vertrekken. Lig je ergens mooi, dan hebben de poesjes goeie buitenruimte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |