My thoughts exactly.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Laydina het volgende:
Echt he.. terugkomen in het spel... en dan hem lauw vinden
Donkere haren,leuk jurkje?quote:
Die blonde had een dikke reedt en durfde niet luchtgitaar te spelen, stom handje erbij van ' nee eddy, dat doe ik niet'quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef Dekatria het volgende:
Wat een doos. Ging er zoals de ander bij het luchtgitaren ook niet voor, maar opteerde in plaats daarvan voor de 'hihi-wat stom-ik kan dit niet'-houding.
Nou die jurk maakt haar dikkig want ze is het absoluut nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die blonde had een dikke reedt en durfde niet luchtgitaar te spelen, stom handje erbij van ' nee eddy, dat doe ik niet'
Vervolgens komt die met dat donkere haar als een boerentrien oplopen en gaat daar een luchtgitaar staan melken. Wat een boertig wijf zeg en nog dikkig ook. Ze heeft best een leuk koppie, jammer.
Die blonde was inderdaad een goede keuze, dat 'lauw' kwam met name door zijn reactie van ' ja een keer wat anders' liijkt me.
Wat een lelijke wijven, Take me Out UK heeft nog leukere dames.![]()
Hmm, dan wil ik wel foto's zien waarin ze niet een bolle onderkant heeft. Het valt me trouwens op dat bijna alle dames een onderstel hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou die jurk maakt haar dikkig want ze is het absoluut niet
ja ik ga geen privé foto's posten van haarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm, dan wil ik wel foto's zien waarin ze niet een bolle onderkant heeft. Het valt me trouwens op dat bijna alle dames een onderstel hebben.
Pictures or it didnt happen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik ga geen privé foto's posten van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |