Nee dat is iemand die niet met excel kan omgaanquote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef greavy het volgende:
Dat is typisch iets van Excel, waar ik eerst de planning in typ. En ik heb niet de moeite gedaan om ze weg te halen.
Nee, maar ik heb wel geld verdiend door nutteloos op een bank te zitten terwijl er boven 2 kinderen sliepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet jij niet werken Crient? Ik ga zo even snacken op Utrecht CS
Vast niet, anders zat je niet te Fok!ken, bedenk ik me niet![]()
Als jij greavy uitlacht omdat hij niet met Excel kan omgaan, waarom leer jij hem dan niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is iemand die niet met excel kan omgaan
Die zijn echt een aanwinst.quote:
Als ik in de SLT zit, moet ik meteen denken aan de RegioCitadis. Ik weet niet waarom...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef James1988 het volgende:
SLT is een gaaf treintje ja, hopelijk kom ik 'm vaker tegen. Mooie geluiden maakt hij ook.
En:
[ afbeelding ]
Uitlachen? Nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Als jij greavy uitlacht omdat hij niet met Excel kan omgaan, waarom leer jij hem dan niet?
past precies zo te zienquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef James1988 het volgende:
SLT is een gaaf treintje ja, hopelijk kom ik 'm vaker tegen. Mooie geluiden maakt hij ook.
En:
[ afbeelding ]
Als ik mag vragen, wat doe je dan zoal tijdens zo'n reis?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef greavy het volgende:
Zo, reisje van zondag af. Minder speciaal als ik gehoopt had, maar ik zal een volgende keer uitgebreider op pad gaan.
Totale kilometers: 714,7
Een nadeel is hier dan bijvoorbeeld de uursdienst Zutphen - Winterswijk / Zutphen - Arnhem..
Geen huisdieren vervoeren zonder kaartje.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef James1988 het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Uit het raam kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, wat doe je dan zoal tijdens zo'n reis?
Genieten van de verschillende treinen ed?
Zonder genot van een krant of een boek?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit het raam kijken![]()
En als ik onderweg ben is het op de heenweg slaap inhalen, tussen 10 en pakweg 17 uur keihard werken, en daarna afpilzen
Gewoon de trein als werkplek gebruiken?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit het raam kijken![]()
En als ik onderweg ben is het op de heenweg slaap inhalen, tussen 10 en pakweg 17 uur keihard werken, en daarna afpilzen
Etappe 1: Slapen. zonder krant of boekquote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zonder genot van een krant of een boek?
Oh jij weet nog van niks. Okeequote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gewoon de trein als werkplek gebruiken?
Daar ben ik zeer bedreven in...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gewoon de trein als werkplek gebruiken?
Ik kan wel met Excel om gaan, zeer goed zelfs. Maar heb er gewoon niet de moeite voor genomenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is iemand die niet met excel kan omgaan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen wil natuurlijk wel eens een slet helemaal onderspuiten.
Omgquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen wil natuurlijk wel eens een slet helemaal onderspuiten.
Ook rond half 6? Misschien kom ik dan wel even langsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Crientj het volgende:
A.S Maandag, Dinsdag & Woensdag mag ik weer. ;o
Jup. Maandag 15:00 / 19:00 Dinsdag 15:00 / 18:00 & Woensdag 12:00 / 19:00quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook rond half 6? Misschien kom ik dan wel even langs
Heb ik Duitsland ook al wel eens gehad met die Baureihe 425 (waar de Slt ja van is afgeleid). Slechts twee-drie meter gereden vanaf beginpunt Essen Hbf, en *pats* de zekering eruit. Trein kapot. Dat was de kortste treinreis die ik ooit heb gemaakt, denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was vandaag een beetje een rommeltje. De Sprinter naar Rhenen kwam keurig om 10:43 binnen op spoor 14b. En bleef daar staan en staan en staan. Ondertussen werd er omgeroepen dat de sprinter naar Rhenen vanaf spoor 9a zou vertrekken. Kennelijk vallen die dingen zomaar van niks in storing tegenwoordigSlet 2627 trouwens. Zal wel een soaatje geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |